Uudetkaan autot eivät ole virheettömiä.
Huutokaupat.com bongailtua II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by A^A View PostVirheetön tarkoittaa ettei autossa ole pienintäkään virhettä, ei minkäänlaista. Ei ensimmäistäkään kiven iskua tai pientäkään naarmua. Kun tuollakin autolla on ajeltu maalauksen ym jälkeen niin voin kyllä 100 varmasti sanoa että niitä jälkiä löytyy. Mielestäni tällöin se ei ole virheetön. Vai miten itse tulkitset tuon termin?
Noh, mulla on kaveri joka pitää autojaan ihan pilkun päälle. Yksikin pieni kiveniskemä korjataan heti täysin huomaamattomaksi ymsyms. Tämä kaveri sitten oli myymässä erästä parivuotiasta autoa ko. termillä, myynti-ilmoituksen perään alkoi tulla juuri tällaisia kommentteja. Ja auto OLI täysin virheetön. Edelleen olen sitä mieltä ettei näkemättä voi kommentoida varmana asiasta, mutta eri mieltä toki saa olla.
Comment
-
-
Originally posted by anv View PostNoh, mulla on kaveri joka pitää autojaan ihan pilkun päälle. Yksikin pieni kiveniskemä korjataan heti täysin huomaamattomaksi ymsyms. Tämä kaveri sitten oli myymässä erästä parivuotiasta autoa ko. termillä, myynti-ilmoituksen perään alkoi tulla juuri tällaisia kommentteja. Ja auto OLI täysin virheetön. Edelleen olen sitä mieltä ettei näkemättä voi kommentoida varmana asiasta, mutta eri mieltä toki saa olla.
Comment
-
-
Originally posted by ritariässä View PostOlisi kiva tietää miten korjasi kiveniskut huomaamattomaksi. Harvalla onnistuu ilman koko koripaneelien maalaamista taikka nysvää sitä milli kertaa millin kiveniskua kynäruiskulla ja vesihioo lakkapinnan samaan tasoon ympäröivän pinnan kanssa ja samassa ajassa olisi koko koripaneelien vetäisty.
Siihen ei minulla ole vastausta, mutta jotenkin hän onnistui autonsa pitämään virheettöminä.
Comment
-
-
Originally posted by ritariässä View PostOlisi kiva tietää miten korjasi kiveniskut huomaamattomaksi. Harvalla onnistuu ilman koko koripaneelien maalaamista taikka nysvää sitä milli kertaa millin kiveniskua kynäruiskulla ja vesihioo lakkapinnan samaan tasoon ympäröivän pinnan kanssa ja samassa ajassa olisi koko koripaneelien vetäisty.
Tuo Lakun kommentti on myös ihan totta, harvoin saa edes uuden ostajana virheetöntä tuotetta. Itselle virheetön on tällaisissa käyttötavaroissa joustava käsite, joka elää odotusten mukaan.
Jos 10 vuotta ja 300tkm ajettu auto on kauttaaltaan alkuperäisessä maalissa ilman naarmuja tai lommoja ja kiveniskut on paikattu, niin ei mulla yöunet mene vaikka joku siitä käyttäis myynnillistä termiä virheetön (vaikka toki jotain väkisin löytyy), sillä yllä mainittu skenaario toteutuu 1/1000 autosta kohdalla.
Samaan aikaan täälläkin ostetaan onnellisena päälle päin virheettömiä ”kolaroimattomia” Suomi-autoja, jotka on vakuutusyhtiön piikkiin tuoreena oiottu ja maalailtu. Tähän kategoriaan kuuluvia autoja muuten on liikkeellä älyttömän paljon enemmän kuin siististi pidettyjä ja kolaroimattomia…Jaguar XF Sportbrake R-sport.
E39 523iA Oxfordgreen
Comment
-
-
Originally posted by Pemu View PostOnko virheetön enää virheetön jos sitä on jouduttu korjaamaan.... :think
Niin, miten sen tulkitsee. Tälläisessa kohdassa kuten pintapellit, minusta virhettä ei ole, jos sitä ei voi havaita. Mihin sen rajan vetää, onko lianpoisto (=pesu) korjaamista? Entäs vahaus? Maalaus?
Tuon nimenomaisen auton kohdalla, mistä mainitsin, kaverini keskusteli tästä virheettömyydestä ostajan kanssa. Ostaja oli myös sitä mieltä että virheetön on. Eikös silloin kaikki ole hyvin ja ne jotka myynti-ilmoitukseen kommentoivat olleet väärässä?
Comment
-
-
Originally posted by Pemu View PostOnko virheetön enää virheetön jos sitä on jouduttu korjaamaan.... :thinke39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
e32 750 iA -88 DoubleSex.
Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.
Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
Comment
-
-
Originally posted by Kräki View Post2015 Ford Transit Custom Trend, 125hv -> +180hv
2022 X3 Charged Edition Msport
1999 Honda CBR 900 SC33
2009 Husqvarna SMR 510
2017 KTM EXCF 350
Comment
-
-
Originally posted by jokes911 View PostEi ollut paha hinta? Ihan komea tuo ulkomuoto ja kangaspenkit voi vaihtaa helposti jos ahdistaa.
E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
Comment