Olkoonkin RHD, mutta harvinaista herkkua: ALPINA B3 2.7 cabrio. Ei löydy alpina archivesta.
Hämäävästi merkattu sheetiin B6:na, mutta kuitenkin 2,7 on tilavuus, joten olisko se kuitenkin tää B3. 257kpl valmistetu, joista todennäköisesti avoja ollut vain murto-osa.
Olkoonkin RHD, mutta harvinaista herkkua: ALPINA B3 2.7 cabrio. Ei löydy alpina archivesta.
Hämäävästi merkattu sheetiin B6:na, mutta kuitenkin 2,7 on tilavuus, joten olisko se kuitenkin tää B3. 257kpl valmistetu, joista todennäköisesti avoja ollut vain murto-osa.
Ei ainakaan itselleni ole montaa viime vuosituhannen RHD ALPINAA tullut tuolta vastaan. Oliko niin että vanhemmat brittien ALPINAt oli kaikki näitä Sytnerin kasaamia eikä Buchloessa tehtyjä, onko Japanin Nicole kasaillut myös paikanpäällä autoja?
Edit: taisi olla niin että Sytner autoissa ei ollut alpinan omaa vin numeroa, ainoastaan se numeroplakaatti ohjaamossa. Tuossahan on myös ALPINAn vin
Ei ainakaan itselleni ole montaa viime vuosituhannen RHD ALPINAA tullut tuolta vastaan. Oliko niin että vanhemmat brittien ALPINAt oli kaikki näitä Sytnerin kasaamia eikä Buchloessa tehtyjä, onko Japanin Nicole kasaillut myös paikanpäällä autoja?
Edit: taisi olla niin että Sytner autoissa ei ollut alpinan omaa vin numeroa, ainoastaan se numeroplakaatti ohjaamossa. Tuossahan on myös ALPINAn vin
Eikö valmistenumerossa kuitenkin ihan suoraa lue tuo C2 ja 2.7l versio kyseessä, kuten esimerkiksi tämä on?
No tuo juuri tossa hieman hämää itseäni että löytyy molemmat B6 ja C2 tosta ALPINA vin koodista. Eikä ole itselleni ihan auennut että miten noita koodeja on tehty mihinkin malleihin, joissain malleissa ilmeisesti WAP aloituksen jälkeen mallin koodi (B3, B6 jne) ja perässä moottorintilavuus (35, 33 jne). Joissain taas ei.
Olkoonkin RHD, mutta harvinaista herkkua: ALPINA B3 2.7 cabrio. Ei löydy alpina archivesta.
Hämäävästi merkattu sheetiin B6:na, mutta kuitenkin 2,7 on tilavuus, joten olisko se kuitenkin tää B3. 257kpl valmistetu, joista todennäköisesti avoja ollut vain murto-osa.
Comment