Olkaahan varovaisia

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • WSE1
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 3242
    • Suomusjärvi

    #31
    Originally posted by Dualfun View Post

    Toinen tarina on kaikki EWS:llä varustetut bemarit, jossa ajonesto on kytköksissä ECU:un asti. Niidenkin pitäis vissiin olla murtamattomia
    Ei ole väliä minkä merkkinen tai mallinen tai millä ajonestolla auto on varustettu, siitä riippumatta ajonesto on kaupallisillakin työkaluilla ohitettavissa niihin malleihin missä sellaisilla työkaluilla voi olla kaupallista menestystä. Se millätavoin ajonesto ohitetaan riippuu käytettävistä työkaluista ja ajoneston toteutuksesta.
    Itselläni on KORJAAMOkäytössä työvälineet ja menetelmät E3x 4x ja 5x bmw ajoneston käpistelyyn ja tämä käyttö on lähinnä sitä ettei ole tarpeen asentaa ajonestoa niihin vanhempiin autoihin mihin laitetaan uudemman tekniikka ja moottorinohjaus. Toki myös uudempien mahdolliset ecun vaihdot ovat helpompia kun ei ole välttämättä tarvetta vaihtaa ews ja dme yksiköitä pareittain ja voi suorittaa muitakin testauksia laajemmin kuin merkkihuolto...

    Nykyisin ajoneston merkitys alkaa olla estää lähinnä satunnaisia juoppoja tai narkomaaneja viemästä autoa, nuori sukupolvi kun kasvaa kauttaaltaan tietotekniikan parissa ja osa valitettavasti ilmeisesti aina ajautuu elämässään syrjäpoluille, nämä löytävät ratkaisuja ajoneston ohittamiseen valitettavasti liiankin helposti tänä päivänä, jopa google kertoo sopivilla hakusanoilla liiankin paljon asiaa asiasta...
    Last edited by WSE1; 03-09-2010, 18:08.

    Comment

    • WSE1
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 3242
      • Suomusjärvi

      #32
      Originally posted by tsbmw View Post
      Mitä osia kannattaa ottaa yöksi koneesta taskuun...
      Vanha systeemihän on akkupiuhan tuominen erilliselle katkaisijalle jonnekkin.
      Ottaa takapenkin alta polttoainepumpulle menevän pistokkeen irti, ei varkailla ole aikaa vikaa etsiä... dieselissä esipaineanturin liittimen irroitus riittää. Myös kampiakselin asentotunnistimen johtoliittimen irroitus on erittäin hyvä ajonesto.

      Itse suosittelen hyvin piiloon asennettua gsm gps "hälytintä" joka ei kerro varkaalle olemassaolostaan mitenkään mutta kertoo kyllä omistajalle että auto lähti ja vielä sen että missä se milloinkin menee.

      Comment

      • WSE1
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2006
        • 3242
        • Suomusjärvi

        #33
        Originally posted by Tahtik View Post
        Kovempi juttu toi on vasta, jos pistivät läppärin kiinni autoon ja hetken jälkeen napista käyntiin.
        Ei onnistu pelkästään ohjelmallisesti obd pistokkeesta, täytyy hieman purkaa autoa jotta pääsee kytkemään laitteet sopiviin kohteisiin. Ei ole kovin nopea tapa.

        Helpoin on toki kloonata avaimen siru ja kopioida fyysinen avain. Varkaatkin voivat olla kärsivällisiä, käydä vaikka koeajamassa auton kun se on myynnissä liikkeessä (ja kopioida avaimen ja sirun). Sen jälkeen kun auto on myyty asiakkaalle ei satunnaista koeajajaa enää yhdistetä asiaan jos auto varastetaan

        Comment

        • Tommix
          BTCF Member
          • Dec 2006
          • 5479
          • S:t Karins

          #34
          Tytyy olla joku Esson baarin juttu tämä vakuutusyhtiöiden korvaamatta jättäminen koska ajonestoa ei voi ohittaa. Herranen aika sentään, kuten yllä mainitaan lähtee niitä autoja hinausauton/kuorma-auton lavalla keskellä päivää.

