Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nettiautosta bongailtua XXXVI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TheRipper
    Bimmer Enthusiast
    • May 2012
    • 4978
    • Paimio

    Originally posted by Jarger View Post
    Enpä muista hetkeen nähneeni noin rumaa Porschea.
    Ei tuo nyt mikään kaunistus ole mutta kyllä Panamera vie rumimman Possu tittelin 980000-0.
    F10 523iA 2010

    Ex: E39 528iA 1997
    Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
    Ex: E65 745iA 2003
    Ex: E46 318i 1998
    Ex: E34 525iA 1989

    Comment

    • BFI18
      BTCF Member
      • Aug 2012
      • 1456
      • Turku

      Originally posted by SSi View Post
      Olisko Jaakko Pitkäjärven uutena ostama? Onko välissä ollut muilla? Mielelläni kuulisin itsekin historiasta lisää. Takajarrulevyt näyttäis olevan väärinpäin, menee reitys väärään suuntaan. Jos Jaakon entinen niin ainakin Alastarossa laskenut ohjaustehostimen öljyt savujen kera pihalle.
      Joo, nimimerkin pitkis auto toisella foorumilla.
      G26 i4 M50 Black Sapphire

      Comment

      • IKa
        BTCF Member
        • Apr 2007
        • 877
        • Klaukkala

        Originally posted by SSi View Post
        Olisko Jaakko Pitkäjärven uutena ostama? Onko välissä ollut muilla? Mielelläni kuulisin itsekin historiasta lisää. Takajarrulevyt näyttäis olevan väärinpäin, menee reitys väärään suuntaan. Jos Jaakon entinen niin ainakin Alastarossa laskenut ohjaustehostimen öljyt savujen kera pihalle.
        Ahvenistolla oli lähellä, ettei päätynyt suolampeen. Pysähtyessä keula oli jo penkan päällä. Sitä edelsi reipasta luistelua, jonka seurauksena auto kääntyikin väärään suuntaan viimeisessä mutkassa ennen sillan alitusta. Etupuskuri ja muoviosia siinä hajosi, mutta myös DCT laatikko jäi johonkin vikatilaan ja auto piti kikkailla hinausauton lavalle (takapyörät lukossa).
        G22 coupe M440i A xDrive MHEV -22

        Comment

        • isolohko
          BTCF Member
          • May 2004
          • 900
          • Kymenlaakso

          Originally posted by IKa View Post
          Ahvenistolla oli lähellä, ettei päätynyt suolampeen. Pysähtyessä keula oli jo penkan päällä. Sitä edelsi reipasta luistelua, jonka seurauksena auto kääntyikin väärään suuntaan viimeisessä mutkassa ennen sillan alitusta. Etupuskuri ja muoviosia siinä hajosi, mutta myös DCT laatikko jäi johonkin vikatilaan ja auto piti kikkailla hinausauton lavalle (takapyörät lukossa).
          Arvaus omistajasta ylempänä lienee oikein. Kuulemma 7tkm sitten kk-laakerit ja läppärungot sekä dct kytkin laitettu, joka taitaa olla vuonna 2019?

          e87 130i M-Sport, N52, 6-speed manual vm. 2005

          Comment

          • asis
            BTCF Member
            • Mar 2009
            • 1138
            • Joensuu

            Saattaa aika harvassa olla sukkasillaan ajetut ämmäläiset, kyllä näille varmaan sattuu ja tapahtuu enemmän ja vähemmän elinkaarensa aikana

            Nettiauton halvin E60 M5: https://nettiauto.com/bmw/m5/12156209
            E39 540iA M-Sport Imolarot II
            E36 323i touring
            Volvo V70 2.4D mk3
            Honda Accord 2.4 i-VTEC CL9
            Honda Civic 1.4 4d ES
            Chevy Caprice Classic
            ex:
            E32 730iA
            E39 528i Calypsorot metallic
            E36 325i x2

            Comment

            • Kusilaitu
              BTCF Member
              • Sep 2010
              • 704
              • Seinäjoki

              Originally posted by IKa View Post
              Ahvenistolla oli lähellä, ettei päätynyt suolampeen. Pysähtyessä keula oli jo penkan päällä. Sitä edelsi reipasta luistelua, jonka seurauksena auto kääntyikin väärään suuntaan viimeisessä mutkassa ennen sillan alitusta. Etupuskuri ja muoviosia siinä hajosi, mutta myös DCT laatikko jäi johonkin vikatilaan ja auto piti kikkailla hinausauton lavalle (takapyörät lukossa).
              Originally posted by asis View Post
              Saattaa aika harvassa olla sukkasillaan ajetut ämmäläiset, kyllä näille varmaan sattuu ja tapahtuu enemmän ja vähemmän elinkaarensa aikana

              Nettiauton halvin E60 M5: https://nettiauto.com/bmw/m5/12156209
              Ajettavaksihan nuo on tehty
              ♦♦♦ Pohjanmaa Connection ♦♦♦

              Comment

              • Ju11i
                Bimmer Enthusiast
                • Oct 2007
                • 1254
                • Oulu

                G21 330e xDrive M-sport -23
                E46 M3 -02

                Comment

                • jazzga
                  Bimmer Fanatic
                  • Jan 2009
                  • 306
                  • Kouvola

                  Kovasti se E39 taas kiinnostelis.. :think

                  Näistä kellään tietoa?:

                  https://www.nettiauto.com/bmw/525/12153548
                  https://www.nettiauto.com/bmw/525/12157386
                  olympiavolkkari
                  EX-list
                  E91 320d -06
                  E46 328iA -98
                  E39 523i M-Sport -01
                  E36 325i -92
                  E39 525iA -01
                  E36 316i Mortal Compact -96
                  + pari muuta

                  Comment

                  • miyli
                    BTCF Member
                    • Dec 2008
                    • 2084
                    • Naantali

                    Originally posted by jazzga View Post
                    Kovasti se E39 taas kiinnostelis.. :think

                    Näistä kellään tietoa?:

                    https://www.nettiauto.com/bmw/525/12153548
                    https://www.nettiauto.com/bmw/525/12157386
                    Toi disukka on mun, ja ostin sen joulukuussa talviautoksi nic 4llu. Ajellut sen jälkeen sillä 6000km, avo taas liikenteessä niin tarpeeton.
                    Last edited by miyli; 28-05-2021, 22:24.
                    Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
                    Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
                    Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"

                    Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
                    Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm



                    Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
                    1/4 maili 11.8 / 205 km/h
                    0-200km/h 11.40s
                    100-200km/h 6,00s
                    http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354

                    Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää

                    Comment

                    • isolohko
                      BTCF Member
                      • May 2004
                      • 900
                      • Kymenlaakso

                      Originally posted by jazzga View Post
                      Kovasti se E39 taas kiinnostelis.. :think

                      Näistä kellään tietoa?:

                      https://www.nettiauto.com/bmw/525/12153548
                      https://www.nettiauto.com/bmw/525/12157386
                      Tsekkasitko jo tämän, 150tkm ajettu 1997 528i sedan manuaali, 6.9k€ - onhan kait hieman kallis, vaan aika hieno kyllä:


                      e87 130i M-Sport, N52, 6-speed manual vm. 2005

                      Comment

                      • Cunttory
                        Bimmer Enthusiast
                        • Feb 2004
                        • 1772
                        • Kuopio

                        Originally posted by isolohko View Post
                        Tsekkasitko jo tämän, 150tkm ajettu 1997 528i sedan manuaali, 6.9k€ - onhan kait hieman kallis, vaan aika hieno kyllä:

                        https://www.nettiauto.com/bmw/528/12134528
                        Sitkeästi on pitänyt tämä mainittu professori kilometripohjaisesta öljynvaihtovälistä, kun yli 4 vuotta samat öljyt ollu koneessa huoltokirjan mukaan pisimmillään.
                        Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!

                        Comment

                        • Petteri75
                          Bimmer Enthusiast
                          • Aug 2005
                          • 2540
                          • Kirkkonummi

                          Originally posted by Petteri75 View Post

                          Mitä sitten nuoren miehen mielevi? No siitä on oma topic naiskauden keskusteluketjussa, mutta autojen puolesta esim. tällainen:



                          Ilmeisesti tuontiauto? Onko tällaisia pikkumoottorisia valaita enemmän tarjolla koronarajojen ulkopuolella?
                          Tämä tuli koeajettua. Kyyti oli mukavaa ja hiljaista, ei oltu ladattu joten 184hv pääsi näyttämään teränsä. Joo, kyllähän se n. 1.9 tonnia suurimman kiireen taittaa.

                          Kuuluuko kattoluukun mennä ensin alas ja sitten hiukan takaisin ylös?

                          Suurin yllätys tuli heti alussa, auto on Saksan kolariauto. Kuulemma keulan ja perän puskurit on maalattu mutta myös penkit irroitettu. Ei mitään tietoa millainen onnettomuus on käynyt, nämä olivat VIN-numeron perusteelta (rek. nro:n kohdalla viimeiset 7 merkkiä) kuulemma saatu lyhyenä yhteenvetona valtuutetulta. Se vähän harmittaa, että kun sai tarjouksen, niin tästä ei ollut mainintaa. Vain kun oli koeajoa varaamassa. Voisi spekuloida, olisiko tämä auto koskaan Suomeen tullutkaan, jos olisi jo ostotilanteessa selvitetty valtuutetulta, onko käynyt kolarikorjauksessa tms.

                          Käytetyn hybridin kohdalla kolarihistoria vähän kavahduttaa, varsinkin kun kuulostaa vähän epätyypilliseltä. Tämä myös siksi, että autosta pyydetään n. 45k€ ja historiasta ei mitään muuta tietoa. Saksan päässä ei välttämättä ole mitään yleistä hakukonetta, jolla saisi tarkempaa tietoa ao kolarista tms? Sääli sinänsä, mutta hintaan nähden riski voi kohdata sitten myöhemminkin ja tietyllä tavalla se on nyt "merkitty" auto, jota sitten myytäessä saisi itsekin selitellä yhtä paljon nyt.



                          Saahan näitä Suomestakin. Vähän vanhempi ja paljon vähemmän varusteltu. Paljonkohan plug-in hybridien autoverot jostain 530e:stä olivatkaan..?
                          BMW 530e iPerformance Luxury Line -20

                          Comment

                          • msalojaa
                            Bimmer Fanatic
                            • Feb 2018
                            • 364
                            • Helsinki

                            Originally posted by Petteri75 View Post
                            Kuuluuko kattoluukun mennä ensin alas ja sitten hiukan takaisin ylös?
                            Suljettaessa? Ainakin mun ykkösessä tekee just noin.
                            G29 Z4
                            Ex: F21 M135i xDrive, E89 Z4, F56 Cooper S, E92 320d, E90 318d, ...

                            Comment

                            • pyroz
                              BTCF Member
                              • Nov 2002
                              • 6709
                              • PK-seutu

                              Originally posted by Petteri75 View Post
                              Tämä tuli koeajettua. Kyyti oli mukavaa ja hiljaista, ei oltu ladattu joten 184hv pääsi näyttämään teränsä. Joo, kyllähän se n. 1.9 tonnia suurimman kiireen taittaa.

                              Kuuluuko kattoluukun mennä ensin alas ja sitten hiukan takaisin ylös?

                              Suurin yllätys tuli heti alussa, auto on Saksan kolariauto. Kuulemma keulan ja perän puskurit on maalattu mutta myös penkit irroitettu. Ei mitään tietoa millainen onnettomuus on käynyt, nämä olivat VIN-numeron perusteelta (rek. nro:n kohdalla viimeiset 7 merkkiä) kuulemma saatu lyhyenä yhteenvetona valtuutetulta. Se vähän harmittaa, että kun sai tarjouksen, niin tästä ei ollut mainintaa. Vain kun oli koeajoa varaamassa. Voisi spekuloida, olisiko tämä auto koskaan Suomeen tullutkaan, jos olisi jo ostotilanteessa selvitetty valtuutetulta, onko käynyt kolarikorjauksessa tms.

                              Käytetyn hybridin kohdalla kolarihistoria vähän kavahduttaa, varsinkin kun kuulostaa vähän epätyypilliseltä. Tämä myös siksi, että autosta pyydetään n. 45k€ ja historiasta ei mitään muuta tietoa. Saksan päässä ei välttämättä ole mitään yleistä hakukonetta, jolla saisi tarkempaa tietoa ao kolarista tms? Sääli sinänsä, mutta hintaan nähden riski voi kohdata sitten myöhemminkin ja tietyllä tavalla se on nyt "merkitty" auto, jota sitten myytäessä saisi itsekin selitellä yhtä paljon nyt.



                              Saahan näitä Suomestakin. Vähän vanhempi ja paljon vähemmän varusteltu. Paljonkohan plug-in hybridien autoverot jostain 530e:stä olivatkaan..?
                              Unohda kolaroidut ei-M-sport kyhäelmät ja lyöt suoraan kunnon mallin kiinni merkkiliikkeestä 2 vuoden BPS takuulla:



                              Hinta jää kaikkine kuluineen ja talvirenkaineen alle neljän kympin
                              S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