Joku tusinamuovi, mutta mitkä on nuo napit etupenkeissä selkänojan säätövivun takana? Tähän mennessä kaikissa on ollut noiden paikalla peitelevy.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nettiautosta bongailtua XXXV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Joku tusinamuovi, mutta mitkä on nuo napit etupenkeissä selkänojan säätövivun takana? Tähän mennessä kaikissa on ollut noiden paikalla peitelevy.E39 540iA M-Sport Imolarot II
E36 323i touring
Volvo V70 2.4D mk3
Honda Accord 2.4 i-VTEC CL9
Honda Civic 1.4 4d ES
Chevy Caprice Classic
ex:
E32 730iA
E39 528i Calypsorot metallic
E36 325i x2
-
-
Originally posted by asis View Posthttps://nettiauto.com/bmw/328/11459501
Joku tusinamuovi, mutta mitkä on nuo napit etupenkeissä selkänojan säätövivun takana? Tähän mennessä kaikissa on ollut noiden paikalla peitelevy.sigpic
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostOnko nuo peilit vakiot tuonikäisessä? Ulkoisesti kovasti omani näköinen spoileria myöten, tosin itselläni on takapyyhin sen takia poistettu...-92 928 GTS
-98 550 Maranello
Comment
-
-
Originally posted by tonkain View Posttähän taas voisi itse sisustan tehdä mielensä mukaan , jos tuossa aiemmassa 928 Porssessa joku custom made yms juttu.
Tuo -82 S on palaneiden penkkien osalta täysin vakion näköinen. Noihinkin saa teetettyä hienot nahat parissakin paikassa USA:ssa. Voi valita täysin tehtaan näköisen setin aikakauden värillä tai vaikka strutsin nahkaa tai käärmettä tms jos niin haluaa. Siis tekijöillä on valmiit kaavat noiden penkkien runkoihin joten ei tarvitse arvailla sopiiko tuotokset.-92 928 GTS
-98 550 Maranello
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View Postsemipienet eurooppalaiset vaikutteet vahvasti läsnä.
EDIT: Jaaaaa, tässähän oppi jotain uutta samalla.
Polestar on ollut Volvon kilpa-autokumppani jo vuodesta 1996. Ruotsin moottoriradoilla syntynyt Polestar ymmärtää, että kilpailuja ei voiteta yhdessä kierroksessa. Mestaruudet voitetaan saavuttamalla ruutulippu jokaisessa kilpailussa. Tämän vuoksi auton tulee olla täydellisesti optimoitu, turvallinen sekä ennustettava. Tätä samaa tinkimätöntä tietotaitoa sovelletaan myös kaikkiin Polestarin katumalleihin.Last edited by peltone; 02-10-2020, 08:46.E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
-
Originally posted by 928 GTS View PostSisustassa ei ole paljon mitään alkuperäistä pinnoissa. Esim. kaikki nahat näyttäisi jälkikäteen tehdyiltä ja nappuloiden ympärillä aftermarket alumiinit. Rahaa siihen on kyllä upotettu kohtuu paljon. Jos pitäisi arvata niin nahat on tulleet USA:sta valmiiksi tehtynä custom settinä.
Tuo on minun vanha auto, ostin sen 90 luvun lopulla ja pidin sitä kuutisen vuotta, myin sitten sen tuttavalleni, joka teetti tuon sisustuksen Andy:llä olisiko firma siihen aikaan ollut Andy`s Son tjsp, eli ei jenkkiläinen valmissisustus. Alkuperäinen oli fiksu musta, se oli hyväkuntoinenkin, mutta uusi omistaja halusi vaihtaa sen, ei ollut halpa. Autoa on aina huollettettu hyvin, minun tietämät vajaat 20 vuotta Lindqvistillä.Tuttavani myi sen joitain vuosia sitten tuolle taholle, jonka kuolinpesä autoa myy. Cup peilit ovat minun vaihtamat, alkuperäiset norsunkorvat voisi jostain löytyä, samaten alkuperäinen ratti."When the facts change, I change my mind."
Comment
-
-
Originally posted by Newbie View PostTuo on minun vanha auto, ostin sen 90 luvun lopulla ja pidin sitä kuutisen vuotta, myin sitten sen tuttavalleni, joka teetti tuon sisustuksen Andy:llä olisiko firma siihen aikaan ollut Andy`s Son tjsp, eli ei jenkkiläinen valmissisustus. Alkuperäinen oli fiksu musta, se oli hyväkuntoinenkin, mutta uusi omistaja halusi vaihtaa sen, ei ollut halpa. Autoa on aina huollettettu hyvin, minun tietämät vajaat 20 vuotta Lindqvistillä.Tuttavani myi sen joitain vuosia sitten tuolle taholle, jonka kuolinpesä autoa myy. Cup peilit ovat minun vaihtamat, alkuperäiset norsunkorvat voisi jostain löytyä, samaten alkuperäinen ratti.
Pienet on foorumin piirit!
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Petteri75 View Post
Diesel-manuaali, tämä voi olla ihan OK-ratkaisu normikäyttöön, voi tulevana ylitsevuotisena lähteä kohtuullisempaan hintaan. Mutta miksi ihmeessä tilattu, vieläkö edellytetään, että jälleenmyyjällä on jokaisesta voimalinjavaihtoehdosta esimerkki?
BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
Comment
-
-
Originally posted by Newbie View PostTuo on minun vanha auto, ostin sen 90 luvun lopulla ja pidin sitä kuutisen vuotta, myin sitten sen tuttavalleni, joka teetti tuon sisustuksen Andy:llä olisiko firma siihen aikaan ollut Andy`s Son tjsp, eli ei jenkkiläinen valmissisustus. Alkuperäinen oli fiksu musta, se oli hyväkuntoinenkin, mutta uusi omistaja halusi vaihtaa sen, ei ollut halpa. Autoa on aina huollettettu hyvin, minun tietämät vajaat 20 vuotta Lindqvistillä.Tuttavani myi sen joitain vuosia sitten tuolle taholle, jonka kuolinpesä autoa myy. Cup peilit ovat minun vaihtamat, alkuperäiset norsunkorvat voisi jostain löytyä, samaten alkuperäinen ratti.-92 928 GTS
-98 550 Maranello
Comment
-
-
Originally posted by Juhaska View Posthttps://www.nettiauto.com/toyota/celica/11664124
Yksi näteimmistä toyotista, mitä on tehty ja tullaan ehkä tekemään.Auto on liikkumaväline.
Comment
-
-
Originally posted by Juhaska View Posthttps://www.nettiauto.com/toyota/celica/11664124
Yksi näteimmistä toyotista, mitä on tehty ja tullaan ehkä tekemään.
Comment
-
-
Originally posted by 928 GTS View PostEli sisustaan on upotettu yhden käytetyn bemmin hinta. Jos tekniikkaa on pidetty yllä rahalla maksamalla on siihen mennyt toinen kohtuu kuntoinen bemmi. Silti tuosta olisi syytä ostajan tutkia muutama asia. Lähinnä ettei ole alkavaa TBF oiretta ja mikä on jakopään remmin sekä vesipumpun kunto. Se, että on Lindqvistiltä huoltoleimat ei ole välttämättä asiassa pelkästään eduksi.
Juu on upotettu kivasti rahaa niin huoltoonn kuin kunnosapitoonkin, ajettukin on, ilmoituksen kilsat matalahkoja verrattuna omiin muistikuviini kun minulta lähti mutta en nyt ihan varma niistäkään ole. En nyt muista tai tiedä, mikä TBF on ( onko se moottorin ja vaihteiston väliputki? jos on, niin se on kertaalleen vaihdettu, mutta TBF voi olla jokin muukin mutta toi putki oli vain muistaakseni riski kohde ja ei ihan ilmainen hoitaa) joten en osaa siitä sanoa mitään, mutta jos tuon ostaa, niin varmasti kannnattaa kaikki tyyppiviat katsoa tarkkaan läpi.
"When the facts change, I change my mind."
Comment
-
-
Tosiaan, minuakin kiinnostaa, mikä tuo TBF on?Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-