Originally posted by Bmw Master
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 - antiikkiako?
Collapse
X
-
Originally posted by Jormuli View PostRhodrylta varmaan kannattaa kysäistä mielipidettä, vinkeistä en tiedä.
Itsehän siis ajoin tossa 100km/suunta työmatkaa E34:lla, mikäs sen parempaa. Nyt ei oo ku 30km/suunta. Ratkasin myös tän harraste-käyttö-ongelman sillä että ostin niitä kaks, ja molemmat on sellasia ei hyviä eikä huonoja. Ja noin ostohinnan kannalta niin toinen makso 950e ja toinen periaatteessa 300e, kyllä noissa vielä plussalle jää jos myy kun ei oo mitään isompaa vikaa ollu, vielä
Ite en kyllä enää mallia vaihda, on noita muita tullu kokeiltua ja ei vaan sovi mulle.BMW E34 525i Touring -91, BMW E91 335d -06
Exät: E46 325i -00, E34 525i -91 Luuska 2.0, E39 523i -99, E34 520i -93, E38 725tds -96, E34 535i -89 "Luuska", E36 325i -92,
E46 320d -04, E46 320d -02, E38 740iA -94, E30 316i -89, E34 520i -92, E36 325i -92, E36 320i -93, E30 316 1.8 -88, E30 316i -90
Comment
-
-
Originally posted by mikae34 View PostTuon kuvatun jälkeenhän se on harrasteauto. Käyttis asia erikseen. Ostaa kahdella tonnilla ja myy kahdella tonnilla.
Laita linkkiä 2ke käyttökelpoisiin e34siin ja lupaus että ostat ne muutaman vuoden päästä itsellesi parilla tonnilla
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostNo jos viitsii ajella repaleisilla penkeillä ja katsella sävyeroja, lisäksi saa joka päivä jännittää jättääkö tielle.
Ei oo muutenkaan helppoa autojen osto, Opelitkin muuttuu pala palalta PSA moottoreilla varustetuiksiG30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä
Comment
-
-
Originally posted by nullzwei View PostMuutoin pääosin samaa mieltä, tosin ajamisen ilo aivan toista luokkaa, pysyy kädetkin notkeina koska E34:ssa ohjauksen tekninen toteutustapa on mitä on .Ajossa tai telakalla
-98 323i käyttökikkare
-94 ///M5 Showroom
-88 325i Cabrio Mtech1
-Official member of BTCF-Sauna team-
Myydään uutta ja käytettyä osaa-> Klikkaa tästä!
Comment
-
-
Originally posted by Saukko View PostMeneppäs nyt siitä vaihtaan hehkuja.
Blocketissa olisi jopa erinomainen vaihtoehto, nelisylinterinen malli vieläpä joten tekninen luotettavuus on käytettynäkin merkittävästi parempi kuin kusisylinterisissä öljykirnuissa edes uutena on ollut
Autoverotuksen villeinä vuosina nautin ajamisen ilosta usealla todella halvalla tuontiropposella, usein vain muutaman hetken. Esimerkkinä E23 735i jonka silloisella hankintahinnalla (olikohan 700 euroa+kulut) taitaisi juuri ja juuri saada pihaan kasan 1500kg ongelmajätettä. Homma meni osin pilalle kun tekivät Saksaan-kin romutuspalkkiojärjestelmän. Halvin ropponen taisi olla E21, 318i maksoi Saksan ebayssa huikaisevat 508 euroa ja tiedän siitä Suomessa tarjotun jopa 5000 cash mutta eipä mennyt omistaja halpaan vaan mieluummin antoi auton maatua tunkion taakse. Ihania ajokokemuksia kyllä eikä niitä saa kuin kokeilemalla.
Edelleenkin olen kuitenkin mieltä että miksi ajaa mitäänsanomattomalla bulkkikamalla (jota tosin omanikin on mutta kun vaimokin ajaa jolloin luotettavuus ja blaa blaa) jos vain suinkin on mahdollista päästä kokemaan erilaisia vaihtoehtoja kuten E34. Naapurikateus-kin nousee kun "taas se lyöppäripoika, ei päivääkään kunnon työtä tehnyt, meni vaihtamaan lähes uuden bemarin (vm. 1994 köh), alumiinivanteet, ilmastointi ja kattoluukkukin siinä on, on sillä rahaa..."
Comment
-
-
Joo itekki ostin e34sen viikko sitten käyttö autoks/rojektiks ja on mukava körötellä.. Paras malli mitä on bmw tehny, siis minun mielipieNyk:e34 m50b28 sedan - 91 tiC -- 545hv 713nm
ex:e39 523iA sedan -97
ex:e39 523 sedan -98
ex:e34 535 sedan -88
ex:e39 523 sedan -97
ex:e36 325 (taxi) -95
ex:e36 325 coupe -93
ex:e34 525 m50 -90
ex:e34 520 m50 -90
ex:e34 520 m20 -89
Comment
-
-
Jos löytyisi diiseli E34 farkku joka kuluttaa alle 5l satkulla, on ilmastoinnilla ja vakkarilla ja olisi edes kohtuullisen kuntoinen eikä mikään ihme räpellys, niin en näkisi mitään syytä miksi ei voisi toimia käyttöautona. Toki varmaan alkaisi koria säälimään talviajossa, mutta muuten ajaisin tuollaisella ihan mielelläni. Jos kilsoja tulee maltillisesti niin ei muuta kuin siisti yksilö kiikariin ja kaupoille
Kyllähän E34 alkaa vähän antiikkia olemaan ja on aika hyvin hävinnyt katukuvasta.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View Posthttps://m.nettiauto.com/bmw/530/1058...nt=12&vifNav=Y
Tuossa ainoa nettiauton tarjonnasta joka kiinnostaisi. Kelpaisi lotkottaa pikku kasilla töihin ja takaisin
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
Kyllä tämä Tero nyt kuitenkin kuulostaa siltä, että sulla on edelleen keskivaikea E39-vitamiinin puutostila, joka ei vaihtoehtolääkinnällä parane.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostKyllä tämä Tero nyt kuitenkin kuulostaa siltä, että sulla on edelleen keskivaikea E39-vitamiinin puutostila, joka ei vaihtoehtolääkinnällä parane.E34 525i Touring -96 "Iris"
E39 540ia Touring individual -97 "Lara"
E39 530da Touring -03 "Lisbeth"
E46 328ia Sedan -98 "HOI"
E61 530d Touring -04
ex. E39 520ia Touring -98
ex. E28 524td -86 "sponsored by... Oma"
ex. E30 320i -82/86 "scitso edition"
ex. E28 520i -82
Comment
-
Comment