Tuskaillut nyt asian kanssa pitäsikö hävittää sigun M3 pois. Tilalle tekisi mieli hommata joku johon menisi lapset paremmin kyytiin, esim M6:think
Toki kiva olisi pitää tuo M3 semmosena hyvänkelin kesäautona, jolla kävis vaan itekseen tyhjentämässä päät.
Bemarin myymisen sietämätön vaikeus VI
Collapse
X
-
Perjantaina tiputin hintaa tonnilla, miten lie rahoituskumppanin myyjät päivystää iltaisin ja viikonloppuisin :think
Ei ole ainakaan mulle asti tullut yhteydenottoja..
Leave a comment:
-
Niinpä näkyy, nyt näitä näköjään kaatuukin kerralla sitten isommalla rysäyksellä.
Leave a comment:
-
Ettei koko liike hakeutunut jo konkurssiin?Originally posted by Taski View PostEikös Autosinulle ole hyvin samankaltainen mesta toimintamalliltaan. Mitenkäs niillä sujuu? Taloustiedoista katselemalla voisi päätellä ettei ainakaan ihan kauhean hyvin, joskin tappio voi olla tietty monesta syystä kirjattu.
Leave a comment:
-
Eikös Autosinulle ole hyvin samankaltainen mesta toimintamalliltaan. Mitenkäs niillä sujuu? Taloustiedoista katselemalla voisi päätellä ettei ainakaan ihan kauhean hyvin, joskin tappio voi olla tietty monesta syystä kirjattu.
Leave a comment:
-
Itse olen ostanut 2x rahoituskumppanin kautta ja niissä molemmissa myyjä saanut rahansa muutamassa päivässä.
Ainakin ostajana koin että asiointi oli helppoa. Ja molemmissa tapauksissa ilman rahoituskumppania olisi jäänyt ostamatta.
Leave a comment:
-
Yli 2 vkoa kesti kaupanteosta, että autolle.com maksoi rahat tilille. Oma käsitykseni on, että tuolla korjataan omaa kassavajetta pelaamalla aikaa. Ymmärtäähän sen, kun joutuvat rahoittamaan vaihdossa tulevan auton ja ottavat sen kontolleen.
Toki silti sovitusta ja luvatusta tulisi pitää kiinni.
Leave a comment:
-
Asian sivusta....Matkahuollon kautta myyt bussiennakolla niin voi mennä melkeen 2 viikkoa että rahat tililläsi.
Leave a comment:
-
Ei kyllä siinä rahoissa kestää noin kauan. Itsekin kysellyt tuolta että miten menee. Eivät retaleet kovin suoraan sitä tietenkään sano, mutta "Siitä hetkestä kun paperit on käsittelijän pöydällä kaikki niin noin 5 arkipäivää". Mutta kas kun aikaa kuluu ennenkuin ne paperit on siellä pöydällä. Tuohan tehdään niin, että kaupat pitää tehdä rahoituskumppanin hyväksymässä katsastuskonttorissa, jossa tehdään paperit (ei mitään sähköistä tietenkään herran vuonna 2019), josta se kyseinen katsastuskonttori sitten x-päivää kerättyään näitä kauppoja nippuun kiikuttaa papereita postiin. Ja mehän tiedämme, että se on taas x-päivää kun posti hoitaa osuutensa. Jonka jälkeen ne sihteerit kiikuttaa rahoituskumppanin käsittelijän pöydälle oman nivaskan. Ja kas olikin jo perjantai niin katsotaan sitten ensi viikolla. Ja ai niin. pankkisiirrossa voidaan kusettaa kestävän monta päivää vaikka nopeamminkin saisi. Paletti kasassa...
V M P
Leave a comment:
-
Myin yhden auton Rahoituskumppanin kautta. Homma toimi hienosti! Vajaa 2-viikkoa kesti että oli rahat tilillä.Originally posted by _nixu_ View PostOnko kokemuksia rahoituskumppani.fi käytöstä autoa myytäessä?
Minulle soittivat pian nettiautoilmoituksen jättämisen jälkeen. Myyjälle kuluton diili, enemmän näkyvyyttä ja myynnin heidän kautta voi keskeyttää koska tahansa tai myydä itse auton suoraankin :think
Ei kuullostanut yhtään huonolle joten taidan kokeilla auttaako myynnissä.
Viikon aikana nolla yhteydenottoa nettiauton kautta tohon sigun ilmoitukseen.
Leave a comment:
-
Ok. Eli rahoituskumppani ilmoittaa myyjälle että nyt on ostaja joka maksaa rahalla että hoida asia itse eteenpäin.Originally posted by BeamR View Postsitten ostat suoraan myyjältä, eikä rahoituskumppani ole siinä kaupassa mukana.
Ihan ok hintainen palvelu on. Kerran piti rahoitus järjestää ja 300 otti paikallinen autojobbari. Varmaan sai vielä rahoitusyhtiöltä jotain. No, ostaja maksoi.
Leave a comment:
Leave a comment: