Penkki ja oven tiiviste kertoo kuvien perusteella jo ainakin että tuo mitä mittarissa on, ei todellakaan ole oikeat kilometrit. Mutta ihan siisti biili. 325km varmaan oma veikkaus, mutta ihan hyvältä pidolta, jos ei huoltohistorian hukkausta ja kilsojen kusetusta laske.
Ei tuo penkki minusta pahalta näytä :think
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Juu on pahempiakin nähty, varsinkin jos tuolla on jo yli 300 000km ajettu. Mutta huomaa kuskinpenkissä turvavyön "sijoittelu" (peittää sopivasti aran sivuttaistuen), noin toimii oikea jobbari myyntikuvia ottaessaan
Penkki ja oven tiiviste kertoo kuvien perusteella jo ainakin että tuo mitä mittarissa on, ei todellakaan ole oikeat kilometrit. Mutta ihan siisti biili. 325km varmaan oma veikkaus, mutta ihan hyvältä pidolta, jos ei huoltohistorian hukkausta ja kilsojen kusetusta laske.
Toi että penkistä ja ovitiivisteestä näkee kilometrit on ihan yhtä tyhjän kanssa.
Enemmän kertoo ajaako autoa anorektikko vai AY pomo.
Isompi merkitys ajetaanko +400km siivua kerralla vai pizzataksina josta pompitaan 400krt päivän aikana.
G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä
Toi että penkistä ja ovitiivisteestä näkee kilometrit on ihan yhtä tyhjän kanssa.
Enemmän kertoo ajaako autoa anorektikko vai AY pomo.
Isompi merkitys ajetaanko +400km siivua kerralla vai pizzataksina josta pompitaan 400krt päivän aikana.
Tuo oven tiiviste on käytännössä puhki, ei kertakaikkiaan millään noille kilometreille. Eikä tuollaisella koneella olevaa autoa käytetä pitsataksina.
Molemmat on merkkejä siitä että kilometrilukema ei todennäköisesti ole sitä miltä se vaikuttaa, noita merkkejä löytyy todennäköisesti luonnossa paljon enemmän kuin vain kuvissa.
Jos autoa alkaa syynäämään tarkemmin, on alustaan todennäköisesti vaihdeltu palikkaa, ja niissä ei valmistusajankohta olekaan sama kuin itse autossa.
Ihan perinteisesti sitä voi omaa autoa puolustella tuolla mentaliteetilla myös "kyllä mun mielestä tässä on oikeat kilsat" niin mullekin eräs automies sanoi, kun kerroin että laite on ajettu ehkä 450tkm. Myöhemmin osti 300tkm rullaillun suomiauton, joka oli huomattavasti siistimpi kuin tuo, jossa mittarissa oli jotain alle 200tkm. ja myönsi, että "taisitpas sittenkin olla oikeassa"
Negatiiviset kauppakokemukset:
Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus
Toi että penkistä ja ovitiivisteestä näkee kilometrit on ihan yhtä tyhjän kanssa.
Enemmän kertoo ajaako autoa anorektikko vai AY pomo.
Isompi merkitys ajetaanko +400km siivua kerralla vai pizzataksina josta pompitaan 400krt päivän aikana.
Olen kyllä samaa mieltä. Matka-ajo ja miten autoon/autosta noustaan ovat ratkaisevia tekijöitä.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Olen kyllä samaa mieltä. Matka-ajo ja miten autoon/autosta noustaan ovat ratkaisevia tekijöitä.
Kyllä! Ja nykyautojen materiaalit on niin paskaa että ne saa hyvin nopeesti huonoon kuntoon. Juuri omassa ajossa ollut -17 E mersu 40tkm ajettu ja oli "nahka" jo rispaantunut sivutuesta Varmasti saa verhoiluhommia tehdä 100tkm kohdalla.
Comment