16-venttiilistä nelosta ei ole saanut tehtaalta E34 keulille. Vaihdettu siis M43-> M42.
Itsekkin joskus mietin samaa kun 518i oli omistuksessa, olisi sitten ollut 518is
16-venttiilistä nelosta ei ole saanut tehtaalta E34 keulille. Vaihdettu siis M43-> M42.
Itsekkin joskus mietin samaa kun 518i oli omistuksessa, olisi sitten ollut 518is
Missä tuossa luki, että olisi 16-venttiilinen?
Autohan on ihan normaali 518i M43-moottorilla, joka tuon ikäisessä E34 518i:ssä kuuluukin olla.
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
T3, katsohan kuvat läpi. Kyllä siellä 16 tappinen pannu on.
Edit: taisit puhua tuosta BeamR:n linkkaamasta autosta..?
Hehee joo, vedän sanani takaisin En katsonut kuvia ollenkaan ja luulin tosiaan, ettei kaverit tiedä, että näitä on tehty M43:lla. Auton vuosimallista päättelin, että M43 siellä lymyilee. Siksi kirjoitinkin tuossa edellä, että missä tuossa luki, että olisi 16-venttiilinen. No helvetti, siellähän on semmonen, kun viitsii katsoa kuvat Sori kaikille, ei pitäisi kommentoida, jos ei jaksa kuvia katsoa
.
Tiedot pitäisi päivittyä trafin kautta yhtiöön ihan automaattisesti. Näin ainakin omalla kohdalla on toiminut.
Pitäisi. Itse luotin tuohon ja ekan talven aikana meni täydet maksut. OP kyseessä, ja pidemmän selvittelyn jälkeen hyvittivät jälkikäteen kaikki takaisin. Kuulemma Trafin suunnasta ei aina ole kaikki tiedot tulleet.
Nyt kyllä tuon jälkeen liikenteestä poistot katkaisseet vakuutukset automaattisesti. Tai kaskoonhan tosiaan jää aina päälle palo-, ilkivalta-, ja varkausvakuutus, mutta niiden osuus aika pieni.
No... ihan jo kuvien perusteella väitän että tuo läjä EI ole ikäluokkansa parhaimmistoa ja että tuo kori EI ole siisti.
Ei oikein tekstit kohtaa kuvia
Ihan puhtaasti paalivalmis auto, toista tonnia moisesta paskakasasta. Jotain mätää on Suomen maalla ja pahasti. Sivistysvaltiossa tuo olisi jo harjaterästä ja se rakennus minkä raudoitteena tuon lopputuotetta olisi käytetty, olisi jo peruskorjausiässä.
No... ihan jo kuvien perusteella väitän että tuo läjä EI ole ikäluokkansa parhaimmistoa ja että tuo kori EI ole siisti.
Ei oikein tekstit kohtaa kuvia
Äsh, minä tosiaan käsitin, että sinunkin kommentti liittyi tuohon moottoriin. Myyntitekstissä oli maininta: Jakopää ketjulla. Tästä johtuen käsitin sinun luulleen, että autossa kuuluisi olla hihnakone (M40) ja olit siihen viitannut, kun kirjoitit, ettei nuo tekstit voi olla kirjoitettu ko. autosta
Koko sähläys edellä oli ihan minun, koska en vaivautunut katselemaan kuvia autosta ja luulin lainaamissani viesteissä kaikkien siis kommentoivan tuota moottoria, ei muuta. Pahoittelut tästä väärinkäsityksestä ja muusta sähläyksestä. Siitä olen kanssasi samaa mieltä, että myyntiteksti ei muuten kohtaa millään tavoin auton kunnon kanssa (nyt kun minäkin katsoin ne kuvat )
.
Comment