Originally posted by samulis
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Uusi supra
Collapse
X
-
Originally posted by petrolhead View PostAuton merkki on mielenkiintoinen juttu. Suurimmaksi osaksi pelkkä mielikuva. Kirjoitinkin toiseen topikkiin tästä. Autoissa on Boschin ABS:ät ja paljolti sähköt muuten. Mahlen männät, Wählerin termareita, ATEn jarrutehostin, AL:n tai Valeon umpiot, Saint Gobainin lasit.. Contitechin hihnoja, Gatesin kiristimet, NGK:n tulpat jne jne jne.. Webaston valmistajakin on about sama Dacia Loganissa ja BMW:n langiseiskassa .
Samoin nuo muutkin ovat valmistajien nimiä, ei tarkoita että tuote ois identtinen mikä menee eri autoihin kiinni.
Löytyyhän saksasta firmoja joissa tehdään kaikki osat inhouse, esim Miele. Suosittelen jokainen laite toimii täysin bugittamatta ja moitteitta kuin sveitsiläinen käkikello.
Autopuolelta sieltä löytyy Mercedes F1 tiimi joka tekee käytännössä kaikki osat itse. Tiimissä on 1300 ihmistä jotka rakentaa vain kahta autoa. Jos bemarin seiska tehtäisiin samalla tavalla niin se maksaisi yhtä paljon kuin F1 auto.
Comment
-
-
Toyotan kannaltahan tämä on nyt huono juttu. Nyt alkaa sitten varmaan Toyotatkin porsimaan milloin mistäkin syystä, toisin kuin ennen.
En kyllä pidä tuon uuden suoran muotoilusta. On liikaa yliyrittämistä. Edellinen mk4 oli varsin onnistunut ja olisi pitänyt pysytellä enemmän sen suunnassa. Tuntuuko vain, vai onko tämä uusi myös selvästi pienempi?Auto on liikkumaväline.
Comment
-
-
Originally posted by *makke* View PostTuo 2jz:han on jännä moottori, siihen käy esimerkiksi M50 pohjainen vauhtipyörä suoraan. Pulttijako ja keskireikä sama Sattumaako? Myös vaihdelaatikko on iso getrag.
Itse autosta: Itse oikeastaan koskaan tykännyt mk4:n sämpylämäisestä muotoilusta joten tämä toimii kyllä paremmin. Kuullemma on myös lyhyempi akseliväli kuin GT86:ssa eli ei tuo iso auto ole. Hyvä asia toki sekin kun nykytrendin mukaan uudet autot aina tuppaa kasvamaan. Kaikkine bmw-höysteineen kyllä tykkään mutta niinkuin aiemmin keskusteltu niin tulisi varmaan itekkin kauhisteltua bmw-fanipoikana jos m5:ssa olisi toyotan kone
Comment
-
-
Originally posted by arpuC View PostTojotalle tuo on upgrade. Bemarille se olisi downgrade. Tässä syy
Ja jos 90-luvulla ois ollu esim. E36 pellin alla tehtaalta 2jz, niin siitä kukaan ois valittanut.
Mutta Jossittelu sikseen.E36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
Originally posted by *makke* View PostTuo 2jz:han on jännä moottori, siihen käy esimerkiksi M50 pohjainen vauhtipyörä suoraan. Pulttijako ja keskireikä sama Sattumaako? Myös vaihdelaatikko on iso getrag.Toyota Alphard MS
Peugeot e-2008
ex:E39 530d - 01 E38 735i - 96--köyhän miehen kasikone ,E39 520i - 98 "pappa", E30 316
Comment
-
-
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/s...817.1548086411
Taitaa olla jatkossa sama ostaako BMW:n, tojotan vai mersunsigpic
Comment
-
-
Mä luulen et tää auto on kuin viini, ajan kanssa paranee.
Noi vakio vanteet on aivan kamalat, vähän hienompaa vannetta alle, madallusta ja jotain pientä ni alkaa olemaan hieno peli.
Tuo konseptimalli oli niin törky siisti, ettei ihme et monelle tää oli pettymys (itseni mukaanlukien)F06 640i GC M-sport.
F22 M235i.
F32 428i xDrive M-sport.
E92 M3.
E82 135i M-sport.
E91 320D M-sport.
Comment
-
-
Nyt jo uusi moottori purettu
2020 Supra B58 Engine Teardown - First Look - Better than the 2JZ?Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
-
-
Originally posted by Attekun View Post"The 2JZGTE, is regarded as Toyota's most famous engine.Development of the 2JZ-GTE was outsourced to German engineering firm, Johann A. Krause Maschinenfabrik GmbH, for refinement to meet production car homogolation requirements set forth by the former All-Japan Grand Touring Car Championship."
Comment
-
Comment