Itse tuli tehtyä vaihtokauppa Sakan oulun yksikön kanssa. Puhelimitse käytiin auto läpi, kyselin tarkasti tyyppiviat, takaluukun sähköt, termostaattien kunto ym. Ulkopuolisesti auto oli semmoinen kuin oli puhe. Tosin tuulilasi oli halki kuljettajan puolelta. Tästä olen yrittänyt kysellä meneekö heidän piikkiin mutta en ole vastausta saanut. Toimittivat auton kotiin ja veivät vaihdokin samalla. Koeajolla totesin että pää ja egr-termostaatit menevät vaihtoon, mahdollisesti laatikon lämmönvaihdin. Sovittiin myyjän kanssa että ilmenneet viat korjataan, joka oli kaupan ehto. Vein auton korjaamolle, jossa vaihdettiin termostaatit, sekä jäähdytysnesteet koska oli sekoitettu vihreää ja punaista. Nollakeleillä lämmöt nousivat 89c:n, mutta näin kovilla pakkasilla (-15-20c) lämmöt tippuivat 75c:n. Yritin muutamaan otteeseen soittaa myyjälle, jota en saanut kiinni. Lopulta soittelin myymäläpäällikölle, joka myöskään ei vastannut. Laitoin viestiä asian tiimoilta ja vastaukseksi sain päivää myöhemmin että hän soittelee seuraavana päivänä. Viikon jälkeen laitoin uudelleen viestiä kysyäkseni milloinkahan se seuraava päivä mahtaa olla. Pian viestin jälkeen soi puhelin. Kerroin ongelman, ensin tarjottiin korvaamaan 10% kuluista, ja sen jälkeen kun sanoin mitä myyjän kanssa oli sovittu, minua pyydettiin ottamaan selvää laatikonlämmönvaihtimen korjausarvio. Soitin luottokorjaamolle josta luvattiin hoitaa asiaa kyseisen liikkeen kanssa. Muiden vikojen lisäksi huomasin että takalasin pyyhin tai lasinlämmitys ei toimi ja webaston kaukosäädin oli rikki. Tämän kävin jo omaan piikkiin korjaamassa, liike ei ottanut kantaa. Katsotaan miten luku jatkuu..
Ei kovin positiiviset kokemukset ole jääneet, aikaa kaupoista kulunut noin kuukausi
Ei kovin positiiviset kokemukset ole jääneet, aikaa kaupoista kulunut noin kuukausi
Comment