Originally posted by BeamR
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Japanista XV (+ muita merkkejä)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by BeamR View PostOvat keksineet tuon pirut nekin, veroilmoituksessa kysytään nykyään kilsoja ostohetkellä.
Verokarhu on kyllä harvinaisen vittumainen eläin. Jos eläimet ja ihmiset on muuten jonkun jumalan luomia, niin verokarhu on kyllä itsestään saatanasta.ex-E93
-- I'll do the stupid thing first and then you shy people follow. --
Comment
-
-
kolmen miljoonan lähtöhinta audista aika suolainen... 2,5 milliä oli iding bmw:n lähtö.
Originally posted by Zoui View PostKelpaisiko 64tkm ajettu Audi Quatro
Comment
-
-
Originally posted by ommiK View PostElikkäs.... jos ostan auton Etelä-Saksasta ja teen pienen Keski-Euroopan loman plus ajelen Ruotsin läpi Suomeen niin silti joku olmi jättäisi tämän kevyen 3-4 tkm lenkin huomiotta verotuksessa? Soveltuva lainkohta, please?
enivei, tästä lähes ajamaton ja todella siisti unimog, ikää kuitenkin jo 25 vuotta. Kyllä tolla kelpais mennä metsälle tai töniä pihatieltä lumet.
F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by jari kihlman View PostPerse meni se iding halvalla. Mä tarjosin 2.780.000jeniä ku olin varma et menee päälle 5 milmon. Menikin 3.4 milmolla. Harmillinen homma
Comment
-
-
Originally posted by jari kihlman View PostPerse meni se iding halvalla. Mä tarjosin 2.780.000jeniä ku olin varma et menee päälle 5 milmon. Menikin 3.4 milmolla. Harmillinen homma
Ja komppaan nokonzokiaF46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by mikae34 View PostKuulostaa aivan kasisataa sarjalaiselta Baijerin mutteri wiritykseltä.Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä
Ylimääräisenä tarjolla:
E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa
F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostHinnat alkaen mobilessä silmäiltynä 50k eur, eikä vielä tuossa kunnossa. No on se toki vanhasta audin rämästä liikaa jo.
Juu näkyy ne maksavan ja 5 milliin asti meni huutokin... Olis ollut yli 50k auto tullattuna. Kallista on. :think
Comment
-
-
Mihin hintaa tuollainen Unimog voi mennä. Kiinnostaa kevyestiNäillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Kuinka hasardi ostos tuollainen "accident car cornerissa" oleva auto on? Näyttäisi muuten olevan ehjä muuten mutta Airmatic ainakin rikki. Voisiko se olla siellä sen takia että mennyt hinaushommiksi? Varmaankin kontissa pitäisi tuoda koska tuota kun ajelee laivasta ulos ja sisään niin varmaan enempikin korjattavaa sen jälkeen. Hieman vaikeaa tuntuu olevan saada tuosta lisää tietoa joten voi olla etten uskalla huutaa, voisi olla potentiaalinen halpis. VIN:iäkään ei ole näkyvissä joten ei näe varusteita.
Last edited by Krister; 25-01-2018, 08:46.Supra MKIV 6spd lhd
W212 E350CDI
Ex: E39 530d
Comment
-
Comment