Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nettiautosta bongailtua XXXVIII

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • protoni
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2008
    • 1361
    • Tampere

    Täyttä asiaa!

    Comment

    • Cunttory
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2004
      • 1772
      • Kuopio

      Originally posted by Kanerv4 View Post
      Jumaleisson millaista spekulointia pelkän konepellin sauman kohdalta, jos sillä on vaikka jäänyt toinen lukkomekanisti pellistä auki kuvia otettaessa tai sitten työharjoittelija on takuun aikana säätäny pellin vituralleen. kun on vaihdettu takuuseen vaikka umpio tai muuten vaan vaihdettu ja asiakasta ei ole kiinnostanut lopputarkastaa autoa pimeässä syyskelissä, 12v sitten . Ei kyllä se on kolaroitu, italian tuonti ja tarkkaan kun katsoo niin halkeamat takavalon heijastinlistassa teräsmiehen katseella kertoo sen että on varmasti tippunut Sillalta. Kyllä, johtopäätös sen alapuolella olevasta sormen jäljestä eikä mikä tahansa sormenjälki vaan tuollaista rasvaa ei tule kuin vaijeri silloista joiden vaijereita pitkin on yritetty kavuta turvaan. Eikä mikä tahansa, tuon kaltaista rasvaa käyttää vain Perttilän riippusilta. johtuen naapurin mummon nenä-allergiasta jota muut rasvat aiheuttaa paitsi autossa oleva, kun myrskytuuli tuivertaa sillan vaijerin ympäri vieden rasvahiukkasia läheiselle hieho tilalle missä mummo asuu.



      Kaikki tämä soittamatta edes auton omistavalle taholle, käsi toisessa housuissa ja välilehdessä aikuisviihdesivusto ja vielä kotisohvalta seisten Anteeksi sarkasmini. Toki hyvä pointti ja huomio mutta noi nyt selviää aina soittamalla ja historia tiedot etsimällä. Maininta kolari edes kysymysmerkillä ilman faktaa saa osan jengistä ihan pöhköiksi.
      Ongelmahan nyt oli siinä ettei kuskin penkki antanut saumaa spekulointiin kilometreistä
      Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!

      Comment

      • Kanerv4
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2009
        • 976
        • Tampere

        Originally posted by Cunttory View Post
        Ongelmahan nyt oli siinä ettei kuskin penkki antanut saumaa spekulointiin kilometreistä

        En edes katsonut kuvia koska kolari ja akselirasvan haju laittoi mielenkiinnon toisaalle enkä ole autoa ostamassa tai arvostelemassa vaikka se tän bongatun tarkoituskin on. Facebookin ostetaan palsta on skidisti pahin noissa jos joku jotain kysyy. Aina popcornit joutuu kaivaa esiin

        Comment

        • bemmeri
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2006
          • 4181

          Mutta hinnasta ei kukaan sanonut.

          Herrajumala, tuolla mopoauton hinnallahan saisi ihan oikean autokin.







          EVERYTHING | WORKS

          Comment

          • ritariässä
            BTCF Member
            • Jan 2006
            • 3506
            • Raisio

            Originally posted by Cunttory View Post
            Ongelmahan nyt oli siinä ettei kuskin penkki antanut saumaa spekulointiin kilometreistä
            Onks Bemerikuskeilla joku standardiperse ja penkistä helppo indikoida todelliset kilometrit?

            Ainakin japseista tulevissa Bemuissa kilsoihin nähden kuskinjakkara kuin sumopainijan käytöstä.
            G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä

            Comment

            • Zeta
              Bimmer Enthusiast
              • Jun 2004
              • 7511
              • Kotona

              Mitä helvettiä täällä taas jankataan jostain kolaroinnista?

              Linkkasin tuon 130i tänne koska se on tuore ilmoitus nettiautossa ja mallina yleensä aika kysytty (pieni mutta tehokas). Mistään kolarihistoriasta en maininnut sanallakaan vaan kilsoista jotka ovat kohtuulliset ikään nähden.
              -
              Käyttöautona: F20
              Myydään: DELL pöytätietokone **130e**
              Myydään: HP 14" kannettava **90e**
              -

              Comment

              • Cunttory
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2004
                • 1772
                • Kuopio

                Originally posted by ritariässä View Post
                Onks Bemerikuskeilla joku standardiperse ja penkistä helppo indikoida todelliset kilometrit?
                On. Ainoa selite pienillä kilometrilukemilla kuluneelle jakkaralle on manipulaatio, ei erilaisen anatomian omaava kuski, epäergonominen istuma-asento, sääilmiöt tai esim. verhouksen purku ja huono uudelleen kasaus vastuksen korjaamisen johdosta.
                Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!

