Originally posted by mikkod
View Post
BimmerCode iOS / Android applikaatio
Collapse
X
-
Originally posted by Tomppakisu View PostMikä laite sinulla on käytössä? Olen tässä tuhlannut yhden eliniän verran kohta aikaa kun olen yrittänyt löytää laitteen jossa saisi laitettua tuon static ip:n minkä bimmercode ainakin androidilla vaatii. Applella varmaan pääsisi helpommalla.
Hieman hinta syletti, mutta toimii kuin se kuuluisa VR:n vessa.
Leave a comment:
-
Originally posted by Vmatti View PostMikä on oleellisin ero Carlyn ja Bimmercoden välillä?
Eli mitä saan enemmän jos vaihdan Carlyn Bimmercodeen?
Itse en pidä Carlyn nykysuuntauksesta jossa se on menossa enemmän yleismaailmalliseen diagostiikkaan kuin koodaukseen. Koodaukset toki onnistuu, varmaan löytyy kaikki sama kuin Bimmercodesta ilman expert modea, mutta sitten on lisäksi huoltopuolelle asioita kuten akkujen rekisteröinnit, huoltojen resetoinnit ja olisko jotain DPF ja NOX puhdistuksia. Carly osaa hakea vikakoodit kun taas Bimmercode ei lue niitä. Mun mielestä Carly on nykyään aikamoinen "drama queen" ja kun sen pistää hakemaan vikakoodeja niin se löytää uusistakin autoista vaikka mitä ja heittää jotain "seriously in risk" tai "engine bad" tyyppisiä ilmoituksia. Mene nyt vaikka sen perusteella sitten marmoritiskille kerjäämään takuuhuoltoa kun autossa ei edes pala se kojetaulun vikavalo ja auto on moitteettomassa kunnossa vaikkapa merkkihuollon jäljiltä...
Leave a comment:
-
Originally posted by mikkod View PostTän takia käytän sitä enet piuhalla tossa f10:ssä ja G30:ssä...
Leave a comment:
-
Mikä on oleellisin ero Carlyn ja Bimmercoden välillä?
Eli mitä saan enemmän jos vaihdan Carlyn Bimmercodeen?
Leave a comment:
-
Originally posted by Tomppakisu View PostOnko kokemusta muiden OBD adaptereiden käytöstä kuin nuo mitä itse suosittelevat omilla sivuillaan? Kävisikö joku markettien/kiinasta tilattu? Ei jaksaisi odotella monta päivää että posti tuo toisaalta jostain kauempaa noita heidän suosittelemia.Originally posted by fransesco View PostVoi olla, että ei toimi. Itse ajattelin käyttää Bimmercodea Carlyn bluetooth-adapterilla mutta ei toiminut. Oli pakko ostaa bt-adapteri joka oli virallisesti Bimmercoden tukema.
Leave a comment:
-
Originally posted by Tomppakisu View PostOnko kokemusta muiden OBD adaptereiden käytöstä kuin nuo mitä itse suosittelevat omilla sivuillaan? Kävisikö joku markettien/kiinasta tilattu? Ei jaksaisi odotella monta päivää että posti tuo toisaalta jostain kauempaa noita heidän suosittelemia.
Leave a comment:
-
Onko kokemusta muiden OBD adaptereiden käytöstä kuin nuo mitä itse suosittelevat omilla sivuillaan? Kävisikö joku markettien/kiinasta tilattu? Ei jaksaisi odotella monta päivää että posti tuo toisaalta jostain kauempaa noita heidän suosittelemia.
Leave a comment:
-
Originally posted by Karhuvaari View PostAloitetaanpa siitä sitten. Kiitoksia kovasti avusta.
Leave a comment:
-
Originally posted by pyroz View PostEnsin voitaisiin aloittaa siitä, että päiväajovalot on eri asia kuin ajovalot.
Leave a comment:
-
Originally posted by Karhuvaari View PostMitenköhän tässä saisi päiväajovalot päälle kytkimen ollessa auto-asennossa? Tällä hetkellä asetuksena on Daytime running light mode: Rings and taillights (ECE Xenon). Silti tuo sammuttaa ajovalot, kun mittari on valkoisena.
Mitä tapahtuu north country comfort asetuksessa? Mistään ei oikein löydy selityksiä näille eri vaihtoehdoille muistakaan koodauksista kuin valojen säädöistä.
Leave a comment:
-
Mitenköhän tässä saisi päiväajovalot päälle kytkimen ollessa auto-asennossa? Tällä hetkellä asetuksena on Daytime running light mode: Rings and taillights (ECE Xenon). Silti tuo sammuttaa ajovalot, kun mittari on valkoisena.
Mitä tapahtuu north country comfort asetuksessa? Mistään ei oikein löydy selityksiä näille eri vaihtoehdoille muistakaan koodauksista kuin valojen säädöistä.
Leave a comment:
-
Originally posted by kristian View PostOsaako kukaan antaa viime aikojen päivitystä että toimiiko nää Vgaten OBD-adapterit vielä Bimmercoden kanssa? Bimmercoden sivuilta on poistettu suositus, mutta eri foorumeilla jengi on sanonu että saattais toimia. Olis kiva tietää ennen ku lähtee tilailemaan palikkaa
Veepeakin palikkan tilasin jo kertaalleen saksan Amazonista mutta tuli ilmoitus että undeliverable..
https://www.24hshop.fi/koti-vapaa-ai...v3-0-android-o
Leave a comment:
-
Minulla taitaa olla yksi ylim. wifi palikka joka pelaa bimmercoden kanssa...
Leave a comment:
Leave a comment: