Mulla on molemmat. Kolinaysissä on omat hienot jutut mutta mutta kyllä e6x on valovuoden edellä kaikessa, varsinkin nelivetotekniikassa
E6x oli aikaansa edellä kuten sierra aikanansa. Toi oma 39 on harrasteautona mahtava, siihen ei e6x taivu mitenkään mutta käyttöautona yksi parhaita. Varsinkin ajettavuudeltaan e6x vie kyllä 39 kuin poro ahkiota.
Täysin samaa mieltä. Molemmissa ongelmien määrä on vakio. E60 on kyllä niin paljon parempi kaikessa paitsi äänieristyksessä, että laittaisin tuon 13k€ ja saisin sillä jo oikeasti siistin ja hyvän E6X alle. Toki E39:llä on kulttistatus jo saksassakin, mutta käyttikseks en pystyis tuota perustelemaan ja harrasteenakin tekis tiukkaa kun on eniten myydyllä koneella.
Mulla on molemmat. Kolinaysissä on omat hienot jutut mutta mutta kyllä e6x on valovuoden edellä kaikessa, varsinkin nelivetotekniikassa
E6x oli aikaansa edellä kuten sierra aikanansa. Toi oma 39 on harrasteautona mahtava, siihen ei e6x taivu mitenkään mutta käyttöautona yksi parhaita. Varsinkin ajettavuudeltaan e6x vie kyllä 39 kuin poro ahkiota.
Oli minullakin aikanaan e61 ja taloudessa on edelleenkin e39. Minä olen toista mieltä. Ajettavuudessa en pitänyt e61:stä parempana. Ohjaus oli liian tunnoton, e39:ssä minusta parempi. Laatuvaikutelma e39:ssä mielestäni parempi. Oikeille asioille napit!
Hiljaisuudesta ei kannata edes puhua.
Nelivetotekniikasta voisi jotain ehkä sanoa mutta se varmaan taas nostaisi niskavilloja pystyyn
Oli minullakin aikanaan e61 ja taloudessa on edelleenkin e39. Minä olen toista mieltä. Ajettavuudessa en pitänyt e61:stä parempana. Ohjaus oli liian tunnoton, e39:ssä minusta parempi. Laatuvaikutelma e39:ssä mielestäni parempi. Oikeille asioille napit!
Hiljaisuudesta ei kannata edes puhua.
Nelivetotekniikasta voisi jotain ehkä sanoa mutta se varmaan taas nostaisi niskavilloja pystyyn
Manuaalinen huoltosyötto tehty järjestelmään ja sitäkautta autoon ( ei avaimesta lukijan kautta ) jolloin syötetty melko erikoinen kilometrilukema (kenties ennakoiva tekstinsyöttö & huolimaton henkilö koneella?!?)
Ruotsi auto tuo kyseinen X
Penkit noissa repeilee kyljestä koska paska materia, tuonkin saa mitä todennäköisimmin tuollaiseen tehtaan piikkiin uusittua ilman narinoita.
Näitä Bmw järjestelmiä kun tulee käytettyä työn puolesta päivittäin, välillä näkee kohtuullisen erikoisia avainlukuja, välillä saattaa olla autosta luettu avain päivämäärällä 7.5.1970 kilometreillä 356tkm, vuosimallin 2010 autosta. Muuten historia ok ja availuvut selkeitä. Jokainen voi sitten päätellä näistä mitä hyvänsä, yhtä kaikki, ne avainlukijat ja tietokoneet ynnämuut ei ole vieläkään todistettu aina toimivan kuten kuuluisi, joten tälläisiä sitten välillä pääsee sinne bmw palvelimelle asti.
E38 750iL 1999 | Bmw i3 94ah Rex | Bmw asiantuntemusta Kanta-Hämeestä, Detailing palvelut, Virallinen XHP jälleenmyyjä RikunAutofix.fi
Manuaalinen huoltosyötto tehty järjestelmään ja sitäkautta autoon ( ei avaimesta lukijan kautta ) jolloin syötetty melko erikoinen kilometrilukema (kenties ennakoiva tekstinsyöttö & huolimaton henkilö koneella?!?)
Ruotsi auto tuo kyseinen X
Penkit noissa repeilee kyljestä koska paska materia, tuonkin saa mitä todennäköisimmin tuollaiseen tehtaan piikkiin uusittua ilman narinoita.
Näitä Bmw järjestelmiä kun tulee käytettyä työn puolesta päivittäin, välillä näkee kohtuullisen erikoisia avainlukuja, välillä saattaa olla autosta luettu avain päivämäärällä 7.5.1970 kilometreillä 356tkm, vuosimallin 2010 autosta. Muuten historia ok ja availuvut selkeitä. Jokainen voi sitten päätellä näistä mitä hyvänsä, yhtä kaikki, ne avainlukijat ja tietokoneet ynnämuut ei ole vieläkään todistettu aina toimivan kuten kuuluisi, joten tälläisiä sitten välillä pääsee sinne bmw palvelimelle asti.
Samoja havaintoja ja samaa mieltä. Tuonhan voi tarkistaa kun tietää Vinin ja kävelee sen kanssa sellaiseen paikkaan mikä näkee sähköisen huoltohistorian ja suurimman km-lukeman. Jos auto olisi oikeasti käynyt marmorilla huollossa 227 tkm ajettuna, vaikkakin kyseinen tieto olisi käsin syötetty, takuuvarmasti sieltä tietokannasta löytyisi jokin muukin merkintä joka olisi isompi kuin nykyinen mittarinlukema. Jos ~2 vuoteen 227 tkm mittarissa ja silloin marmorilla huollettu niin pitisi kyllä kaiken järjen mukaan löytyä muutama muukin huolto ennen ko. lukemaa. Nythän emme tiedä onko listassa alempana vanhempia huoltoja vai ei...
Asiasta vähemmän tietäville, tietokantaan tallentuu aina isoin lukema avainta lukiessa ja se ei ylikirjaudu pienemmällä... Me riippumattomat korjaamot emme näe miltä päivältä se isoin lukema on, marmorilla osa näkee myös avainten luvut ja sieltä viimeistään varmistuu onko ruuvattu vai ei...
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Asiaa sivuten, tuossa on yksi F15 X5 mihin merkkari ei saa aijemmin tehtyjä huoltoja siirrettyä idriveen. Kyseinen valikkokin uupuu tällä hetkellä. Eivätkö vaan osaa?
Mites tämä muovipaneeli ym tässä kuvassa , miten herkästi kuluu ja noin päivittyy uudempien Bemujen kojelautamuovit ym härpäkkeet?
Useampi vuosi sitten ajoin "08 vuotisella Ford Mondeolla, ja silmään otti lämmityslaitteen & radion ym painikkeiden symbolien kuluneisuus
Some cars gets older but goes faster.. but not faster than your guardian angel can fly - Vuck the vucking vuckers! Nino Russo - Lancia Team Manager 83-92 "Not all the drivers entered with feelings for it, Only Henri was able to do this"
Minun silmään näyttää likaiselta. Ja pyyhitty karkealla mikrokuituliinalla, joka naarmuttaa nuo muovit jo ekalla vedolla. Aika hurjan näköiseksikin noita hangattu.
Comment