Tosiasiassa on vanhempi, kuin -78, mutta ilmeisesti rekisteröity vasta 1978 puolella. On muuten 320. koskaan valmistunut Japanin version 320i, vasemman puolen ohjauksella. Näitä vanhempia LHD 75-77 Japanin malleja on muutenkin tehty vain 453kpl ja kaikkiaan LHD 320i Japsiversioita vain 1193kpl. Monikohan on enää hengissä:think Tässä olisi todellinen harvinaisuus, erikoisuus ja kaikkea siltä väliltä. Vieläpä ilmastoinnilla ja ei niin totutulla E21-värillä. Kuka olisi se rohkea, joka korjaisi talteen. Kihlman, sinähän olet etsinyt myös hyvää/erikoista E21:stä, vai??? Iso hatunnosto, jos tämän noukit talteen.
Yritin tätä, en tiennyt noin harvinaiseksi. 560.000 jenin tarjouksen heitin, 684kjpy meni
E36 M3 missäs hinnoissa yleisesti Japaaniassa,vaiko joko nämäkin loppu :think
on niitä vaikka kuinka paljon. Hinnat alkaen n. 800kJPY, ja kattona on joku vajaat 3MJPY, mutta sitten on kyseessä kyllä aivan mint ja lähes ajamaton 3.2 evo, tai avo. Tyypillisesti jotain 1,2-1,6MJPY, riippuen kunnosta.
Tässä tällä hetkellä listoilla oleva, 77tkm ajettu yksiomisteinen auto, mutta ei mikään showroom-yksilö.
E36 M3 missäs hinnoissa yleisesti Japaaniassa,vaiko joko nämäkin loppu :think
Kyllä tosiaan löytyy valintaa suht hyvin mutta noususuhdannetta on hinnoissa ollut. Viime vuoden lopulta jotain yksilöitä katselin niin oli kutosella alkavia hintoja ja suht siistin olisi saanut 1.1M hintaan.
Katselin just eilen mitä e36 on myyty lähiaikoina niin kallein 318is oli mennyt jo melkeen puoleen miljoonaan. Oli toki siisti ja vain 60tkm ajettu loppupään malli.
Kyllä tosiaan löytyy valintaa suht hyvin mutta noususuhdannetta on hinnoissa ollut. Viime vuoden lopulta jotain yksilöitä katselin niin oli kutosella alkavia hintoja ja suht siistin olisi saanut 1.1M hintaan.
Katselin just eilen mitä e36 on myyty lähiaikoina niin kallein 318is oli mennyt jo melkeen puoleen miljoonaan. Oli toki siisti ja vain 60tkm ajettu loppupään malli.
tätä mä olen jo pari vuotta selittänyt: kolikutoset lähtee nousuun, niin muoviluoteja kuin ovatkin. Pari vuotta sitten sai valita omansa 80-150kjpy.
Kohta niistä maksellaan maltaita, kuten E30 nykyään. Nyt on vikat hetket haalia niitä liiteriin kohtuurahoilla.
tätä mä olen jo pari vuotta selittänyt: kolikutoset lähtee nousuun, niin muoviluoteja kuin ovatkin. Pari vuotta sitten sai valita omansa 80-150kjpy.
Kohta niistä maksellaan maltaita, kuten E30 nykyään. Nyt on vikat hetket haalia niitä liiteriin kohtuurahoilla.
No vaikka muoviluoteja ovat ja parempia kun alkaa olla harvassa, niin paremmissahan se alkaa hinta nousemaan. Kysynnän ja tarjonnan laki
Ei siis siinä, motorsportti ois joskus kiva hommata. Vähän ajettuna tottakai :think jahka tuon turbo kikkareen saa joskus valmiiksi niin nauttii eka siitä.
E36 328i M50B30 turbo Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
Olis tommonen 13tkm ajettu ALPINA B12, jossa huoltohistoriaakin näyttäisi olevan kivasti. Jos ei silmät paljon valehtele niin pitkä malli vieläpä. Eihän tuo varmasti halpa ole, mutta mistäs löydät toisen samoilla kilsoilla ja noin siistinä.
325i M-tech2 -90, ajettu 16tkm, grade upea 4.5/B. YKSI omistaja. Suoraan navetan ylisille. Tulisko tällä jo E30 hintaennätys tälle vuosikymmenelle (poislukien M3).
81tkm ajettu 330-avo. Grade R/C, mikä tarkoittaa että ei varmasti ole se kallein auto. R on selkeästi toi vaihdettu takasiipi, mutta en nyt ihan saa tuosta C-gradesta kiinni: sisältä on harvinaisen paljon valokuvia eikä tuo mikään rytöläjä ole. Ehkä käännöksessä voisi selvitä jotain, esim oviverhoilun liimaus pettämässä tjsp. Joka tapauksessa mun mielestä kokeilemisen arvoinen kapine. Huoltohistoriakin melko lailla kattava.
Onkos kohtalotovereita? Mun auto oli tulossa tuolla Mignon AL811 laivalla, jolla oli tulipalo. Nyt sitten ei ole tietoa milloin mahtaa auto saapua saatikka missä kunnossa auto on. Tästäköhän se sanonta tulee, että "Tuurilla ne laivatkin seilaa."
Olisipa enemmän rahaa niin ostaisin jo toisen auton.
Edit: On vakuutus.
Last edited by m.h; 17-05-2018, 17:09.
Reason: lisäys
Onkos kohtalotovereita? Mun auto oli tulossa tuolla Mignon AL811 laivalla, jolla oli tulipalo. Nyt sitten ei ole tietoa milloin mahtaa auto saapua saatikka missä kunnossa auto on. Tästäköhän se sanonta tulee, että "Tuurilla ne laivatkin seilaa."
Olisipa enemmän rahaa niin ostaisin jo toisen auton.
w220 miten olettte saanet takasumuvalon palamaan toiselle puolelle
nyt palaa vaan oikealla katsastuksessa tuli sanomista että pitää saadaa vasemalle palamaan täytyykö tämä koodata starilla?
Comment