Lukkoperä kaupasta ja hyvät nastarenkaat. Muutenhan e34 on selkeästi museoauto mutta jos pystyy elämään sen kanssa niin antaa mennä. Mä en enää kestänyt museofiilistä harrasteessa ja vaihdoin uudempaan.
Hyväkuntoinen e34 laadukkailla renkailla on hyvä valinta.
Itse ajoin viime talven -92 vuosimallin W124 Mersulla ja oli kyllä stressitöntä auton omistamista.
Lisätään vielä se, että arvon alenema oli kokolailla 0€
Se on sitä järkevää ajelemista. Mutta kohtahan tähän tulee joku sanomaan kuinka maksaa mielellään siitä huolettomuudesta jne...
Omat kokemukset oli e34:stä kyllä sellaiset, että huolettomampaa bemaria saa hakea. Sitten, jos hieman uudempaa halajaa niin e39, tietysti. Sen jälkeen suunta onkin alaspäin.
Kyllä vanhoista vitosista valkkaisin kyllä E39 ennemmin käyttikseksi. Mutta miks ei 34:lla jos haluaa fiilistellä. Lukkoperä vaan ja menoksi kohti äärentöntä ja sen yli
Voi olla että hankin sen e34 vaan kesäautoksi ja pidän tuon öljynpolttimen talviautona... mutta eipä sitä tiiä!
Tero
Ei kai sitä tiijä, mistäpä sitä tietää, en kai sitä minäkään voi kaikkee tietää...
Tainnut kaikki perusteet jo tulla tässä esitettyä puolesta ja vastaan, mutta itse en tuohon lähtisi jo ihan siitä syystä minkä joku muukin jo sanoi; huonoa ei kukaan ehdi/jaksa parsia, ja hyvää noin vanhaa autoa ei raski talven raiskattavaksi laittaa.
Hyväkuntoinen e34 laadukkailla renkailla on hyvä valinta.
Itse ajoin viime talven -92 vuosimallin W124 Mersulla ja oli kyllä stressitöntä auton omistamista.
Lisätään vielä se, että arvon alenema oli kokolailla 0€
Niin faktaa kuin olla ja voi.
Muutaman tonnin hyvin speksattu kolminepa ei millään ilveellä voi tulla "kalliimmaksi" kuin joku uudempi käyttöpeli mistä ei saa oikeastaan mitään muita kuin... ...kuluja...
Muutaman tonnin hyvin speksattu kolminepa ei millään ilveellä voi tulla "kalliimmaksi" kuin joku uudempi käyttöpeli mistä ei saa oikeastaan mitään muita kuin... ...kuluja...
Maalaa sävyerot pois, penkin verhoilu, talvirenkaat, lämppärit, perus huollot ja kuluvat osat uusiksi niin liki 12ke auto. Ajaa vaikka 5v/150tkm niin jälleenmyynti arvo nolla. Lisäksi bensaa menee tuplamäärä nyky autoon verrattuna, vakuutukset verot ja katsastukset lisää kuluja. Lopputulema uudella perusautolla ajat halvemmalla, mukavammin ja turvallisemmin. Toki oishan tuossa tyyliä...
Itsellä ny ollut toi e34 13vuotta tuona aikana auton kaikki huollot katastukset renkaat vanteet jne yhteensä 8055€ (kerran maalattu tuossa summassa) kilometrejä tullut vähä 107tkm. Bensaa kulunut noin 14437€.lla
Tähän tietty päälle verot(n250€)/vuosi ja vakuutukset (150€/vuosi)
Maalaa sävyerot pois, penkin verhoilu, talvirenkaat, lämppärit, perus huollot ja kuluvat osat uusiksi niin liki 12ke auto. Ajaa vaikka 5v/150tkm niin jälleenmyynti arvo nolla. Lisäksi bensaa menee tuplamäärä nyky autoon verrattuna, vakuutukset verot ja katsastukset lisää kuluja. Lopputulema uudella perusautolla ajat halvemmalla, mukavammin ja turvallisemmin. Toki oishan tuossa tyyliä...
Käyttöauto on mielestäni eri asia kuin harraste. Kai tuolla linkin autolla pari vuotta ehtisi päästellä ennen kuin Kuusakoski kutsuu...
Muutoin pääosin samaa mieltä, tosin ajamisen ilo aivan toista luokkaa, pysyy kädetkin notkeina koska E34:ssa ohjauksen tekninen toteutustapa on mitä on .
Comment