Tuntuu että täällä foorumilla pitäs kaikki autot saada aina 3-4k alle pyyntihinnan Jos tommosta olis vailla niin aika kärkipään vaihtoehto olis tuo
No realistisesti ajatellen onhan 14t€ yli 13 vuotta vanhasta keskikokoluokan autosta kova hinta noin ihan yleiselläkin tasolla.
Toki kilometrit ja kunto vaikuttaaa, mutta loppujen lopuksi ei ehkä ihan niin paljon kuin omistaja haluaisi. Tämähän on se vakiotilanne. Tosin jos pakko ei ole autosta luopua niin voihan sitä aina odottaa jos se yksi joka on valmis lisähintaa kunnosta maksamaan tulee vastaan.
Mun mielestä SUOMIAUTO pitäisi olla hintaa laskeva tekijä, siitä voi päätellä että autossa tuskin on mitään varusteita, normipenkit ja ruostetta odotettavissa nopealla aikataululla.
Tuontipeli on todennäköisesti vähemmän suolassa kylvetetty ja jotain varusteitakin ja mun selällä ei pysty paskoilla penkeillä ajamaan.
Mun mielestä SUOMIAUTO pitäisi olla hintaa laskeva tekijä, siitä voi päätellä että autossa tuskin on mitään varusteita, normipenkit ja ruostetta odotettavissa nopealla aikataululla.
Tuontipeli on todennäköisesti vähemmän suolassa kylvetetty ja jotain varusteitakin ja mun selällä ei pysty paskoilla penkeillä ajamaan.
Suomi-auto: paskat varusteet ja läpimätä
Amerikantuonti: lunastettu ja baltiassa pajavasaralla korjattu
Saksantuonti: autobaanalla loppuun rääkätty ja mittarihuijattu
Italiantuonti: kaikki nurkat kolhittu, mittarihuijattu ja ilman persgrillejä
Japanintuonti: paskasti pidetty ja loppuun ajettu kaupungissa
Hollannintuonti: mittariväärennetty ja huumepoliiai tulee kyttäämään kannabisjemmoja
Ruotsintuonti: samaa paskaa kuin suomi-auto, mutta paremmilla varusteilla (ehkä jopa lohkolämmitin).
Baltiantuonti: saksassa mällätty, virossa ruostutettu, suomalaisen säästökiimassa himoitsema.
Suomi-auto: paskat varusteet ja läpimätä
Amerikantuonti: lunastettu ja baltiassa pajavasaralla korjattu
Saksantuonti: autobaanalla loppuun rääkätty ja mittarihuijattu
Italiantuonti: kaikki nurkat kolhittu, mittarihuijattu ja ilman persgrillejä
Japanintuonti: paskasti pidetty ja loppuun ajettu kaupungissa
Hollannintuonti: mittariväärennetty ja huumepoliiai tulee kyttäämään kannabisjemmoja
Ruotsintuonti: samaa paskaa kuin suomi-auto, mutta paremmilla varusteilla (ehkä jopa lohkolämmitin).
Baltiantuonti: saksassa mällätty, virossa ruostutettu, suomalaisen säästökiimassa himoitsema.
Siitä sitten valitsemaan mieleistä
Tämä oli täyttä faktaa.
Tuohon vielä lisäyksenä kaikkiin, että vajaa huoltohistoria
-Ranskantuonti, ilman persgrillejä ja joka nurkka parkkikolhuilla.
Mun mielestä SUOMIAUTO pitäisi olla hintaa laskeva tekijä, siitä voi päätellä että autossa tuskin on mitään varusteita, normipenkit ja ruostetta odotettavissa nopealla aikataululla.
Tuontipeli on todennäköisesti vähemmän suolassa kylvetetty ja jotain varusteitakin ja mun selällä ei pysty paskoilla penkeillä ajamaan.
Noh kovasti kyllä kyseenalaistaisin osaa tästä.
Tuo varustepolitiikka pitänee hyvinkin kutinsa, mutta kaikki SUOMIAUTOT ei ole sielä kehäkolmosen sisäpuolella ollut uudesta asti. Ja tästä syystä ennemmin ottaisin sen karvalakkimallin lapista hyvällä korilla kuin vaikka sen mittarihuijatun saksasta
Bmw e91 330xd -06 msport
Bmw e30 316 -88 m20t 2D Sedan
Bmw e30 318i -93 Cabriolet design edition
Ei tuosta nyt yli kymppiä pitäisi maksaa kuuna päivänä.
Minulta lähti aiemmin tänä syksynä vastaava kiertoon ilman xenoneita tai navia kympin ja tämän pyrozin yksilön välimaastoon osuvalla hinnalla. Ostajana olisin tonnin laittanut lisää noiden puutteiden täydentämiseksi. Kyllä nämä siis liikkuu, mutta pari-kolme kuukautta saa myydä.
__________________________________
G12 740Le M-Sport almandin-braun metallic
ex.
E93 330i M-Sport saphirschwarz metallic
E90 325i M-Sport Le Mans blau metallic
E46 328i Coupe topazblau metallic
E36 320i Coupe diamantschwarz metallic
Enpä ole nyt topiccia hetkeen selannut että onko tämä mahdollisesti jo nostettu, mutta frendini kiikaroi tämmöistä Mikkelin suunnalta. Tunteeko kukaan autoa tai onko näkemyksiä suuntaan tai toiseen?
Suomi-auto näyttäisi olevan, josta ainakin itselleni iso hälytyskello soi siitä että tehty vaurioituneena poisto tämän vuoden maaliskuussa, otettu takaisin kilpiin pari viikkoa sitten. Omistajan kommentti aiheeseen on että "historiassa on kolaripoisto ja kuskinpuolen takaovi on vaihdettu liikkeessä".
Mitä mieltä tämmöisestä lunastuskärrystä? No worries, vai just say no?
"Sori vaan mut oon pyrkiny vähentään" -Cheek Ex: E39 '96 523i projekti, E38 '99 728i työauto ym ym onhan noita
Mitä mieltä tämmöisestä lunastuskärrystä? No worries, vai just say no?
No jos ei muuta ole ollut kuin ovi niin väliäkös hällä enään tämän hintaluokan autossa on jos muuten on kunnossa? Eipä tuolla arvoon suurta merkitystä ainakaan ole enään.
No jos ei muuta ole ollut kuin ovi niin väliäkös hällä enään tämän hintaluokan autossa on jos muuten on kunnossa? Eipä tuolla arvoon suurta merkitystä ainakaan ole enään.
Just näin. Tuollainen muutaman tonnin auto menee lunastukseen todella pienestäkin vauriosta.
Kyllä minä tutkisin hyvin tarkkaan oviaukon / B-pilarin / oven istuvuuden. Helpohkosti joku paikka vääntyy siinä samoilla vauhdeilla. Ei tuollaisista pysty näkemättä sanomaan juuri mitään.
Itse huolisin kyllä 2-kilpisen tuon hintaluokan auton, jos korjaustapa on ollut kunnollinen.
Ajossa: E21 M52B30, E93 N53B30, F30 lci B48B20
Työn alla: E21 320/6
Entisiä: 1 x E92, 1 x E90, 2 x E39, 7 x E46, 8 x E36, 2 x E30, 2 x E21
Comment