Tuo "nykiminen" voi johtua monesta syystä, voi olla joku anturi tai puola mutta myös venynyt ketju. No ketjun vaihdossa voisi samalla fiksailla öljynkulutustakin Eipä ihme, ettei Rinta-Jouppi ala tämän kanssa tappelemaan vaan pistää auton huutokaupan kautta kiertoon.
"Täysientisöity, virheetön 316, joka muutettu täysin 318is vastaavaksi pienin parannuksin. "
Olikin sit 316 . Tälläinen aito 318iS e30 oli ihan hauska ajella ja liikkui kohtuullisesi ainakin silloin muutama kymmenen vuotta sitten. Siinä oli muistaakseni lukkoperäkin!
Summer - no tbo, no nos ET11,1/210km/h with junk parts, street legal.
Winter - Fulltime 4wd
Mun täytyy sanoa että mulla nousee karvat pystyyn kun joku väittää näkemättä "mutta ei kyllä 100% varmasti virheetön"
ps. sohaisinko muurahaispesään
Virheetön tarkoittaa ettei autossa ole pienintäkään virhettä, ei minkäänlaista. Ei ensimmäistäkään kiven iskua tai pientäkään naarmua. Kun tuollakin autolla on ajeltu maalauksen ym jälkeen niin voin kyllä 100 varmasti sanoa että niitä jälkiä löytyy. Mielestäni tällöin se ei ole virheetön. Vai miten itse tulkitset tuon termin?
Juurikin näin. Virheetön on ainakin mun mielestä vahva sana autojen kohdalla, näihin törmää aika usein nettiautossa ym vaikka kohde ei todellakaan sitä ole.
Mutta se siitä, tuo e30 on pirun hieno ja varmasti on erittäin siistissä kunnossa
Comment