Ei Japanin tuonti,mutta "Kouvolan tuonti" maltillisilla kilsoilla. Joku uskaltaa huutaa talvikinneriksi?
Huutokaupat.com bongailtua I
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Melko kuluneen olonen 100 tkm ajetuksi...:thinkOriginally posted by Heguli 31 View PostEi Japanin tuonti,mutta "Kouvolan tuonti" maltillisilla kilsoilla. Joku uskaltaa huutaa talvikinneriksi?
https://huutokaupat.com/2174408/bmw-520i-1997-102577-km
Ford Mondeo Mk3 STW
VW E-Golf 2015
BMW 325i Cabriolet -87, pitkän ajan harrastus/sijoitus
Comment
-
Ja siitä "edullista" luksusta talliin
Vain vieraita merkkejä ja mopoja tällä hetkellä
Comment
-
Vaihdelaatikko hajalla. Kävin koeajamassa tämän kolme kk sitten. Ollut eräällä foorumilaisella tutkittavanakin mutta vikaa ei löytynyt. Nypyttää todella rajusti ja lämpimänä suorastaan rynkyttää lähdöissä. Sisältä pieniä pisteosia hajalla mutta korjattavissa.Originally posted by kimmon View Post
Edit: oli ilmossa kerrottukin. Ja ennen koeajoa myös myyjä kertoi rehelisesti samat asiat !Last edited by BMW525Xda; 22-09-2020, 21:35.
Comment
-
Olihan tota "huollettu" tuoreesti noin kymppitonnilla.Originally posted by kimmon View Post
Comment
-
Minä antaisin arpani jakovaihteistolle tuossa nykimisessä. Mitä tuolla olen itse ajanut niin ei se kovin paha nypytys ollut. En ole saanut mitään isompia rynkytyksiä esiin.Originally posted by BMW525Xda View PostVaihdelaatikko hajalla. Kävin koeajamassa tämän kolme kk sitten. Ollut eräällä foorumilaisella tutkittavanakin mutta vikaa ei löytynyt. Nypyttää todella rajusti ja lämpimänä suorastaan rynkyttää lähdöissä. Sisältä pieniä pisteosia hajalla mutta korjattavissa.
Edit: oli ilmossa kerrottukin. Ja ennen koeajoa myös myyjä kertoi rehelisesti samat asiat !
Comment
-
Kyselinkin sinulta tästä arviota yv aikaisemmin. Koeajolla kylmänä toimi lähes normaalisti, pieni sillointällöin nyppäys. Mutta yli tunnin ajelun jälkeen tasakaasulla noin 60-70% teholla meinasi ylämäkeen rymähtää, hakkasi todella kovaa (minun mielestä) aivan kuin laatikko luistaisi ja tarraisi, solenoidi ?Originally posted by Spetke View PostMinä antaisin arpani jakovaihteistolle tuossa nykimisessä. Mitä tuolla olen itse ajanut niin ei se kovin paha nypytys ollut. En ole saanut mitään isompia rynkytyksiä esiin.
Muutenhan auto oli ihan ok ajettavuudeltaan ja myyjä rehellinen kaikista vioista, kertoi avoimesti heti ensimmäisellä yhteydenotolla näistä, tästä iso plussa. Tosiaan joku sisustan laatikon kansi sieltä puuttui. Moottorissa vedot tallella ja kulki iloisesti kun vauhtiin pääsi. Vasemmalle kääntäessä naputti välillä mutta ei jokaisella kääntymisellä. Olisi saattanut olla ihan pelastettava peli jos olisi ajoissa ollut infoa ja sulle olisin sen kiikuttanut korjattavaksi
Tosta hinnasta vielä. Myyjälle pohdin että rikkinäisenä perävalotakuulla arvioisin hinnaksi 15k€, varailin korjaukselle 5-7k€ teetettynä. Oli myynnissä 22k€ silloin.Last edited by BMW525Xda; 23-09-2020, 08:17.
Comment
-
Minä tein kauppaa tästä autosta myös aiemmin kesällä jolloin viimeisessä koeajossa oli liikkeen kaveri huomannut pientä nypytystä. 2vkoa sen jälkeen soittivat ja tarjosivat uudelleen autoa, että jakolaatikko vaihdettu kaikki ok.
Olin jo hankkinut toisen 750ix (100tkm ajettu)pommin pihaan jota oli remontattu 27000eurolla vuoden sisään, eikä auto edelleenkään toiminut. Kyllä tuo N63 moottori on maineensa veroinen...
ed. Palautin auton liikkeeseen ja siirryin takaisin dieseliin.
Comment
-
Varmaan ymmärrys sekaannus mutta jakolaatikkoon oli vaihdatettu spetkellä öljyt, muistaakseni myös laatikkoon. Nypytys oli pienentynyt. Myyjällä varmaan siis mennyt jakolaatikon öljynvaihto sekaisin koko jakolaatikon vaihdon kanssa.Originally posted by ptikkala View PostMinä tein kauppaa tästä autosta myös aiemmin kesällä jolloin viimeisessä koeajossa oli liikkeen kaveri huomannut pientä nypytystä. 2vkoa sen jälkeen soittivat ja tarjosivat uudelleen autoa, että jakolaatikko vaihdettu kaikki ok.
Olin jo hankkinut toisen 750ix (100tkm ajettu)pommin pihaan jota oli remontattu 27000eurolla vuoden sisään, eikä auto edelleenkään toiminut. Kyllä tuo N63 moottori on maineensa veroinen...
ed. Palautin auton liikkeeseen ja siirryin takaisin dieseliin.
Comment
-
"Ajettu koeajoa, todettu nypyttämistä, nykimistä ns teräviä katkoksia vedossa lievästi kiihdyttäessä. Tuntuisi, että voimansiirrossa on tyhjiä kohtia.
Ei mitään vikakoodeja voimansiirtolinjaan tai moottoriin, täysin puhdas vikamuisti. Ei tullu vikakoodeja 20km koeajollakaan. Autosta tehty takavetoinen poistamalla koeajon ajaksi etu vedon kardaani, Oireet vähenivät huomattavasti.
Siltikin lievää nypyttelyä ajoittain mutta ei läheskään yhtä voimaksata kuin kardaani paikoillaan. Jakovaihteisto huuhdeltu 3 kertaa.
Automaattivaihteistoöljyjen vaihto huuhtelemalla, suodatinpohjan vaihto + adaptaatioiden nollaus jakovaihteistosta sekä vaihteistosta. Edelleen nypyttää."
Tuollaiset havainnut / hommat tuli tuosta tehtyä. Eli kyllä tuossa pallo kallistuu suurimmaksi osaa jakovaihteiston puolelle. Kyllähän tekijähenkilö ottaa jakolootan alas ja pistää sinne uudet sisuskalut.
Muutenhan toi on mielestäni ikään ja ajomäärään nähden hyvä peli ja varmasti antaa hintaluokassaan hyvää kyytiä.
Comment
-
Ei liity aiheseen, mutta kun katsoo tuon 750:sen huoltokuittia niin miten ihmeessä veloitetaan "Huollon rekisteröinti BMW:n sähköisiin järjestelmiin 79€"? Ymmärrän kyllä, että lisenssit tietokantaan varmasti maksaa jotain, mutta silti :think Maksaa ne huoltotilat,työkalut, palkkakulut ja yms, mutta ei niitä eritellä laskulle ja vielä bemareihin erikoistunut liike. Eikös se ole vähän idea, että viet merkkiliikkeeseen tai johonkin merkkiin erikoistuneeseen huoltamoon autosi niin saat tietotaitoa ja merkinnät tietokantoihin kuin pelkästän tietotaitoa omaavaan Pärnäsen korjaamoon? No jaa, en minä näistä bisneksistä mitään tiedä, mutta kuluttajan näkökulmasta kumminkin.E89 Z4 sDrive 35i Flex Fuel, harraste
F39 X2 Xdrive20D, käyttis
Vikakoodit, moduulien päivitykset, vo/fa-muutokset ja koodailut(icom,e-sys, ista yms.) o5o536o489
Comment
-
Et varmaan huomannut, että siinä on nolla tuntia, eli ei veloitusta. Muutenkin öljynvaihto 0.7h työveloitus ja oliko 55eur, niin on minusta edullinen hinta..Originally posted by Krampus View PostEi liity aiheseen, mutta kun katsoo tuon 750:sen huoltokuittia niin miten ihmeessä veloitetaan "Huollon rekisteröinti BMW:n sähköisiin järjestelmiin 79€"? Ymmärrän kyllä, että lisenssit tietokantaan varmasti maksaa jotain, mutta silti :think Maksaa ne huoltotilat,työkalut, palkkakulut ja yms, mutta ei niitä eritellä laskulle ja vielä bemareihin erikoistunut liike. Eikös se ole vähän idea, että viet merkkiliikkeeseen tai johonkin merkkiin erikoistuneeseen huoltamoon autosi niin saat tietotaitoa ja merkinnät tietokantoihin kuin pelkästän tietotaitoa omaavaan Pärnäsen korjaamoon? No jaa, en minä näistä bisneksistä mitään tiedä, mutta kuluttajan näkökulmasta kumminkin.E39 M5 2002
E70 X5 3.0sd 2008
E83 X3 3.0i 2005
G21 330e
Comment
-
Lueppa nyt kuitti vielä kertaalleen läpi rauhassa ja vedä henkeä niin jutellaan sitten uudelleen?Originally posted by Krampus View PostEi liity aiheseen, mutta kun katsoo tuon 750:sen huoltokuittia niin miten ihmeessä veloitetaan "Huollon rekisteröinti BMW:n sähköisiin järjestelmiin 79€"? Ymmärrän kyllä, että lisenssit tietokantaan varmasti maksaa jotain, mutta silti :think Maksaa ne huoltotilat,työkalut, palkkakulut ja yms, mutta ei niitä eritellä laskulle ja vielä bemareihin erikoistunut liike. Eikös se ole vähän idea, että viet merkkiliikkeeseen tai johonkin merkkiin erikoistuneeseen huoltamoon autosi niin saat tietotaitoa ja merkinnät tietokantoihin kuin pelkästän tietotaitoa omaavaan Pärnäsen korjaamoon? No jaa, en minä näistä bisneksistä mitään tiedä, mutta kuluttajan näkökulmasta kumminkin.
Comment
-
F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
Aika nopeasti happanee Amarokitkin:
Comment
Comment