No ei riittänyt, myyty 380kjpy. Sitä sitten tosiaan haluttiin, liekö joku käynyt tsekkaamassa etukäteen.
Mutta tässä tulee toi huutokauppojen hauskuus esiin: identtiset autot, toinen myydään 180kjpy ja toinen 380kjpy. Joskus käy tuuri ja joskus jotain autoa ei saa millään ostettua. Jännää hommaa.
Joskus voi käydä myös "tuuri" ja lapaseen jää se 180k peli jossa esimerkiksi on laatikko siihen malliin paskana ettei se sytytä vikavaloa siellä huutokaupan pihan nopeuksissa. Sit se vasta jännää onkin. Mutta eihän se vaadi muuta kuin riittävästi toistoja niin huonot ja hyvät yllätykset on suunnilleen tasoissa.
Ei varmasti toi 200kjpy riitä... ja mikä ylläri muhii kojelaudassa ja käännöksessä vielä
No ei riittänyt, myyty 380kjpy. Sitä sitten tosiaan haluttiin, liekö joku käynyt tsekkaamassa etukäteen.
Mutta tässä tulee toi huutokauppojen hauskuus esiin: identtiset autot, toinen myydään 180kjpy ja toinen 380kjpy. Joskus käy tuuri ja joskus jotain autoa ei saa millään ostettua. Jännää hommaa.
Kyllä mä rehellisesti luulen (ja toivon, koska oma lehmä ojassa), että E38 tulee näistä seiskoista pitämään parhaiten arvonsa vuosien saatossa.
Korimalli on kyllä niin ajaton ja vuosi vuodelta niitä tuhnuja paalataan pois ja liikenteessä näkyy enään parempia yksilöitä.
Voi noin ollakin sijoitusmielessä. Etenkin jos lyö navetan ylisille säilöön ja ajelee silloin tällöin. Mutta kun autoa pitkään ja paljooooon ajoon miettii niin onkin toinen asia
Kyllä se varmaan seiskoissa ois syytä alkaa väijyä e66-korisia. Alkaa hinnat sukeltaa:think
Kyllä mä rehellisesti luulen (ja toivon, koska oma lehmä ojassa), että E38 tulee näistä seiskoista pitämään parhaiten arvonsa vuosien saatossa.
Korimalli on kyllä niin ajaton ja vuosi vuodelta niitä tuhnuja paalataan pois ja liikenteessä näkyy enään parempia yksilöitä.
Jotenkin tuntuu, että juurikin hyvät E36, E46, E38 ja E39 oli joku vuosi sitten käännekohdassa ja ovat jo lähteneet nousuun.
Ei varmasti toi 200kjpy riitä... ja mikä ylläri muhii kojelaudassa ja käännöksessä vielä
Kojelaudalla on aurinkosuoja, sen alla tod näk priima kojelauta.
Käännöksessä puhtaan moottorista, voimaohjauksesta, abs:stä jne. Ei toi kolmonen suotta yleensä tule. Ei tollanen faceliftattu -95 -mallinen beigellä sisustuksella ole minkään siistin M-sportin hintainen. Tai sitten pitää tosi paljon haluta just tuota yksilöä riskillä millä hyvänsä.
Se edellinen valkoinen ACS myytiin 181kjpy. Muuten oli samanlainen mutta takalippa uupui, musta sisustus ja grade 3,5
Leave a comment: