Ja eipä todennäköisesti hetkeen menekään kaupaksi ainakaan tuolla rahalla. Ne harvat, joilla on halua tuosta vaan laittaa ~80k käytettyyn autoon, ottaa jo mieluummin alle uudempia, Tesla S:ää tai muita sähkövempeleitä. Ne, jotka haluaa isokoneisen ja räyhäkkään auton, tuskin päätyy hiljaa suhisevaan diktaattorimalliin, joka näyttää jo vanhalta. Tuokin korimalli tullut jo 2009.
Ja eipä todennäköisesti hetkeen menekään kaupaksi ainakaan tuolla rahalla. Ne harvat, joilla on halua tuosta vaan laittaa ~80k käytettyyn autoon, ottaa jo mieluummin alle uudempia, Tesla S:ää tai muita sähkövempeleitä. Ne, jotka haluaa isokoneisen ja räyhäkkään auton, tuskin päätyy hiljaa suhisevaan diktaattorimalliin, joka näyttää jo vanhalta. Tuokin korimalli tullut jo 2009.
Näin se varmasti on, aika samalla pyynnillä oli joku saman ikäluokan enemmän ajattu S500 myynnissä. Varmaan uudempi korimalli, mutta enemmän "perusmoottori" jos tohon W12 vertaa.
tuosta ecortista, olen melkoisen varma, että -77 mallissa oli pyöreät etulamput, eikä neliskanttiset, ainakin Suomessa, kun perheemme vm 1979 metallisininen 1.3L oli ensimmäinen auto, jolla kortin saamisen jälkeen ajelin 80-luvulla 80-lätkä takaikkunassa ja siinä vasta oli kanttilamput. Toki, aika voi kullata tuonkin ”tiedon”.
tuosta ecortista, olen melkoisen varma, että -77 mallissa oli pyöreät etulamput, eikä neliskanttiset, ainakin Suomessa, kun perheemme vm 1979 metallisininen 1.3L oli ensimmäinen auto, jolla kortin saamisen jälkeen ajelin 80-luvulla 80-lätkä takaikkunassa ja siinä vasta oli kanttilamput. Toki, aika voi kullata tuonkin ”tiedon”.
Näin on, 1.3 on pyöreät lamput, mutta olisin muistellut että 1.6 oli neliskanttiset..
Tuo on kyllä ruotsin malli, joten joitain eroja voi olla suomiautoihin.
Comment