Announcement
Collapse
No announcement yet.
Uusi 1-sarja F40 - keskustelua
Collapse
X
-
Uusi 1-sarja F40 - keskustelua
E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
Muut talouden vehkeet: E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.Tags: None
-
-
ihan järkyttävää paskaa, Claus Luthe ja Wilhelm Hofmeister yms muut designerit pyörii haudoissaan on nimittäin sen verran ruma kikkare. Hyundai-skoda sekasikiö ja vielä fwd. Mitä järkeä ostaa tollanen 3-cyl etuvetopaska bemarilta ku samanlaisen mitäänsanomattoman romun saa koreasta puolet halvemmalla ja pidemmällä takuulla?
Muistutuksena:
sigpic
Comment
-
-
Ei omasta mielestä yhtään hassumman näköinen. Tykännyt uusimmasta ja edellisen polven A-sarjan mersusta ja tässä on hyvin paljon samaa tyyliltään. Onhan nuo laadultaan ja materiaaliltaan huomattavasti eri luokkaa mitä joku KIA tai Hyundai vaikka äkkiseltään näyttääkin samalta. Tuommoinen pirteällä tekniikalla ja nelikkona, niin kelpaisi vähintään kakkosautoksi. Ainoastaan keulan munuaisten ilme on jotenkin ”sikamainen”.
Comment
-
-
Jos ei ole kovinkaan kaunis tämä F-sarjalainen 1:n, niin tämä uusi on kyllä susiruma kuten isosiskonsakin. masander tuossa yllä jo kertoi kaiken oleellisen. Tulevaisuudessa onkin kinkkinen asia hommata tuo käyttis/harraste... :think
Ei jatkoon.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by Masander View Postihan järkyttävää paskaa, Claus Luthe ja Wilhelm Hofmeister yms muut designerit pyörii haudoissaan on nimittäin sen verran ruma kikkare. Hyundai-skoda sekasikiö ja vielä fwd. Mitä järkeä ostaa tollanen 3-cyl etuvetopaska bemarilta ku samanlaisen mitäänsanomattoman romun saa koreasta puolet halvemmalla ja pidemmällä takuulla?
Muistutuksena:
linkissä oleellinen, https://media.tenor.com/images/d727e...121b/tenor.gifAuto on liikkumaväline.
Comment
-
-
Tuntuu, että kori myötäilee vähän liiankin paljon kilpailevan A-mersun mittasuhteita. I :think
Sanotaan näin, että jos tuollaisilla specseillä oleva auto pitäis saada niin ennemmin ostaisin sen A-mersun ihan vaan, koska perinteisemmän näköinen ja tyylikkäämpi sisältä. :thinkLast edited by E39Fin; 27-05-2019, 19:16.Jaguar XF Sportbrake R-sport.
E39 523iA Oxfordgreen
Comment
-
-
Performance-osilla.. tosta ei puutu enää ku raidat munuaisista
Ja mikä vitun marmorikuvio tää on?
https://www.autoblog.nl/gallery/BMW/...s-2019-005.jpgsigpic
Comment
-
-
Saa nähdä miltä näyttää livenä, toimii ehkä paremmin kuin kuvissa? Sisältä aika hieno. Vaikeeta kyllä kuvitella että parin vuoden päästä päivittäisi oman, toki myös aika perusmallin f20, kolmimukiseen etuvetoon. Tai jos on isompi budjetti, johonkin etuvetopainotteiseen nelivetoon. Ajonhallintaakaan ei taida saada tosta pois... tulee mieleen jo pahat muistot Polo blue gt:stä, kun yritin totutella pieneen etuvetokippoon, mutta eihän siitä tullu mitään varsinkaan talvellaE91 325XiA 2007 & 320dA 2009
Comment
-
-
Ulkonäkö vaatii tässä(kin) totuttelua. 3-cyl ja etuveto sen sijaan ei totuttelemalla muuksi muutu. Kokeilin huvin vuoksi konfiguraattoria bmw.de sivustolla ja "mit alles" M135i xDrive oli 61k€ elikkä ilman autoveroa. Ei nähtäne BMW Suomen kautta rekisteröitäviä paljoa muuta kuin 116d ja 116i 3-cyl kekkos-editioneinaS65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Oli oman kärryn ulkonäkö mitä on (ja itse tykkään toki siitäkin), niin ainakin siinä on kutoskone ja sen äänet. Uus malli ei kyl kiinnosta yhtään.Last edited by msalojaa; 27-05-2019, 22:15.
Comment
-
-
No nyt se sitten tapahtui, mitä on monta vuotta peloteltu huhujen muodossa.
Pikkubemari on samaa etuvetokamaa, kun kaikki muutkin vastaavan kokoiset autot. Ei jatkoon, vaikka varmaan onkin ihan hyvä etuvetoiseksi ja xdrivenä varmasti oikeastikin ihan kiva ajaa.
Kyllä bemarin ostamalla pitäisi minusta saada muutakin, kuin BMW logo konepeltiin.
Originally posted by Masander View Postihan järkyttävää paskaa, Claus Luthe ja Wilhelm Hofmeister yms muut designerit pyörii haudoissaan on nimittäin sen verran ruma kikkare. Hyundai-skoda sekasikiö ja vielä fwd. Mitä järkeä ostaa tollanen 3-cyl etuvetopaska bemarilta ku samanlaisen mitäänsanomattoman romun saa koreasta puolet halvemmalla ja pidemmällä takuulla?
Muistutuksena:
+1
Comment
-
Comment