Announcement

Collapse
No announcement yet.

Uusi supra

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MajorDrake
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 7506
    • Jyväshyvä

    #31
    On ne kovia aikoja kun tulee vastaan ensimmäinen Toijätä mitä voisi harkita ;-)
    M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
    Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
    Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

    Comment

    • j-a
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2005
      • 1522
      • PohojosPohojammaa

      #32
      Originally posted by MajorDrake View Post
      On ne kovia aikoja kun tulee vastaan ensimmäinen Toijätä mitä voisi harkita ;-)
      Sama täällä
      Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä

      Ylimääräisenä tarjolla:

      E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa

      F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€

      Comment

      • Tuonela
        BTCF Member
        • Sep 2004
        • 368
        • Tampere

        #33
        FT1 oli/on kyllä todella hieno, hieman liikaa muotoja laimennettiin Supraan. Mutta kyllähän tuo Z4:n (Kian) voittaa, ja reilusti. Kertoo jotain BMW:n muotoilun nykytilasta... Uuden seiskan keulakin on kuin jostain pilapiirroksesta.

        On kyllä koomista Toyotafanien suhtautuminen tähän, "2JZ tässä pitäisi olla, ei mikään bemarin paskakone!"...
        Last edited by Tuonela; 20-01-2019, 10:12.

        Comment

        • arpuC
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2006
          • 1377

          #34
          Originally posted by Tuonela View Post
          FT1 oli/on kyllä todella hieno, hieman liikaa muotoja laimennettiin Supraan. Mutta kyllähän tuo Z4:n (Kian) voittaa, ja reilusti. Kertoo jotain BMW:n muotoilun nykytilasta... Uusi seiskan keulakin on kuin jostain pilapiirroksesta.

          On kyllä koomista Toyotafanien suhtautuminen tähän, "2JZ tässä pitäisi olla, ei mikään bemarin paskakone!"...
          Noi tojotafanithan on räkänokkia, joiden sanoille ei pidä antaa painoarvoa. Amiksia kaikki ja osalla jääny tuning-vaihe vielä 40 vuoden iässä.
          Miks sä sytytit Bemarin palaa?
          En löydä enää sun luo
          Teitkö sä tän tahallaan?
          Nyt kaikki palaa.

          Comment

          • ///Jone
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2009
            • 1280
            • HKI

            #35
            Mitäpä sitä miettimään onko tekniikka sitten millaista, käy vielä raskaaksi. Helpompi todeta olevan paskaa, koska bmw. Tuota vaihteisto-moottori -yhdistelmää kun on käsittääkseni paljon kehuttu eri autoalan julkaisuossa.
            ______________________
            Nykyinen:
            Model 3

            BMW:t vuodesta 2009:
            i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i

            Comment

            • Juppe
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2002
              • 4541
              • TURKU

              #36
              Tavallaan tuon tojomiesten porun ymmärtää. Se vanha patti oli ihan käsittämättömän lujaa tekoa. Reservejä riitti vaikka mihin ja pikkuviat loisti poissaolollaan. Ei tuo BMW:n kone sitä aukkoa täytä, mutta tuskin täyttäisi mikään muukaan tänäpäivänä valmistettava kone. Toisaalta hienoa on se, että sieltä löytyy edelleen turbokutonen, eikä mikään pesukoneen moottori ja akku.

              Comment

              • duuk
                Moderator
                • Dec 2006
                • 10494
                • Saaressa

                #37
                Kyllä mä itkisin verta ja kusisin muuntajaan jos seuraava M5 ois tojotan tekemä.

                duke's garage:
                Suzuki R50
                E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
                M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
                S38 S54 S62

                instagram: _duuk

                Comment

                • |foder|
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2006
                  • 6988
                  • Forssa

                  #38
                  Originally posted by duuk View Post
                  Kyllä mä itkisin verta ja kusisin muuntajaan jos seuraava M5 ois tojotan tekemä.
                  Eikös jossain sivustolla lukenut että seuraava ämmäläinen olisi täysin sähköinen. Kenelläpäs olisi sähkömoottoreita tarjolla, no tojotalla. Ei välttämättä kaukaa haettu yhteistyö, molemmat saa toisiltaan jotain. :think
                  Nyt:
                  E82 135i -11

                  Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86

                  Comment

                  • Tommix
                    BTCF Member
                    • Dec 2006
                    • 5384
                    • S:t Karins

                    #39
                    Originally posted by Tuonela View Post
                    On kyllä koomista Toyotafanien suhtautuminen tähän, "2JZ tässä pitäisi olla, ei mikään bemarin paskakone!"...
                    Originally posted by arpuC View Post
                    Noi tojotafanithan on räkänokkia, joiden sanoille ei pidä antaa painoarvoa. Amiksia kaikki ja osalla jääny tuning-vaihe vielä 40 vuoden iässä.
                    Originally posted by ///Jone View Post
                    Mitäpä sitä miettimään onko tekniikka sitten millaista, käy vielä raskaaksi. Helpompi todeta olevan paskaa, koska bmw. Tuota vaihteisto-moottori -yhdistelmää kun on käsittääkseni paljon kehuttu eri autoalan julkaisuossa.
                    Originally posted by Juppe View Post
                    Tavallaan tuon tojomiesten porun ymmärtää. Se vanha patti oli ihan käsittämättömän lujaa tekoa. Reservejä riitti vaikka mihin ja pikkuviat loisti poissaolollaan. Ei tuo BMW:n kone sitä aukkoa täytä, mutta tuskin täyttäisi mikään muukaan tänäpäivänä valmistettava kone. Toisaalta hienoa on se, että sieltä löytyy edelleen turbokutonen, eikä mikään pesukoneen moottori ja akku.
                    Originally posted by duuk View Post
                    Kyllä mä itkisin verta ja kusisin muuntajaan jos seuraava M5 ois tojotan tekemä.
                    99% foorumilaista viiltäisi ranteet auki jos yhdessäkään bimmerissa olisi tehtaan jäljiltä tojon kone, eli pitää noita tojomiehiä ymmärtää
                    Mun mielestä tuo vehje on hieno, toisin kuin esim uusi 7.
                    Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
                    Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
                    ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
                    Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

                    Comment

                    • MikeDry
                      BTCF Member
                      • May 2006
                      • 6151
                      • Helsinki

                      #40
                      Tää tulee olemaan iso juttu Toyota fanaatikoille. Mulla on yksi kaveri joka on henkeen ja vereen Toyota fanaatikko. Myös se haukkuu Bmw:n kuin Bmw heti kättelyssä. Sit sillä on kaikki Toyotat sellaisia sieltä täältä repsottavia tms.
                      Niitä ei ole ajettu vuosiin tai niissä on jotain pikku vikaa aina, niin kuin esim huono kuntoisissa Bemareissa on...
                      Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
                      Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better

                      Comment

                      • Masander
                        Bimmer Enthusiast
                        • Sep 2010
                        • 1394
                        • Dingolfing

                        #41
                        Originally posted by MikeDry View Post
                        Tää tulee olemaan iso juttu Toyota fanaatikoille. Mulla on yksi kaveri joka on henkeen ja vereen Toyota fanaatikko. Myös se haukkuu Bmw:n kuin Bmw heti kättelyssä. Sit sillä on kaikki Toyotat sellaisia sieltä täältä repsottavia tms.
                        Niitä ei ole ajettu vuosiin tai niissä on jotain pikku vikaa aina, niin kuin esim huono kuntoisissa Bemareissa on...
                        Step 1. Poista kyseinen henkilö kavereistasi
                        Step 2. Älä vastaanota enää BMW:n dissaamista tojotaukolta
                        Step 3. ?????
                        Step 4. PROFIT!!

                        NASCAR-Supra:
                        https://autoweek.com/sites/default/f..._Supra_002.jpg
                        sigpic

                        Comment

                        • MikeDry
                          BTCF Member
                          • May 2006
                          • 6151
                          • Helsinki

                          #42
                          Originally posted by Masander View Post
                          Step 1. Poista kyseinen henkilö kavereistasi
                          Step 2. Älä vastaanota enää BMW:n dissaamista tojotaukolta
                          Step 3. ?????
                          Step 4. PROFIT!!
                          Sille voi naureskella

                          First production Toyota Supra sold at auction for $2.1m
                          No huhuhu 2.1 miljoonaa dollaria, ok rahat menee hyväntekeväisyyteen...
                          Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
                          Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better

                          Comment

                          • petrolhead
                            Moderator
                            • Feb 2004
                            • 13793
                            • Hyvinkää

                            #43
                            Auton merkki on mielenkiintoinen juttu. Suurimmaksi osaksi pelkkä mielikuva. Kirjoitinkin toiseen topikkiin tästä. Autoissa on Boschin ABS:ät ja paljolti sähköt muuten. Mahlen männät, Wählerin termareita, ATEn jarrutehostin, AL:n tai Valeon umpiot, Saint Gobainin lasit.. Contitechin hihnoja, Gatesin kiristimet, NGK:n tulpat jne jne jne.. Webaston valmistajakin on about sama Dacia Loganissa ja BMW:n langiseiskassa .
                            Last edited by petrolhead; 20-01-2019, 11:51.
                            2015 VW Crafter
                            1984 BMW 316
                            2009 Kawasaki Ninja 250RRR
                            petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
                            "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

                            Comment

                            • arpuC
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jul 2006
                              • 1377

                              #44
                              Originally posted by Tommix View Post
                              99% foorumilaista viiltäisi ranteet auki jos yhdessäkään bimmerissa olisi tehtaan jäljiltä tojon kone, eli pitää noita tojomiehiä ymmärtää
                              Mun mielestä tuo vehje on hieno, toisin kuin esim uusi 7.

                              Tojotalle tuo on upgrade. Bemarille se olisi downgrade. Tässä syy
                              Miks sä sytytit Bemarin palaa?
                              En löydä enää sun luo
                              Teitkö sä tän tahallaan?
                              Nyt kaikki palaa.

                              Comment

                              • Muurahainen
                                BTCF Member
                                • Dec 2006
                                • 9194
                                • Nurmijärvi

                                #45
                                Originally posted by petrolhead View Post
                                Auton merkki on mielenkiintoinen juttu. Suurimmaksi osaksi pelkkä mielikuva. Kirjoitinkin toiseen topikkiin tästä. Autoissa on Boschin ABS:ät ja paljolti sähköt muuten. Mahlen männät, Wählerin termareita, ATEn jarrutehostin, AL:n tai Valeon umpiot, Saint Gobainin lasit.. Contitechin hihnoja, Gatesin kiristimet, NGK:n tulpat jne jne jne.. Webaston valmistajakin on about sama Dacia Loganissa ja BMW:n langiseiskassa .
                                Onhan ainakin näissä vanhemmissa vielä hieman omavalmisteisia osia valmistajaltakin.
                                Esim. kun menet katsomaan sen dacian sisustuksen materiaaleja ja vertaat sitä tuohon seiskaan niin näyttää varmasti että ovat tulleet samasta linjasta

                                Myös on oleellista että ei ole niin paljon säästetty että ei löydykkään mainitsemiasi valmistajia vaan siellä on joltain halpavalmistajalta huonolla laadunalvonnalla hankitut osat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