Originally posted by jari kihlman
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Japanista XIX (+ muita merkkejä)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Vesipumppu View PostMissä hinnoissa junat on ollu huutokaupassa? Hanko hinta?:thinkIsillä on
Comment
-
-
Originally posted by jari kihlman View PostTää mun Maglev oli shikansen-kiskoineen ja 4 vaunulla(joista yksi ravintolavaunu) vähän päälle 115.000.000 jpy. Suomen rajalle siis noin 900.000 euroa. Rahtia ei tullut, toin junan itse ajamalla. Vr ei sallinut minun käyttävän heidän raiteitaan, joten juna jäi tuohon rajalle.
Ilmeisesti VR ei suostunut samaan?F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View PostAika edullista, kun laittoivat Venäjällä sen kolmannen raiteen koko matkalle Vladivostokista suomen rajalle asti samaan hintaan :think
Ilmeisesti VR ei suostunut samaan?Isillä on
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View PostSiittä ikiomaksi, voi vetää kapteenin lätsän päähän ja laulaa mikkihiirtä merihädässä kun sata Alpinaa katoaa somalian rannikolla merirosvojen taskuun.
https://www.forsaleships.net/n/index...oduct_id=14387
Comment
-
-
Originally posted by jari kihlman View PostTää mun Maglev oli shikansen-kiskoineen ja 4 vaunulla(joista yksi ravintolavaunu) vähän päälle 115.000.000 jpy. Suomen rajalle siis noin 900.000 euroa. Rahtia ei tullut, toin junan itse ajamalla. Vr ei sallinut minun käyttävän heidän raiteitaan, joten juna jäi tuohon rajalle.G20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
Comment
-
Comment