Tänään tuli paperit Japanista. Ehkä noilla saa uskoteltua kovimmallekin mittarinruuvaukseen uskojalle että 17-vuotiaalla ässällä voi olla oikeasti ajettu 61 tonnia... Käyttöohjekirja alkuperäisessä nahkapussukassaan, huoltokirja vuoden-kahden välein ja muutaman tuhannen kilsan välein ja jokaiselle sivulle niitattu tuo katsastusplakaatti (vai mikä tuo iso lakana onkaan). Tarkkaan ne tuolla kyllä syynää; painot, mittarivirheet yms mitattuna. Vielä kun se loppuautokin olisi samalla pieteetillä hoidetun näköinen kuin paperitkin...
Viikon jo odotellut e39:ia JKL:aan. Laitoin SE Mäkiselle viestiä eilen että onko aikataulu tiedossa niin tuli vastaus: ”Valitettavasti en osaa sanoa uutta yritystä, kuljettaja ei ollut saanut autoa käyntiin.”
Ei luulisi olevan ihan rakettitiedettä tuo e39 käynnistys olettaen että se on käynyt jo laivoista liikuttaessakin. Harmi kun tämä venyi ja olen itse lähdössä ensi viikolla reissuun jolloin auton mahdollisesti saapuessa joutuu kikkailemaan jotakin.
Viikon jo odotellut e39:ia JKL:aan. Laitoin SE Mäkiselle viestiä eilen että onko aikataulu tiedossa niin tuli vastaus: ”Valitettavasti en osaa sanoa uutta yritystä, kuljettaja ei ollut saanut autoa käyntiin.”
Edellisessä ketjussa suosittelin toistaiseksi Autolinkkiä niin pistetään tähän nyt vielä jatkokehut että hienosti toimi heidän kanssa homma. Hommasivat alihankkijan eli hinausfirman tuomaan auton pihaan kun tähän kovin lähelle ei heidän rekalla pääse. Koko paketti taisi olla alveineen noin 150e eli kuljetus pk-seudulle. Toki SE Mäkinen taitaa olla kilpailukykysin jos sinne keski-suomen suunnalle mennään?
Mutta takaisin asiaan, nyt olisi JUURI sellainen mersu minkä takia eka depo tuli laitettua sisään. Pikkasen huonompi grade, vähän enempi kilsoja, väri ja SEDAN.
Translation kiinnostaisi jos joku pyytänyt, ihan mielenkiinnosta ja jos tämmöstä vielä tulevaisuudessa harkitsisi. Nyt ei pysty
Kysyin Autolinkiltakin tarjousta samaan aikaan kuin Mäkiseltäkin mutta eivät koskaan vastanneet.
Taisi olla juuri päinvastainen kokemus jollain muulla ihan äsken, että linkki vastasi mutta Mäkinen ei. Osittain tajuan kyllä koska nappikauppaahan yksittäisen autojen kuskaus on ja kiirettäkin pitää.
Arvostan kyllä suuresti jos vastataan vaikka edes että ei onnistu, ja vastapainoksi kaikelle someajan vittuilupalautteelle pistän nyt Autolinkille peukkua, vaikka sitten jättävät tarjouksia antamatta
Mulla siis aika sama tilanne kun sulla, että jos ei olisi tullut tällä viikolla autoa niin olisi mennyt todella hankalaksi vastaanottaminen.
Toi Mäkisen touhu on vähän omitusta. Kysyin rahtia tiistaina tälle viikolle, niin sanoivat että ei onnistu. Vasta ensi viikolle onnistuu. Olivat kuitenkin keskiviikko aamuna käyneet autoa hakemassa ja kauhea kysely kun ei ole valtakirjaa tehty. En pitänyt kiirettä asian kanssa kun oli sanottu ettei onnistu tälle viikolle...
Voi veikkoset. On se hieno auto ollut 22v sitten. Mutta mun arpa kannatti tämän kohdalla. Ainoat viat ovat: cruise ei toimi ja vilkun viiksi ei palauta ja takaluukun pumput ei pidä luukkua ylhäällä.
Kone kehrää erittäin nätisti.
Voi veikkoset. On se hieno auto ollut 22v sitten. Mutta mun arpa kannatti tämän kohdalla. Ainoat viat ovat: cruise ei toimi ja vilkun viiksi ei palauta ja takaluukun pumput ei pidä luukkua ylhäällä.
Kone kehrää erittäin nätisti.
Et sitten yhtään kapea-alaisempia valokuvia saanut otettua... paas nyt reilusti kuvia!
P.S. ehdit sittenkin vielä tämän talven lumille saamaan luisupulkan
Comment