Originally posted by _nixu_
View Post
Bemarin myymisen sietämätön vaikeus VI
Collapse
X
-
Koko summan tilittävät myyjälle.Originally posted by bemmeri View PostMitenkä on myyjälle kuluton? Kai nuo jonkun siivun ottaa, tuskin hyväntekeväisyyttään tekevät. Vai tarkoitatko että jos auto ei mene kaupaksi, niin ei siitä kuluja tule?
Jos auto myytäisi 8000€, niin paljonko saat näppiin? Eli paljonko ottavat välistä?
Heidän osuus tulee myydystä rahoituksesta.
Leave a comment:
-
''Myyjän ja ostajan välillä sovittuun käteishintaan lisättävä toimituskulumme on 199 e sis. alv 24 %. Osamaksurahoituksen kiinteä korko on 2,9 % + luottosuhteen perustamiskustannus 299 e ja käsittelymaksu 9e/lasku. Rahoituskumppani pidättää oikeuden tarjota yllämainitusta hinnoittelusta poikkeavia vaihtoehtoja.''Originally posted by bemmeri View PostMitenkä on myyjälle kuluton? Kai nuo jonkun siivun ottaa, tuskin hyväntekeväisyyttään tekevät. Vai tarkoitatko että jos auto ei mene kaupaksi, niin ei siitä kuluja tule?
Jos auto myytäisi 8000€, niin paljonko saat näppiin? Eli paljonko ottavat välistä?
Tili tehdään siis rahoituksella. Täältä voit lukea lisää.
Leave a comment:
-
Mitenkä on myyjälle kuluton? Kai nuo jonkun siivun ottaa, tuskin hyväntekeväisyyttään tekevät. Vai tarkoitatko että jos auto ei mene kaupaksi, niin ei siitä kuluja tule?Originally posted by _nixu_ View PostOnko kokemuksia rahoituskumppani.fi käytöstä autoa myytäessä?
Minulle soittivat pian nettiautoilmoituksen jättämisen jälkeen. Myyjälle kuluton diili, enemmän näkyvyyttä ja myynnin heidän kautta voi keskeyttää koska tahansa tai myydä itse auton suoraankin :think
Ei kuullostanut yhtään huonolle joten taidan kokeilla auttaako myynnissä.
Viikon aikana nolla yhteydenottoa nettiauton kautta tohon sigun ilmoitukseen.
Leave a comment:
-
Onko kokemuksia rahoituskumppani.fi käytöstä autoa myytäessä?
Minulle soittivat pian nettiautoilmoituksen jättämisen jälkeen. Myyjälle kuluton diili, enemmän näkyvyyttä ja myynnin heidän kautta voi keskeyttää koska tahansa tai myydä itse auton suoraankin :think
Ei kuullostanut yhtään huonolle joten taidan kokeilla auttaako myynnissä.
Viikon aikana nolla yhteydenottoa nettiauton kautta tohon sigun ilmoitukseen.
Leave a comment:
-
Originally posted by GOOFY View PostKoska aika on rahaa. Minusta taas tuntuu kauhean huvittavalta että pitää lähteä jostain hakemaan just se auto. Menee lähinpään liikkeeseen ja ostaa sieltä semmosen auton ku sattuu olemaan, ja hyvällä tuurilla vanhan saa jättää sinne. Turhaan asioista tehdään niin vaikeita
Se on helposti juurikin näin, toki myös auton hintaluokasta ja siitä kiinni, kuinka iso sijoitus omaan talouteen on kyseessä. Itse en kyllä jaksa autoa hakea yli tunnin matkan päästä jos vaikka sitten tulee paikan päällä pettymys.
Ymmärrän kyllä hyvin jos jollain on tärkeämpää tekemistä kuin ajella suomea ristiin rastiin autojen perässä
Toisaalta ymmärrän myöskin, että toiselle autot on sen verran rakas harrastus, että metsästää kuukausitolkulla sopivaa. Toiset käyttää sen ajan sitten vaikka golfatessa.
Leave a comment:
-
Koska aika on rahaa. Minusta taas tuntuu kauhean huvittavalta että pitää lähteä jostain hakemaan just se auto. Menee lähinpään liikkeeseen ja ostaa sieltä semmosen auton ku sattuu olemaan, ja hyvällä tuurilla vanhan saa jättää sinne. Turhaan asioista tehdään niin vaikeitaOriginally posted by Taski View PostJa varsinkin Suomen kokoisessa maassa tuntuu jotenkin huvittavalta ettei muutamaa sataa kilsaa halua autokaupan perässä ajaa. Tosin itse kyllä olenkin luonteeltani sellainen että liikkeellä oleminen on mukavampaa kuin paikallaan kököttäminen - en koe jotain 1000km siirtymääkään autolla mitenkään epämukavana.