          Muistaako joku sitä aikaa kun DVD elokuvat tuli markkinoille, mainostettiin että mahdotonta kopioida... Nyt tuo lähinnä nauruttaa. Sama juttu on ajonestojen laita. Joku murtaa sen ja tehdas parantaa ja taas joku joskus rikkoo koodauksen.
          Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
          Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
          ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
          Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

          Comment

          • Ramzez
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2009
            • 6104
            • Jyväskylä

            #35
            Originally posted by WSE1 View Post
            Helpoin on toki kloonata avaimen siru ja kopioida fyysinen avain. Varkaatkin voivat olla kärsivällisiä, käydä vaikka koeajamassa auton kun se on myynnissä liikkeessä (ja kopioida avaimen ja sirun). Sen jälkeen kun auto on myyty asiakkaalle ei satunnaista koeajajaa enää yhdistetä asiaan jos auto varastetaan
            Tarvitseeko välttämättä edes kopioida itse fyysistä avainta, kun uudemmissa autoissa alkaa jo olemaan näitä Keyless Go -systeemejä, jolloin varsinaista avainta ei tarvitse edes käyttää. :think Riittää, että se avain tai muovikortti on taskussa.

            Comment

            • peto2
              BTCF Member
              • Jan 2007
              • 8284
              • Järvikylä (Nakkila)

              #36
              mä nyt vaan olen yksinkertanen sähkäri mutta eikös mikä tahansa auto ole varastettavissa ajamalla, kustomoidulla ECU:lla esim. mega jolla ohitettu koko auton muut sähköt.. ja hyppyjohdolla startin perseestä käyntiin, vaikeimmaksi hommaksi jää murtautua autoon sisälle.. tämä tosin vaatis sen että tietäs etukäteen mitä on pöllimäs ja malliauton johon kokeilla viritystä
              F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
              ex:
              E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
              Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
              Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
              Nakkaa privaa jos tarvetta.

              Comment

              • petrolhead
                Moderator
                • Feb 2004
                • 13793
                • Hyvinkää

                #37
                Originally posted by peto2 View Post
                mä nyt vaan olen yksinkertanen sähkäri mutta eikös mikä tahansa auto ole varastettavissa ajamalla, kustomoidulla ECU:lla esim. mega jolla ohitettu koko auton muut sähköt.. ja hyppyjohdolla startin perseestä käyntiin, vaikeimmaksi hommaksi jää murtautua autoon sisälle.. tämä tosin vaatis sen että tietäs etukäteen mitä on pöllimäs ja malliauton johon kokeilla viritystä
                ..jjoo..

                Muutenkin , murtovarma systeemi ei ole milloinkaan mahdollinen. Jokaiseen systeemiin on avain tai tunnussana. Minkä tahansa avaimen voi jäljentää/väärentää (riittävän tarkasti jotta systeemi hyväksyy sen) ja mikään tunnussana ei ole absoluuttisen salainen/täysin turvassa.

                Jos merkkiliikkeen tietotaidolla saa auton kuin auton käyntiin ja lukittuneen ohjailaitteen auki , herää vain kysymys paljonko kazakstanilaisen merkkiliikkeen mekaanikon voitelemiseksi tarvitaan?
                Last edited by petrolhead; 03-09-2010, 20:03.
                2015 VW Crafter
                1984 BMW 316
                2009 Kawasaki Ninja 250RRR
                petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
                "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

                Comment

                • Bemu500
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2005
                  • 2992
                  • INvaLA

                  #38
                  Originally posted by petrolhead View Post

                  Jos merkkiliikkeen tietotaidolla saa auton kuin auton käyntiin ja lukittuneen ohjailaitteen auki , herää vain kysymys paljonko kazakstanilaisen merkkiliikkeen mekaanikon voitelemiseksi tarvitaan?
                  Ja jos ajatellaan että on olemassa myös näitä kavereita jotka vain testaamisen/murtamisen ilosta näitä tekevät ja joilla on todennäköisesti tiedossa lähes kaikki mahdolliset tekniikat joilla voidaan tuollainen salaus toteuttaa. Ja kannattaa muistaa että jokainen salaus on siihen asti murtovarma, kunnes se ensimmäisen kerran murretaan. Ei taida kovin montaa salaustekniikkaa olla joka olisi tuollaisessa ajonesto käytössä edes teoriassa täysin murtovarma? :think
                  -Official member of BTCF-Sauna team-


                  e91 325i -06

                  Comment

                  • Hemi
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2004
                    • 18880
                    • Pirkanmaa

                    #39
                    Originally posted by Thuppu View Post
                    Onko X6:ssa joku kevyemmän version ajonesto? Onkos Hemillä läheisetkin suhteet Viron alamaailmaan kun noi varmaa faktaa löytyy?

                    Eikös noihin monesti tuu apuja tehtaalta "vuotaneiden" virrallisten ohjelmistojen/laitteiden ansiosta..? Eikä varmaan jollekin nörtille mahdoton homma ohittaa tommosta jos vain on tarpeeksi perehtynyt asiaan.
                    Eipä ole suhteita Viron alamaailmaan, mutta poliisiin ja vakuutusyhtiöihin, sekä heidän tilastoihin on.
                    Edelleenkään ei missään.....siis: EI MISSÄÄN ole pystytty ohittamaan näitä uudempia muuttuvakoodisia ajonestoja ja tämä ei ole mutu vaan edelleen maailmanlaajuinen tutkittu+todistettu tieteellinen FAKTA, vaikka kovin moni tuntuu paljon muuta tietävänkin.
                    Eli heti kun missä päin tahansa poliisi kirjaa tutkumusraportin jossa uudempi muuttuvakoodinen ajonesto on selvästi ohitettu ilman "sisäpiiriä" tehtaalta/maahantuojalta, on toki totuus ihan toinen.
                    Me voidaan mutuilla ja jossitella aiheesta maailman tappiin, mutta oikea FAKTA asiasta ainakin vielä tätä kirjoittaessa on se että itse koodia ei ole pystytty ulkopuolisin laittein/voimin murtamaan.
                    Nämä USA:ssa valmistetut X5:et ovat tosiaan taas eri juttu ja tässäkin takana on nimenomaan onnistunut ajonestokoodivarkaus itse BMW:ltä.
                    Ilmeisesti näin tulee olemaan myös näiden X6 mallien kanssa, eli "avaimet" on varastettu jo tehtaalta.
                    Tietenkin jos tässä on taustalla kaikkien mailman maiden poliisien/rikostutkijoiden/tutkijoiden yhteinen salahanke jolla jatkuvasti yleiset ajonestojen ohitukset onnistuvat lähes keneltä vain, mutta joka syystä tai toisesta salataan koko muu maailmalta?
                    Ei, ihan oikeasti näin ei ole koskaan vielä käynyt ja se on se ainoa FAKTA mikä aiheesta on olemassa...täysin riippumatta mitä minä aiheesta sanin tai mitä mieltä mutupohjalta nyt kukin sattuu aiheesta olemaan.
                    Autoja toki varastetaan maailmassa eri keinoin tuhansia joka päivä, mutta ei niin että olisi jokin laite jolla ajoneso voitaisiin purkaa/ohittaa täysin ilman että tehtaalta on ensin saatu anastettua ko.auton ajonestosoftaa.
                    Voihan olla että juuri nyt joku on keksinyt laitteen jolla purku on mahdollista ja varastelee jostain syystä vain tietyn merkkisiä+mallisia autoja(jättää siis kaikki muut arvokkaat automerkit/mallit rauhaan). Jos näin on niin asia toki tutkitaan ja purku/ohitus virallisesti raportoidaan, jolloin maailmassa on sitten pystytty itse ajonesto ohittamaan muutaman kerran.
                    Jos näin on niin sitten totuus on tämä, mutta vielä nyt tätä kirjoittaessa yhtään sellaista ei ole milloinkaan todettu.
                    En todellakaan väitä etteikö se olisi mahdollista, vaan totean vain sen että näin ei ainakaan vielä ole missään tehty.
                    Ne ketä nyt taas kerran riemuissaan tätä tosiasiaa ja siinä sivussa minua kritisoivat, niin sitten FAKTAA kehiin missä ko.ohitus on tehty?
                    LUPAAN, että kyseinen faktatieto löytää minun kauttani muutamassa viikossa tiensä ympäri maailmaa ja pakottaa mm.vaakuutusyhtiö muuttamaan korvauspolitiikkaansa niissä kymmenissä tuhansissa oikeuskäsittelyissä joita tälläkin hetkellä maailmalla käydään.
                    Eli tällainen FAKTATIETO siitä että purku/ohitus onnistuu on miljoonien eurojen arvoinen.
                    Nyt siis FAKTAA kehiin, eikä tarvitse enään huomenna lotota?

