Mun G31:seen on asennettu aftermarket vetokoukku.
Näköjään jäänyt koodaukset tekemättä. Peruutuskameraan sain jo koukkumoden näkyviin, mutta taka-PDC:tä en oo saanut sammumaan BimmerCoden avulla. Pitäiskö se vielä onnistua BimmerCodella? Ainakin F-sarjalaisiin oon onnistunut tekemään aiemmin. Jos ei, niin millä onnistuu? Carlyä ja jotain testeriä voisi olla mahdollista saada lainalle.
BimmerCode iOS / Android applikaatio
Collapse
X
-
Originally posted by Heguli View Post
Ainakin 2023 mallin G30:ssä onnistuu laittaa takavalot palamaan koko ajan, muistaakseni sama asetus löytyy myös auton omista asetuksista.
Leave a comment:
-
Originally posted by ProPioneer View PostOnko porukka saanut koodattua G31 koriin päiväajovalojen kanssa takavaloja päälle? Muissa malleissa se on onnistunut ihan helposti mutta tästä g31 kopasta ei löydy vaihtoehtoa tuohon.
ja auto on vm 20
Leave a comment:
-
Onko porukka saanut koodattua G31 koriin päiväajovalojen kanssa takavaloja päälle? Muissa malleissa se on onnistunut ihan helposti mutta tästä g31 kopasta ei löydy vaihtoehtoa tuohon.
ja auto on vm 20
Leave a comment:
-
ModBM wifimokkula todettu toimivaksi bimmerlinkin kanssa. Kunhan saan auton kuntoon ja leimattua niin seuraavaksi bimmercode testiin.
Leave a comment:
-
Originally posted by Bemukka530 View Post
Ok. Näköjään mulla on luetunymmärrtämisessä parantamisen varaaolin tilaavinani wifi palikan. Onko noilla käytännössä sitten paljon eroa?
Leave a comment:
-
Originally posted by TinoTK View Post
Huomautus: Tilaushuomautus vaatii wifi- tai bluetooth-versionTuotteet WUZHOUn myymälästä.
Ostit bluetooth version.olin tilaavinani wifi palikan. Onko noilla käytännössä sitten paljon eroa?
Leave a comment:
-
Originally posted by Bemukka530 View Posthttps://www.fruugo.fi/vgate-icar-pro-bluetooth-40-ble-bimmercode-bmw-koodaukseen-ios-android-obd2/p-147481445-311269707?language=fi&ac=croud&asc=pmax&gad_source =1&gclid=Cj0KCQiAn-2tBhDVARIsAGmStVmxmiz68jUWsXrEPONar4oYAxOn5epkamTF vUNDyB__1r3FWFderwoaAqbtEALw_wcB Tuommosen hommasin ja sain bt.n kautta toimimaan (bimmerlink ja bimmer code)iphonessa mutta wifi en saa jostain syystä toimimaan . Onko jotain mitä en hoksaa
Ostit bluetooth version.
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
https://www.fruugo.fi/vgate-icar-pro...oaAqbtEALw_wcB Tuommosen hommasin ja sain bt.n kautta toimimaan (bimmerlink ja bimmer code)iphonessa mutta wifi en saa jostain syystä toimimaan . Onko jotain mitä en hoksaa
Leave a comment:
-
Originally posted by kakkoskuski View Post... Jos joku on todennut tuon yllä linkkaamani Motonetin lukijan tai vastaavan halppiksen toimivaksi niin saa vinkata!Diagnostic/coding/flashing WIFI Ethernet adapter for F/G/I-series. Compatible with ISTA+, ESYS, Aicoder, Bimmercode, xDelete, xHP, MHD, DEEPOBD, BootMod3 and many others.
Tuollainen Modbm mokkula ollut useamman vuoden käytössä, E-sys, MHD, XHP, Bimmercode, Bimmerlink, bimmertool-lite ohjelmat ovat ainakin toimineet hyvin wifin kautta.Last edited by grändi; 29-01-2024, 01:18.
Leave a comment:
-
Kiitos suosituksesta Tigii, siitäkin huolimatta että minulla tulisi käyttöön android laitteen kanssa. Nopean googletuksen perusteella tuo MHD on yhtälailla tilaus tavaraa ja lähes saman hintanen kuin OBDLINK CX.
Jos mennään tuonne +/- sadan euron hintaluokkaan niin niistä taidan valita tuon OBDLINK. Jos joku on todennut tuon yllä linkkaamani Motonetin lukijan tai vastaavan halppiksen toimivaksi niin saa vinkata!
Leave a comment:
-
Ainakin bemareille voipi suositella MHD:n Universal Wi-Fi-palikkaa. Joutusaan käyttelee IOS:lla vaikka wireless-obd, Androidin kanssa ei kokemusta. Kunhan huolehtii et Wi-Fi-palikka eikä BT, koska kaistaa paremmin Wi-Fi:llä =nopeampi
Leave a comment:
Leave a comment: