BMW Japanista XVIII (+ muita merkkejä)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Hyvin löytyy tietoaOriginally posted by T3 View PostKierroslukumittarin, kojelaudan pikkukellon ja muiden pikku detaljien puuttuminen kertoo kuitenkin, että eipä taida olla 2002tii, vaan moottorin tilavuudesta päätellen 1600-2. Peräpellin merkkituning hyvin pitkälle.
Leave a comment:
-
Kierroslukumittarin, kojelaudan pikkukellon ja muiden pikku detaljien puuttuminen kertoo kuitenkin, että eipä taida olla 2002tii, vaan moottorin tilavuudesta päätellen 1600-2. Peräpellin merkkituning hyvin pitkälle.Originally posted by BeamR View Post2002tii, melko täpeltämättömän oloinen aihio, mitä nyt penkkien verhoilut on selkeesti valmiit, mutta eipä tässä kukaan säästy pieniltä käytön jäljiltä kun alkaa puolen vuosisadan merkkipaalu lähestymään.
Leave a comment:
-
Mitä kuskin penkistä? 47 vuoden aikana tommonen kernipenkki hajoaa jo lähes itsestään. Tosiasiallisesti tossa on paljon duunia ennen kuin kehtaa julkisesti esitellä, mutta kaikki pisteosat on tallella.Originally posted by jakeluvesimies View PostNyt toi kuskin penkki:think

Muutenhan korimallin sisällä voi valita väristä alkaen...
Leave a comment:
-
Nyt toi kuskin penkki:think

Muutenhan korimallin sisällä voi valita väristä alkaen...
Leave a comment:
-
2002tii, melko täpeltämättömän oloinen aihio, mitä nyt penkkien verhoilut on selkeesti valmiit, mutta eipä tässä kukaan säästy pieniltä käytön jäljiltä kun alkaa puolen vuosisadan merkkipaalu lähestymään.
Leave a comment:
-
Äärettömän hyväkuntoinen (4,5/B) M3 evo, täydellisen oloisella huoltohistorialla. Nyt jos koskaan lompsat levälleen.
Leave a comment:
-
Ajomäärään nähden siisti jeesus. Ja ajomäärän takia voi olla vielä jollain tapaa järjellisen hintainen.
Leave a comment:
-
Japaniassa on kyllä uskomaton määrä tuolla harmaalla sisustalla olevia seiskoja.
Oli auto ulkoa millainen vaan, niin harmaa sisusta on kyllä hurja downeri
Leave a comment:
-
Harvinaisen rehellinen grade, 3/E. Ei pitäisi tuottaa pettymystä kun mitään ei tarvi odottaa
Leave a comment:
Leave a comment: