Mikä tämän realistinen hinta voisi olla?
Tämä tulisi ehkä mulle vaihdossa,joten jos joku autosta kiinnostunut niin yv.
Sanotaan että hinta reilusti alle 10te.
Osien hinta, muutama tonni. Tuota ei ole muutoskatsastettu tekniikalle, joten ihan ykkösellä en tuohon sormianu työntäisi. Katso tätä threadia taaksepäin, sitä käsiteltiin useamman postauksen voimin.
Osien hinta, muutama tonni. Tuota ei ole muutoskatsastettu tekniikalle, joten ihan ykkösellä en tuohon sormianu työntäisi. Katso tätä threadia taaksepäin, sitä käsiteltiin useamman postauksen voimin.
Niin rata/drifting/peltoautoksi..kai tollasen tekniikan ja kopan arvo kuvittelisi kuiteskin olevan hiukan enemmön kuun muutama tonni.
Niin rata/drifting/peltoautoksi..kai tollasen tekniikan ja kopan arvo kuvittelisi kuiteskin olevan hiukan enemmön kuun muutama tonni.
Jokainen tietysti arvottaa sen niinkuin itse asian näkee. Itse en arvota tuollaista kovin korkealle. Mutta toki: jos ei edes haaveile sen katsastamisesta niin miksipä ei, mutta kokonaan toinen taistelu on saada tuo pois kilvistä ja vakuutuksista. Eivät nykyään ihan helpolla anna poistaa rekistereistä. Kannattaa ainakin se varmistaa, ettei joudu esim pakollista liikennevakuutusta makselemaan peltoautosta.
Jokainen tietysti arvottaa sen niinkuin itse asian näkee. Itse en arvota tuollaista kovin korkealle. Mutta toki: jos ei edes haaveile sen katsastamisesta niin miksipä ei, mutta kokonaan toinen taistelu on saada tuo pois kilvistä ja vakuutuksista. Eivät nykyään ihan helpolla anna poistaa rekistereistä. Kannattaa ainakin se varmistaa, ettei joudu esim pakollista liikennevakuutusta makselemaan peltoautosta.
No saahan nyt "seisontaan" auton kun auton..Ei sillon tule kuluja(riippuu toki vähän vakuutusyhtiöstä,esim op taitaa 14€/v veloittaa). Kilpien palautus voi olla hankalampaa.. Ehkä siitä joku 5-6ke voi maksaa.
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten Köyhä Connection - Rahasta tiukkaa kerho
No saahan nyt "seisontaan" auton kun auton..Ei sillon tule kuluja(riippuu toki vähän vakuutusyhtiöstä,esim op taitaa 14€/v veloittaa). Kilpien palautus voi olla hankalampaa.. Ehkä siitä joku 5-6ke voi maksaa.
Lähitapiola ei anna enää seisonta-ajan hyväreitä, joten tuosta harrastepommista joutui maksamaan 30€/kk talvellakin.
Miksi ei voi poistaa rekisteristä? Tai mikä sen estää/maksaa/tms?
Trafi vaatii romutustodistuksen. Jokunen vuosi takaperin oli helvetillinen sota saada palautettua kilvet itse pilkotusta autosta. En tiedä onko nykyään jo helpompaa.
Trafi vaatii romutustodistuksen. Jokunen vuosi takaperin oli helvetillinen sota saada palautettua kilvet itse pilkotusta autosta. En tiedä onko nykyään jo helpompaa.
Niinpä näyttää olevan, piti ihan googlettaa kun jäi vaivaamaan.
Jotenkin muistan että aikoinaan pelto-/jääautoja poistettiin rekisteristä ihan vaan kilvet viemällä konttorille. Voi olla että muistan väärin, tuo oli joskus 90-luvun puolen välin jälkeen.
Lähitapiola ei anna enää seisonta-ajan hyväreitä, joten tuosta harrastepommista joutui maksamaan 30€/kk talvellakin.
Saatoinkin puhua puuta heinää,tuli mieleen etten oo yhtään autoo pitänyt pidempään seisonnassa tämän uuden vakuutus järjestelmän aikana,nii voi olla että muuttunu. Tosin yhdestä E30 tulee op Pohjolasta 14€/v maksu, ja auto ollut paalissa useemman vuoden ei oo saanut aikaiseksi palautettua kilpiä,sillon kun kyselin nii kilpien palautus onnistuu vaan paperit ja kilvet viemällä. Sekin voi olla muuttunut. Eikä oo siis virallisesti romutettu..
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten Köyhä Connection - Rahasta tiukkaa kerho
Saatoinkin puhua puuta heinää,tuli mieleen etten oo yhtään autoo pitänyt pidempään seisonnassa tämän uuden vakuutus järjestelmän aikana,nii voi olla että muuttunu. Tosin yhdestä E30 tulee op Pohjolasta 14€/v maksu, ja auto ollut paalissa useemman vuoden ei oo saanut aikaiseksi palautettua kilpiä,sillon kun kyselin nii kilpien palautus onnistuu vaan paperit ja kilvet viemällä. Sekin voi olla muuttunut. Eikä oo siis virallisesti romutettu..
Eikä välttämättä enää onnistu kilpien vienti ihan heittämällä. Joskus ysärillä auton sai pois kilvistä ihan vaan viemällä kyltit pois.
Saatoinkin puhua puuta heinää,tuli mieleen etten oo yhtään autoo pitänyt pidempään seisonnassa tämän uuden vakuutus järjestelmän aikana,nii voi olla että muuttunu. Tosin yhdestä E30 tulee op Pohjolasta 14€/v maksu, ja auto ollut paalissa useemman vuoden ei oo saanut aikaiseksi palautettua kilpiä,sillon kun kyselin nii kilpien palautus onnistuu vaan paperit ja kilvet viemällä. Sekin voi olla muuttunut. Eikä oo siis virallisesti romutettu..
btw Fb jossain autoryhmässä törmäsin johonkin sankariin, joka ottaa näitä "haamuautoja" omiin nimiin muutaman kympin korvausta vastaan :think tiedä sit mikä järki vai oliko noin kova rahapula
btw Fb jossain autoryhmässä törmäsin johonkin sankariin, joka ottaa näitä "haamuautoja" omiin nimiin muutaman kympin korvausta vastaan :think tiedä sit mikä järki vai oliko noin kova rahapula
Osalla on tiedot siinä mallissa että aivan sama jos on vaikka sata haamuautoa takana, jokainen kymppi on siinä paikassa kotiinpäin.
Näissä penkkien nahka on yleensä kestävää eikä ihan helposti puhki kulu. Tässä on jo turvavyö hinkannut sivuttaistuen puhki. tarkistamatta voisi heittää, että on baltian tuonteja
Niinpä näyttää olevan, piti ihan googlettaa kun jäi vaivaamaan.
Jotenkin muistan että aikoinaan pelto-/jääautoja poistettiin rekisteristä ihan vaan kilvet viemällä konttorille. Voi olla että muistan väärin, tuo oli joskus 90-luvun puolen välin jälkeen.
Oikein muistat. Itse tein tuon E24 osalta sen aikanaan, kun ei käyttömaksua halunnut turhaan maksaa (=omistusvero, jos auto oli kilvissä).
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment