Näin näitä voi kattoa monelta kantilta. Mää oon kyllä Ripperin linjoilla, kaks aivan eri autoa. Harmaa voi olla tylsä, mutta johan on herkutkin ja sitä kautta ajettavuus ihan eri tasolla. Voin olla puolueellinen, mutta mielestäni AD/DD tekee tuosta harmaasta auton. Suosittelen alkup. kysyjää käymään kokeilemassa ja toteamassa itse, mitä em varustus autolle tekee Ja jos huonosti käy, että korjaamaan tarttee ruveta, niin maksaahan se, mutta ihminen tuon on tehny eikä sitä välttämätöntä oo marmorilla korjata. Itse olen siinä uskossa, että kohtuu hyvin nuokin komponentit kestää.
Joo, Ripperin kanssa vanhoja tuttuja, joten pikku provot menee veljellisesti...
Mutta tosissaan, tossa alustassa on pirun kalliita osia, vaihdat ne itte tai pajalla. Mulla on tommonen vajaa 3000€ tandem-pumppu kosahtanut ja noita dd-iskareita tuppaa menemään myös.
Mutta tosissaan, tossa alustassa on pirun kalliita osia, vaihdat ne itte tai pajalla. Mulla on tommonen vajaa 3000€ tandem-pumppu kosahtanut ja noita dd-iskareita tuppaa menemään myös.
Tottahan tuokin tietysti, mutta jos hyviä varusteita haluaa niin kaipa niiden remontoinnistakin on sitten valmis oltava maksamaan jos/kun häikkää tulee.
Eikä noita 535i nyt ihan hillittömästi ole tarjolla...jos hyvin varustellun löytää niin onhan se jo itsessään pienoinen aarre.
Hyviä pointteja, mustassa bemarissa viehättää webasto, vetokoukku ja kattoluukku, harmaassa sitten paljon muita kiinnostavia varusteita. Pitää käydä koeajamassa molemmat ja tutkia huoltohistoriaa, eli kuinka usein esim öljyjä vaihdeltu, en osta autoa jossa öljyt vaihdettu 25-30tkm välein. Voiko mistään tarkastaa esim VIN-numerolla onko tehdaskampanjat tehty ja onko niitä avoinna?
...en osta autoa jossa öljyt vaihdettu 25-30tkm välein.
Arvelen valikoiman supistuvan merkittävästi, mikäli tällaisia kriteereitä asettaa muille kuin M-sarjan autoille.
B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - N47D20O1- M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20 BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja muita juttuja. Myös etäyhteydellä Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben. Tampere
Arvelen valikoiman supistuvan merkittävästi, mikäli tällaisia kriteereitä asettaa muille kuin M-sarjan autoille.
Juu. Voisin kuvitella, että minä ja 98% muista F-sarjan omistajista noudattaa ajattelematta auton omaa herjaa huollosta. Ei tulis mieleenkään vaihtaa öljyjä puolessa välissä auton ehdottamaa matkaa.
Eikäpä kyllä koskaan ole mitään ongelmia ollut.
Vois jopa sanoa, että Suomesta ei montaa (jos yhtään) autoa löydy, jossa on dokumentoidusti vaihdettu öljyt "liian" usein.
Juu. Voisin kuvitella, että minä ja 98% muista F-sarjan omistajista noudattaa ajattelematta auton omaa herjaa huollosta. Ei tulis mieleenkään vaihtaa öljyjä puolessa välissä auton ehdottamaa matkaa.
Eikäpä kyllä koskaan ole mitään ongelmia ollut.
Vois jopa sanoa, että Suomesta ei montaa (jos yhtään) autoa löydy, jossa on dokumentoidusti vaihdettu öljyt "liian" usein.
Turha siis tuota on pitää kriteerinä. IMHO.
Noh, tässä nyt onneksi vielä vallitsee valinnanvapaus.
Ei vaan lämmitä auto, joka on 8 vuotta/100tkm eli 12,5tkm/vuosi ajettu johon on öljyt vaihdeltu karkeasti 2 vuoden välein, ei tee kovin hyvää pitkällä aikavälillä varsinkin kun joutuu käytettynä ostamaan.
Ei vaan lämmitä auto, joka on 8 vuotta/100tkm eli 12,5tkm/vuosi ajettu johon on öljyt vaihdeltu karkeasti 2 vuoden välein, ei tee kovin hyvää pitkällä aikavälillä varsinkin kun joutuu käytettynä ostamaan.
Luonnollisesti hyvä, jopa erinomainen, huoltohistoria on plussaa. Ja tuleehan tuollaisiakin välillä vastaan, kuten edellä mainittu E39.
B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - N47D20O1- M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20 BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja muita juttuja. Myös etäyhteydellä Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben. Tampere
Oli hyvän oloinen kun kävin pienen lenkin heittämässä. Oli se vähän harjapesua nähnyt ja kylmänä kakkonen ja kolmonen hieman takelteli. Myyjänä asiallisen oloinen nuori kaveri. Oma ykkönen ei mennyt kaupaksi ja tämän olisin kyllä kelpuuttanut tilalle.
Eipä taida uuden tietosuojalain myötä herua paljoo tietoja, kun ei ne kerro edes jos kysyt mitä on viime huollossa tehty.
voit tsiikailla jotain tietoja autosta www.auto-records.com sekä www.autodna.com:sta. Noista tarvii tosin muutama euro maksaa mutta eipä se paljoa ole. Näkee ainakin kuinka ölppiä on vaihdeltu. Kertaalleen jos kokeilee kumpaakin palvelua niin voi kattoa kumpi on jatkossa parempi.
F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
voit tsiikailla jotain tietoja autosta www.auto-records.com sekä www.autodna.com:sta. Noista tarvii tosin muutama euro maksaa mutta eipä se paljoa ole. Näkee ainakin kuinka ölppiä on vaihdeltu. Kertaalleen jos kokeilee kumpaakin palvelua niin voi kattoa kumpi on jatkossa parempi.
Tuli kokeiltua molempia, auto-records antoi paljon paremmin tietoa ja oli puolet halvempikin.
Musta 535i on käynyt dealerillä noin vuoden välein, syytä ei saanut selville, mutta pitää verrata huoltokirjaan
On hieno! Rehti Individual Young Line, siitä tuo ulkoväritys, penkit, musta kattoveroilu, sisälistasarja. Ja vieläpä 318i ja Facelift. Ilmastointikin löytyy.
voit tsiikailla jotain tietoja autosta www.auto-records.com sekä www.autodna.com:sta. Noista tarvii tosin muutama euro maksaa mutta eipä se paljoa ole. Näkee ainakin kuinka ölppiä on vaihdeltu. Kertaalleen jos kokeilee kumpaakin palvelua niin voi kattoa kumpi on jatkossa parempi.
Omalla kohdalla kun yhtä autoa ostateltiin perhepiiriin AutoDNA kertoi katsastustiedot, Auto Records kertoi huoltotiedot. Kumpikaan ei näyttänyt molempia.
Comment