Minä matkasin aikoinaan 500km suuntaansa Kamuxilla hakemaan X5, joka oli aika pommi suhteessa siihen mitä piti olla. Mm. vaihdelaatikko heitti vikatilaan pois ajamaan lähtiessä. Vein sen takaisin, vaikka ensin meinasivat etteivät ota.
Autossa mm. damper dot paloi mittaristossa. Joten kilometrit oli mitä oli, tästä toki ei kerrottu ennen paikalle menoa myöskään.
Eli sellanen 1000km reissu turhaan.
Tän jälkeen olivat vielä lukinneet huutokaupat.com tunnukset Kamuxin pyynnöstä. Sain ne kyselemällä auki (Kamux viestittämällä siis)
Eivät tulleet mitenkään vastaan tuon matkakustanteenkaan takia.
Myöhemmin laittoivat ko. auton uudelleen myyntiin tekstillä tyyliin "vaihelaatikosta tulee vikailmoitus"
Ja sitten autosta tarjottiin 1k vähemmän kuin minä tarjosin alunperin. (noin)
Tän jälkeen uudestaan myyntiin, tekstinä "vaihelaatikko on joskus heittänyt herjan KOEAJOLLA" ja autosta saikin +1k enemmän kuin mitä minä siitä tarjosin.
Eli ihan tietoista kusetusta.
Autossa mm. damper dot paloi mittaristossa. Joten kilometrit oli mitä oli, tästä toki ei kerrottu ennen paikalle menoa myöskään.
Eli sellanen 1000km reissu turhaan.
Tän jälkeen olivat vielä lukinneet huutokaupat.com tunnukset Kamuxin pyynnöstä. Sain ne kyselemällä auki (Kamux viestittämällä siis)
Eivät tulleet mitenkään vastaan tuon matkakustanteenkaan takia.
Myöhemmin laittoivat ko. auton uudelleen myyntiin tekstillä tyyliin "vaihelaatikosta tulee vikailmoitus"
Ja sitten autosta tarjottiin 1k vähemmän kuin minä tarjosin alunperin. (noin)
Tän jälkeen uudestaan myyntiin, tekstinä "vaihelaatikko on joskus heittänyt herjan KOEAJOLLA" ja autosta saikin +1k enemmän kuin mitä minä siitä tarjosin.
Eli ihan tietoista kusetusta.
Comment