Välillä hymyilyttää kun lukee jotain jenkkien stooreja kun Floridalaiset äijät lähtee jostain kaliforniasta ostattelemaan autoja syystä x. Siinä alkaa olla jo vähän pituutta hakureissulla.
Leave a comment:
-
Koko ikä tullut ajettua Suomea ristiin rastiin. Ei nappaa enää. Eikä autokaupat ole mitenkään mielenkiintoisia enää. Tiedän mitä haluan, ja ostan sen sitten. En lähtis makkarapakettiakaan ostamaan 500 km päästä...Originally posted by Taski View PostJa varsinkin Suomen kokoisessa maassa tuntuu jotenkin huvittavalta ettei muutamaa sataa kilsaa halua autokaupan perässä ajaa. Tosin itse kyllä olenkin luonteeltani sellainen että liikkeellä oleminen on mukavampaa kuin paikallaan kököttäminen - en koe jotain 1000km siirtymääkään autolla mitenkään epämukavana.
Välillä hymyilyttää kun lukee jotain jenkkien stooreja kun Floridalaiset äijät lähtee jostain kaliforniasta ostattelemaan autoja syystä x. Siinä alkaa olla jo vähän pituutta hakureissulla.
Jos olis ostoslistalla jotain eksoottisempaa harrasteautoa, niin sitten paikanpäälle tietysti.
Leave a comment:
-
Ja varsinkin Suomen kokoisessa maassa tuntuu jotenkin huvittavalta ettei muutamaa sataa kilsaa halua autokaupan perässä ajaa. Tosin itse kyllä olenkin luonteeltani sellainen että liikkeellä oleminen on mukavampaa kuin paikallaan kököttäminen - en koe jotain 1000km siirtymääkään autolla mitenkään epämukavana.
Leave a comment:
-
Niin no mikäpäs siinä. Ilmeisesti olet ihan tyytyväinenkin ollut.
Itse olen kuitenkin kaikkia autoja käynyt katsomassa ja itse hakemassa, pisin matka oli eteläsaksaan, ja oli kyllä ihan hauska reissu.
Leave a comment:
-
Ulkomailtakin on tullu tilattua näkemättä. Nykyään on vaihtoauto aina riesana, ja sen saa aina kaupassa menemään kätevästi. Eli topikin aiheeseen liittyen, pemaria on hankala myydä pois, jos sattuu tulemaan kiinnostava auto vastaan jossain. Siinä on pahimmillaan vain päivä aikaa reagoida...Originally posted by arben View PostItte jaksanut lähteä aina hakemaan hiukan kauempaakin(ruotsi/saksa),1-2pvä ”työ” säästänyt äkkiä sen 5000€.
Leave a comment:
-
Itte jaksanut lähteä aina hakemaan hiukan kauempaakin(ruotsi/saksa),1-2pvä ”työ” säästänyt äkkiä sen 5000€.Originally posted by touring39 View PostMää olen varmaan viimeiset 10-15 autoa ostanut näkemättä ja kotiinkuljetuksella. Ei jaksa ajaa sen takia satoja kilsoja ympäri Suomea.
Leave a comment:
-
Muutaman satasen autot meneekin kaupaksi, itse olin paikalla kun latvialaiset maksoivat etukäteen rahat kouraan neljästä autosta neljälle eri myyjälle. Hakevat ne ensi viikolla, avaimet paikassa x että saavat ne kyytiin. Suurin summa oli 225 €. Kymppitonniem bemareiden kanssa tietysti eri juttu, ei varmaankaan osteta montaa kerralla eikä jätetä avaimia odottamaan noutajaa.Originally posted by Haju69 View PostOlen itse myynyt auton tällaiselle ostajalle. Tapasin ostajan kyllä kun sattui ohi kulkemaan kiireiltään. Halusi välttämättä tarjota lounaan mutta olin siihen aikaan töissä vielä. Päivysti sen aikaa paikallisella huoltamolla että tulin töistä, tarjosi kahvit mulle ja maksoi auton eikä sitä käyty edes katsomassa. Joskus viikkojen perästä nouto lopulta tuli autolle ja se lähti siitä erään autokaupan pihalle seisomaan odottaen taas jatkosiirto toimenpiteitä. No se kerettiin jo välillä varastamaan siitä autoliikkeen pihastakin. En tiedä löytikö tämä kyseinen kilvetön 100€ Corolla ikinä tietään sinne Afrikkaan mihin oli menossa. Itse en autosta mitään maksanut vaan silloisen työkaverin luovuttaessa Gorillan ruostemäärän suhteen hän sen minulle antoi.
Eli näitä "turkkilaisia" ostajia kyllä on jos kohde on niille mieluisa.
Leave a comment:
Leave a comment: