BMW Japanista XX (+ muita merkkejä)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• huupi
    replied
    Minun aikanaan tuoma ja tarina löytyy edelleen foorumilta.

Leave a comment:

• ritariässä
    replied
    Originally posted by rizzo View Post
    Huhu kertoo, että minun E46 330 Ci M-sport avosta on ollut näissä topiceissa juttua vuonna 2019 ja joku foorumilainen sen on tuonut Suomeen. Auton rekkarin numerot -313 joten jos joku tunnistaa niin laita ihmeessä viestiä

EDIT: edellinen omistaja löytyi, aivan mahtavaa
    Täällähän oli/on projektitarinaa tästä. Ilmeisesti sama avo jota kesällä 25 ostattelin/koeajoin Oulussa.

Leave a comment:

• MajorDrake
    replied
    Originally posted by bmw47 View Post
    M5 mallia 2000, 98 tkm ajettuna ja 4 miljoonaa lähtöhintanaClick image for larger version

Name:	lataus.jpg
Views:	736
Size:	69.8 KB
ID:	5535741
    Tuolla värillä ja konjakkinahoilla, se olis kova setti se...

Leave a comment:

• rizzo
    replied
    Huhu kertoo, että minun E46 330 Ci M-sport avosta on ollut näissä topiceissa juttua vuonna 2019 ja joku foorumilainen sen on tuonut Suomeen. Auton rekkarin numerot -313 joten jos joku tunnistaa niin laita ihmeessä viestiä

EDIT: edellinen omistaja löytyi, aivan mahtavaa
    Last edited by rizzo; 03-12-2025, 22:07.

Leave a comment:

• Pulliaine_
    replied
    Voiko näitä huutokauppoja jostain selata ilmaiseksi?

Leave a comment:

• bmw47
    replied
    M5 mallia 2000, 98 tkm ajettuna ja 4 miljoonaa lähtöhintanaClick image for larger version

Name:	lataus.jpg
Views:	736
Size:	69.8 KB
ID:	5535741

Leave a comment:

• bmw47
    replied
    Bemareita
    Attached Files

Leave a comment:

• bmw47
    replied
    Bemareita
    Attached Files

Leave a comment:

• Wespa
    replied
    Ratti kun on sattunut vikapuolelle niin ei varmaan hinta nouse kovin pahaksi edes.

Leave a comment:

• bmw47
    replied
    Tälläinen Lancia olisi huutokaupassa tarjolla
    Attached Files

Leave a comment:

• Walluu
    replied
    Originally posted by Kanerv4 View Post

Mä oon kans pitkään nyt seuraillu jotain Virolaista ard import lafkaa Facebookissa ja siellä on kanssa kokoajan autoja ja komeitakin mitä ne tuo suoraan Viroon. On toki suomalaiselle liian kalliitta veron takia kun suurin osa on jotain Maseratia, mersun maastureita isolla bensalla mutta melkoisen sopivasti saa tota +10 vuotiasta tavaraa sieltä välillä. Meinasin itsekin ostaa ja yksi automalli on meinaan sellainen mistä on tarjontaa siellä ja saksassa mutta saksassa on hinnat karannut aivan höpöiksi ja kilsat kovahkot yleensä.
    Rohkeesti vaan sieltä Japanista!

Leave a comment:

• Walluu
    replied
    Originally posted by Jok View Post

Menikö tokyocarzin kautta kaikki hyvin? Tuliko 120000 yenin välityspalkkion päälle muita maksuja kuin rahti?
    Itselläkin tarkoitus huutaa Japanista auto, mutta JPC traden rahtimaksut ovat huomattavasti suuremmat kuin tokyocarz:lla.

Vähän jännitti kun tämä oli itselle eka kerta, kun ostin auton Japanista. Kaikki meni kuitenkin tosi hyvin, voin suositella! Ja jäi vielä rahaa, jonka he palautti kun pyysin.

Ei tullu muita kuluja kuin välityspalkkio ja rahti.

Leave a comment:

• Walluu
    replied
    Originally posted by bmw47 View Post
    Saako tuolta Tokyocarz firman kautta käännökset datasheetteihin samaan tapaan kuin JPC tradesta?
    Kyllä saa

Leave a comment:

• bmw47
    replied
    Saako tuolta Tokyocarz firman kautta käännökset datasheetteihin samaan tapaan kuin JPC tradesta?

Leave a comment:

• Kanerv4
    replied
    Originally posted by Walluu View Post
    Edit

Hyvin tuli perille

--
    Nyt on sitten huudettu ekaa kertaa auto Japanista! www.tokyocarz.com​:n kautta tulee e30!

Osaako joku kertoa, mistä kannattais parhaiten seurata laivaa? Täytyykö etukäteen tehdä jotain esim. olla yhteydessä Hangon satamaan tms. vai odotanko ilmoitusta heiltä? Onko jotain muuta mitä täytyy ottaa huomioon?

Iso kiitos etukäteen!
    Mä oon kans pitkään nyt seuraillu jotain Virolaista ard import lafkaa Facebookissa ja siellä on kanssa kokoajan autoja ja komeitakin mitä ne tuo suoraan Viroon. On toki suomalaiselle liian kalliitta veron takia kun suurin osa on jotain Maseratia, mersun maastureita isolla bensalla mutta melkoisen sopivasti saa tota +10 vuotiasta tavaraa sieltä välillä. Meinasin itsekin ostaa ja yksi automalli on meinaan sellainen mistä on tarjontaa siellä ja saksassa mutta saksassa on hinnat karannut aivan höpöiksi ja kilsat kovahkot yleensä.

Leave a comment:

Working...
X