Originally posted by van cleef
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Japanista XX (+ muita merkkejä)
Collapse
X
-
F33 435d Mineral-grau metallic
K40 K1200s sondermodell
-
-
Originally posted by jani View PostJep. Yritin etsiä ko. autosta topicia mutta ei löytynyt. Jos ei aivan väärin muista niin olikohan tästä jossain vaiheessa autosta jopa joku rescue topic? Niin ja heille jotka eivät autoa tiedä niin kyseinen E34 oli ihan rehellisesti leimattu V12 tekniikalle.
Comment
-
-
Originally posted by bmw47 View PostYle teksti tv s 106
Tulli käyttänyt väärää valuuttojen muuntokurssilistaa 05/2016 - 06/19.
Joutuu palauttamaan asiakkaille noin 11,5 miljoonaa euroa.
Comment
-
-
Originally posted by nullzwei View Post
Japanian tuliaisissa ilmeisesti palautuksia tulossa siis?
Tullin tiedote:
Karkeasti arvioiden, jossain tosi halvassa kiesissä (100kjpy-200kjpy), palautuksia ei varmastikaan tule ellei ihan erikseen vaadi.
Kun mennään yli 300kjpy, niin jos prosentti on 1.5, niin palautusta ei varmaankaan tule automaattisesti, mutta jos JPY:n virheprosentti on 2,5, niin palautusta tulee automaattisesti.
Yllä oleva siis ihan vaan nopeasti arvioituna, tuohon vaikuttaa vielä lisäksi kulloinenkin JPY/EUR kurssi ja rahdin osuus (riippuvainen auton koosta).F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Olin tästä yhteyksissä tulliin jo vuosia sitten. Kertoivat käyttävänsä Nordean kursseja ja niin on hyvä. No ei sitten näköjään ollutkaan... Tuossa kolmen vuoden pätkällä tullut karkeasti 1,5 miljoonalla tavaraa Japanista, jännä nähdä mitä tapahtuu.
Olin muissa asioissa UPS:n kanssa jutuilla aamupäivällä. Olivat todella innoissaan kun korjaukset joudutaan tekemään jokaikiseen yksittäiseen tullaukseen. Niitä saattaa noilla isoilla kuriireilla olla jokunen kappale
Comment
-
-
Originally posted by nokonzok View PostOlin tästä yhteyksissä tulliin jo vuosia sitten. Kertoivat käyttävänsä Nordean kursseja ja niin on hyvä. No ei sitten näköjään ollutkaan... Tuossa kolmen vuoden pätkällä tullut karkeasti 1,5 miljoonalla tavaraa Japanista, jännä nähdä mitä tapahtuu.
Olin muissa asioissa UPS:n kanssa jutuilla aamupäivällä. Olivat todella innoissaan kun korjaukset joudutaan tekemään jokaikiseen yksittäiseen tullaukseen. Niitä saattaa noilla isoilla kuriireilla olla jokunen kappaleF46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
Comment