Originally posted by ptikkala
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nettiautosta bongailtua XXXV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Tyko View PostPuhutko nyt tuosta minun edelliselle sivulle linkkaamasta X6m:stä? Jos näin niin mitä kaikkea siihen on tehty ja eikö remontin jälkeenkään vielä toiminut?
Summa summarum jos ostat auton jossa n63 perustuva moottori, pitää olla todella syvät taskut ja hyvät hermot. Näiden kohdalla kun tuntuu olevan että vaikka visa ei lyö kipinää niin jatkuvat ongelmat syö ajamisen iloa aika rankalla kädellä..
Pakollinen bongaus: https://www.nettiauto.com/bmw/535/11637633
Ihan nätti 535 ja hinta kohdillaan.EX: E28, E34, E36x3, E38x3, E39x4, E46x4, E60, E60LCI, E61LCI, E87, E90, E91
Comment
-
-
Originally posted by #BaierWaier# View Posthttps://www.nettiauto.com/mini/john-...5#show_contact
Takalasissa clubin tarra. Jonku entinen tai tietää historiaa? Hieman nuhjuisen oloinen ilmossa ja kuvat vissiin vuodelta 2017
Taitaa kamerassa olla väärä päivämäärä tai sit on vaan hyvää sattumaa että vuoden aika täsmääG30 520d Xdrive -19 & BMW K1200S
Ex:
E61 535dA -05
E91 320dA -06
E53 X5 3.0dA - 03
E39 535iA -01
E39 520i -97
E39 530dA - 00
Comment
-
-
Originally posted by Danukos View PostNo niin e30 miehet. Mikä tässä on pielessä?Kauan on ollut myynnissä :think
https://www.nettiauto.com/bmw/325/11411899
Et jos tarkka ostaja on niin...Last edited by duuk; 24-09-2020, 09:05.
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & F11 520dA M-Sport
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Originally posted by #BaierWaier# View Posthttps://www.nettiauto.com/mini/john-...5#show_contact
Takalasissa clubin tarra. Jonku entinen tai tietää historiaa? Hieman nuhjuisen oloinen ilmossa ja kuvat vissiin vuodelta 2017
Comment
-
-
Originally posted by duuk View PostKolarihistoriaa, sävyeroja klommoja ja 320i pikkureikäkansi.
Et jos tarkka ostaja on niin...
Mitä taas moottoriin tulee, niin luulis että alkuperäinen M20 tekniikka keulilla koetaan arvokkaammaksi kuin esim. swapattu M50, mikä on noissa aika suosittu modi. En ole ikinä ajanut M20 moottorillista autoa enkä osaa siitä sen enempää mitään sanoa, mutta tuskin noita M50 koneita sinne hetken mielijohteesta vaihellaan..
Esim. tässä https://www.nettiauto.com/bmw/325/11589972 toinen M50 swapattu kaks ovinen yksilö. Tämän olen nähnyt livenä ja tutkiskellut ympäri vielä edellisen omistajan aikana. On yleisesti ottan todella siisti ja kliini auto vaikka joitakin virheitä tuon ikäisessä autossa on jo väkisinkin.
Comment
-
-
Originally posted by VilleP View PostEn ymmärrä tuota rekisterikilpi tuuninkia missä se laitetaan pärisemään tuulilasin ja kojelaudan taakse.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Danukos View PostNo joo jos autossa on kolarihistoriaa niin sillä on tietysti vaikutusta. Tollaisen auton ostajakunta on käytännössä vaan bmw (e30) harrastajat ja jo pelkästään tämän foorumin otannan perusteella vois todeta, että ovat aika pikku tarkkaa porukkaa
Mitä taas moottoriin tulee, niin luulis että alkuperäinen M20 tekniikka keulilla koetaan arvokkaammaksi kuin esim. swapattu M50, mikä on noissa aika suosittu modi. En ole ikinä ajanut M20 moottorillista autoa enkä osaa siitä sen enempää mitään sanoa, mutta tuskin noita M50 koneita sinne hetken mielijohteesta vaihellaan..
Esim. tässä https://www.nettiauto.com/bmw/325/11589972 toinen M50 swapattu kaks ovinen yksilö. Tämän olen nähnyt livenä ja tutkiskellut ympäri vielä edellisen omistajan aikana. On yleisesti ottan todella siisti ja kliini auto vaikka joitakin virheitä tuon ikäisessä autossa on jo väkisinkin.
Kuten arvata saattaa tuon ikäisessä autossa nyt on ehtinyt monta seppää askaroimaan että onko sillä tehon tiputuksella mitään väliä ni jokainen varmaan puntaroi mielessään. Kommenttini koskikin syitä miksi auto ei ole mennyt kaupaksi.
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & F11 520dA M-Sport
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Originally posted by duuk View PostEn tiedä etkö ymmärtänyt mutta autossa kuuluisi olla 885 loppuinen kansi eli M20B25 mallin moottori kansineen. Tuossa autossa kun ei ole.
Kuten arvata saattaa tuon ikäisessä autossa nyt on ehtinyt monta seppää askaroimaan että onko sillä tehon tiputuksella mitään väliä ni jokainen varmaan puntaroi mielessään. Kommenttini koskikin syitä miksi auto ei ole mennyt kaupaksi.Ilmoituksessa tästä ei ole tietenkään mitään mainintaa vaan ainoastaan "Auto on alkuperäiskuntoinen. Siistikuntoinen ja entisöimätön."
Comment
-
-
Originally posted by Danukos View PostNo tuota en esim. olisi edes tiennyt tai mitenkään huomannut pelkästään moottoritila kuvaa katsomallaIlmoituksessa tästä ei ole tietenkään mitään mainintaa vaan ainoastaan "Auto on alkuperäiskuntoinen. Siistikuntoinen ja entisöimätön."
Hyvän värinen F11
F01 730d semivoll
e30 325 turbo m-tech2
Comment
-
-
Originally posted by Esko View PostOllut varmaan 3 vuotta ainakin myynnissä Nettiautossa tuolla samalla omistajalla. Joku vuosi sitten siirretty JCW-mallin puolelle myynti-ilmo Nettiautossa, en tiedä miksi. Auto on perus Cooper S, EI JCW kuten ilmoitus antaa ymmärtää. Eikä myöskään mikään GP-malli kuten teippaukset antaa ymmärtää. Toki noihin on saanut jälkikäteen JCW-mallin moottorin osat tilattua, mutta tuossa on konehuoneesta myös kuva jossa on vakio Cooper S:n välijäähy ja virranjakaja. JCW:ssä on hopeinen välijäähy JCW logoilla. Myös trafin tiedoissa tuo on 163hv eli perus Cooper S.
Comment
-
-
Originally posted by Topi08 View Posthttps://www.nettiauto.com/chevrolet/corvette/11640496
kerrankin corvette minkä voisi ehkä haluta omistaa-g20 330e
-e31 840ci sc
-e46 316i (m52tub25)
EX- f11 530d lci
Ex- f01 730d
Ex-94 e36 344i cabriolet harraste.
Ex: -06 e61 535d m-sport
Ex:-02 e39 530d manual
Ex -93 e34 520i
Vikakoodin lukua ja bimmercode koodauksia päijät-hämeessä.
M62tu ajoitustyökalut.
N47/n57 ajoitustyökalut.
Comment
-
Comment