                    Comment

                    • Bemu500
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jul 2005
                      • 2992
                      • INvaLA

                      #40
                      Originally posted by Hemi View Post
                      LUPAAN, että kyseinen faktatieto löytää minun kauttani muutamassa viikossa tiensä ympäri maailmaa ja pakottaa mm.vaakuutusyhtiö muuttamaan korvauspolitiikkaansa niissä kymmenissä tuhansissa oikeuskäsittelyissä joita tälläkin hetkellä maailmalla käydään.
                      Eli tällainen FAKTATIETO siitä että purku/ohitus onnistuu on miljoonien eurojen arvoinen.
                      Nyt siis FAKTAA kehiin, eikä tarvitse enään huomenna lotota?
                      Aika kova lupaus

                      Kerrotkos myös näille sinun faktoillesi tueksi mikä on se ratkaiseva tekniikka/systeemi joka estää tuon salauksen ohituksen? Ihan siis uteliaisuuttani kyselen :think
                      -Official member of BTCF-Sauna team-


                      e91 325i -06

                      Comment

                      • peto2
                        BTCF Member
                        • Jan 2007
                        • 8284
                        • Järvikylä (Nakkila)

                        #41
                        Originally posted by Hemi View Post
                        Eipä ole suhteita Viron alamaailmaan, mutta poliisiin ja vakuutusyhtiöihin, sekä heidän tilastoihin on.
                        Edelleenkään ei missään.....siis: EI MISSÄÄN ole pystytty ohittamaan näitä uudempia muuttuvakoodisia ajonestoja ja tämä ei ole mutu vaan edelleen maailmanlaajuinen tutkittu+todistettu tieteellinen FAKTA, vaikka kovin moni tuntuu paljon muuta tietävänkin.
                        Eli heti kun missä päin tahansa poliisi kirjaa tutkumusraportin jossa uudempi muuttuvakoodinen ajonesto on selvästi ohitettu ilman "sisäpiiriä" tehtaalta/maahantuojalta, on toki totuus ihan toinen.
                        Me voidaan mutuilla ja jossitella aiheesta maailman tappiin, mutta oikea FAKTA asiasta ainakin vielä tätä kirjoittaessa on se että itse koodia ei ole pystytty ulkopuolisin laittein/voimin murtamaan.
                        Nämä USA:ssa valmistetut X5:et ovat tosiaan taas eri juttu ja tässäkin takana on nimenomaan onnistunut ajonestokoodivarkaus itse BMW:ltä.
                        Ilmeisesti näin tulee olemaan myös näiden X6 mallien kanssa, eli "avaimet" on varastettu jo tehtaalta.
                        Tietenkin jos tässä on taustalla kaikkien mailman maiden poliisien/rikostutkijoiden/tutkijoiden yhteinen salahanke jolla jatkuvasti yleiset ajonestojen ohitukset onnistuvat lähes keneltä vain, mutta joka syystä tai toisesta salataan koko muu maailmalta?
                        Ei, ihan oikeasti näin ei ole koskaan vielä käynyt ja se on se ainoa FAKTA mikä aiheesta on olemassa...täysin riippumatta mitä minä aiheesta sanin tai mitä mieltä mutupohjalta nyt kukin sattuu aiheesta olemaan.
                        Autoja toki varastetaan maailmassa eri keinoin tuhansia joka päivä, mutta ei niin että olisi jokin laite jolla ajoneso voitaisiin purkaa/ohittaa täysin ilman että tehtaalta on ensin saatu anastettua ko.auton ajonestosoftaa.
                        Voihan olla että juuri nyt joku on keksinyt laitteen jolla purku on mahdollista ja varastelee jostain syystä vain tietyn merkkisiä+mallisia autoja(jättää siis kaikki muut arvokkaat automerkit/mallit rauhaan). Jos näin on niin asia toki tutkitaan ja purku/ohitus virallisesti raportoidaan, jolloin maailmassa on sitten pystytty itse ajonesto ohittamaan muutaman kerran.
                        Jos näin on niin sitten totuus on tämä, mutta vielä nyt tätä kirjoittaessa yhtään sellaista ei ole milloinkaan todettu.
                        En todellakaan väitä etteikö se olisi mahdollista, vaan totean vain sen että näin ei ainakaan vielä ole missään tehty.
                        Ne ketä nyt taas kerran riemuissaan tätä tosiasiaa ja siinä sivussa minua kritisoivat, niin sitten FAKTAA kehiin missä ko.ohitus on tehty?
                        LUPAAN, että kyseinen faktatieto löytää minun kauttani muutamassa viikossa tiensä ympäri maailmaa ja pakottaa mm.vaakuutusyhtiö muuttamaan korvauspolitiikkaansa niissä kymmenissä tuhansissa oikeuskäsittelyissä joita tälläkin hetkellä maailmalla käydään.
                        Eli tällainen FAKTATIETO siitä että purku/ohitus onnistuu on miljoonien eurojen arvoinen.
                        Nyt siis FAKTAA kehiin, eikä tarvitse enään huomenna lotota?

                        [FAKTA]ajonesto on moottorinohjaukseen sisäänrakennettu sähköinen toiminto joka estää autoa käynnistymästä ilman purkukoodia[/FAKTA]

                        maailma on myös puolillaan moottorinohjauslaitteita joissa ei ole mitään ajonestoon viittaavaakaan.. mikä estää osaavaa kaveria kustomoimasta tälläistä moottorinohjauslaitetta sopimaan siihen suojatun laitteen tilalle?

                        kun se perusmoottori toimii edelleen samalla tavalla kuin 60-luvulla niin tietotaitoa löytyy kyllä.. ruiskumoottorin käyntiinsaamiseen tarvitaan kuitenkin niin pieni määrä anturitietoja.

                        toki auton varastaminen ei onnustu enää periaatteella "varastampas tuon auton" vaan etukäteen pitää rakentaa juuri kyseiseen automalliin sopiva moottorinohjaus tai kehittää laite joka huijaa alkuperäistä moottorinohjausta antamaan käynnistysluvan (tämän näkisin olevan vaikeampi vaihtoehto)..
                        Last edited by peto2; 03-09-2010, 20:47.
                        F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                        ex:
                        E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                        Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                        Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                        Nakkaa privaa jos tarvetta.

                        Comment

                        • Hemi
                          Bimmer Enthusiast
                          • Apr 2004
                          • 18880
                          • Pirkanmaa

                          #42
                          Originally posted by peto2 View Post
                          [FAKTA]ajonesto on moottorinohjaukseen sisäänrakennettu sähköinen toiminto joka estää autoa käynnistymästä ilman purkukoodia[/FAKTA]

                          maailma on myös puolillaan moottorinohjauslaitteita joissa ei ole mitään ajonestoon viittaavaakaan.. mikä estää osaavaa kaveria kustomoimasta tälläistä moottorinohjauslaitetta sopimaan siihen suojatun laitteen tilalle?

                          kun se perusmoottori toimii edelleen samalla tavalla kuin 60-luvulla niin tietotaitoa löytyy kyllä.. ruiskumoottorin käyntiinsaamiseen tarvitaan kuitenkin niin pieni määrä anturitietoja.

                          toki auton varastaminen ei onnustu enää periaatteella "varastampas tuon auton" vaan etukäteen pitää rakentaa juuri kyseiseen automalliin sopiva moottorinohjaus..
                          Me voimme toki lähteä spekuloimaan ihan lämpimiksemme vaikka maailman tappiin sitä miten nämä uudet muuttuvakoodiset systeemit olisivat ohitettavissa ilman "sisäpiirin tietoa", mutta se ei muuta sitä 100% Faktaa yhtään miksikään että näin ei missään päin maailmaa ole vielä tätä kirjoittaessa pystytty tekemään.
                          Voin luvata että ne miljoonat ihmiset jotka ovat maailmalla eri oikeusasteissa taistelleet varastetun autonsa korvauksien puolesta, maksaisivat per kapita aika paljon siitä että joku tällaisen koodit purkavan/ohittavan "Gizmo" dekooderin pystyisi esittämään.
                          Jo isot päivälehdet maailmalla maksaisivat tällaisella laitteella lehden valvomissa olosuhteissa tehdystä ajoneston ohituksesta jopa kuusi/seitsen numeroisia summia..."ensimmäisenä maailmassa"...."se on sittenkin mahdollista".... "tuhannet oikeudenkäynnit uusiksi"...jne,jne.
                          Jos oikeasti joku Viriolainen tai Venäläinen ko.laitteen oikeasti omistaisi, ei sillä todellakaan kannattaisi varastaa yhtäkään autoa, vaan tahkota jo maailman mediankin kautta miljoonia....tai kiristää jotain suurta vakuutusyhtiötä miljoonalunnaill ko.laitteesta?
                          Eli kertokaa nyt ihmeessä minulle miten homma toimii ja pistetään miljoonat puoliksi?
                          Tehkää joku Hemistä kapitalisti?

                          Comment

                          • Nuke
                            Bimmer Enthusiast
                            • Aug 2008
                            • 1266
                            • Janakkala

                            #43
                            Hemi ei taida tietää mistä puhuu.

                            Miten sitten on tietotekniikan laita??
                            Kyllä, sielä alalla valitettavasti on hakkerit/virusten kehittelijät AINA askeleen edellä tietoturvaohjelmistojen/laitteiden kehittäjiä. Niin on myös nykyisten ajonestolaitteiden ja järjestelmien kohdalla. Näin on ollut koko tietotekniikka kauden ajan ja tulee olemaan, sama siirtyy vaan eri aloihin, mm. ajonestolaitteisiin ajoneuvoissa tai vast. kulkuneuvoissa jne.

                            Asia on täysin ammattilaisten tiedossa, mutta totuudessa ei ko. ongelmalle löydy ratkaisua... Niitä ongelmiahan ei kukaan osaa korjata, mitä vielä ei ole "olemassa"... Jos kehität esim. 10v murtamatonta järjestelmää niin ammattirikollinen rikkkoo ko. paskan alle kuukaudessa.



                            ps. kiitos siitä että elektroniikka/tietotekniikka senkuin yleistyy ajoneuvoissa...
                            E36 325i -92 Coupe wnb. Gr-F

                            Comment

                            • peto2
                              BTCF Member
                              • Jan 2007
                              • 8284
                              • Järvikylä (Nakkila)

                              #44
                              Originally posted by Hemi View Post
                              Me voimme toki lähteä spekuloimaan ihan lämpimiksemme vaikka maailman tappiin sitä miten nämä uudet muuttuvakoodiset systeemit olisivat ohitettavissa ilman "sisäpiirin tietoa", mutta se ei muuta sitä 100% Faktaa yhtään miksikään että näin ei missään päin maailmaa ole vielä tätä kirjoittaessa pystytty tekemään.
                              irtonaisen moottorin saa megalla käyntiin.. mikä estää käynnistämästä sillä autossa olevan moottorin?

                              en puhu mistään ohittamisesta vaan täydellisestä korvaamisesta!
                              F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                              ex:
                              E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                              Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                              Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                              Nakkaa privaa jos tarvetta.

                              Comment

                              • petrolhead
                                Moderator
                                • Feb 2004
                                • 13793
                                • Hyvinkää

                                #45
                                Originally posted by peto2 View Post
                                irtonaisen moottorin saa megalla käyntiin.. mikä estää käynnistämästä sillä autossa olevan moottorin?

                                en puhu mistään ohittamisesta vaan täydellisestä korvaamisesta!
                                Kirjoituksesi argumentti on pätevä mutta se on vain kaksi riviä pitkä
                                2015 VW Crafter
                                1984 BMW 316
                                2009 Kawasaki Ninja 250RRR
                                petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
                                "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

                                Comment

                                Working...
                                X