                Comment

                • NRou
                  Bimmer Rookie
                  • Apr 2009
                  • 96
                  • Helsinki

                  Originally posted by Cunttory View Post
                  On. Ainoa selite pienillä kilometrilukemilla kuluneelle jakkaralle on manipulaatio, ei erilaisen anatomian omaava kuski, epäergonominen istuma-asento, sääilmiöt tai esim. verhouksen purku ja huono uudelleen kasaus vastuksen korjaamisen johdosta.
                  Penkeistä kyllä voi ehdottomasti tietyissä asioissa päätellä mahdolliset "about" kilometrilukeman, mutta kyllä päin persettä osassa mennään silti. Veli hommasi 2014 vuoden 520d:n sporttipenkein. Hän on työmies ja työmatkat taittuivat pääosin aina työhousut jalassa missä saattoi olla kilkettä jos toista aina taskuissa. Housuissa myös tunnetusti on saumaa, vetoketjuja, työkalua ja koteloa. Hän myi autonsa 2020 71tkm ajettuna. Penkin vasen puoli oli suoraan sanottuna hirvittävässä kunnossa, nahka revennyt ja tuki löystynyt pullataikinaksi. Ratti oli kuin kissan raapima. Jos auto olisi ollut Saksa statuksella, olisi varmasti uskottu olevan "vähintään puoli miljoonaa ajettu".



                  Itselläni on 237t ajettu 530xd -12 ja sporttipenkki on lähes uutta vastaavassa kunnossa. Sisustan säilyminen on 90% pelkästään siitä kiinni miten omistaja sitä haluaa säilyttää. Sport/Comfort penkein varustetuissa bemareissa väitän että pelkästään se miten nouset ja lähdet autosta vaikuttaa eniten penkin kuntoon. Rojahtamalla sivutuen päältä aina istuinosalle, saa sen pilalle jo muutamien kuukausien käytöllä. Myös huomannut omassa autossa, että ratti jää hyvin alas ajoasennossa aina ja mikäli esim rotsi on vetoketjuineen auki, jää se hyvin usein kirraamaan rattiin ylös noustessa.


                  Comsiicomsaa, sisustasta voi ja ei voi päätellä todellisia metrejä.

                  Comment

                  • aae30
                    BTCF Member
                    • May 2010
                    • 2694
                    • .fi

                    Originally posted by BMW525Xda View Post
                    oliko tästä vuosimalli näkyvissä/oikein linkatessa? tässähän on raiskattu prefaceen rumemmat
                    valot yms..
                    Sorry I'm Not Sorry
                    E34 540iA 93 sedan
                    E34 540iA 93 sedan
                    E39 530iA 00 touring

                    Comment

                    • peltone
                      BTCF Member
                      • Jan 2005
                      • 8092
                      • Willähde

                      Originally posted by aae30 View Post
                      oliko tästä vuosimalli näkyvissä/oikein linkatessa? tässähän on raiskattu prefaceen rumemmat
                      valot yms..
                      Ainakin alustanumerolla tulee fanssissa pelkkää preface-kamaa
                      Prod. Date 1986-01-24
                      E30 316 -87
                      E91 325i -06
                      E61 530d -06
                      F10 520d -14
                      ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3

                      Comment

                      • Jarger
                        Bimmer Enthusiast
                        • Mar 2005
                        • 3714
                        • Finnland

                        Tuosta ykkösestä vielä, itsellä oli tuollainen 4 vuotta uudempi (jollaisesta faceliftistä nuo valot tuohon on laitettu) 6 vuotta sitten. 240+ rullailtu jo silloin.

                        Mut joo, tehtaalta ne varmaan noin irvistelee, umpiot vaihtuu ja etukilpi menee solmuun.

                        Ihan hyvä hinnat alkaen auto se on kuitenkin, ei hinnat alkaen -hinnalla.

                        Olipas työlästä lukea kiukutteluja, liekö tutun auto tms. kun noin tunteita herättää, tai itsellä samanlainen. Kerran moiseen erehtyneenä, vaikkakin faceliftiin, voi sanoa että kun autosta puuttui mm. moottorinlämmölle näyttö, meluinen laite (omaan makuun) niin olisi pieni askel ainakin seuraavaksi siirtyä vaikka Kiaan. Mutta jollainhan sen BMW:nkin pitää ei-premium merkkien asiakaskuntaa koettaa haalia, nää karvalakkisarjat on sitten se juttu
                        Negatiiviset kauppakokemukset:
                        Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus

                        Comment

                        • ekkoo1
                          BTCF Member
                          • Jun 2019
                          • 1368
                          • Pohjanmaa

                          Originally posted by Jarger View Post
                          Tuosta ykkösestä vielä, itsellä oli tuollainen 4 vuotta uudempi (jollaisesta faceliftistä nuo valot tuohon on laitettu) 6 vuotta sitten. 240+ rullailtu jo silloin.

                          Mut joo, tehtaalta ne varmaan noin irvistelee, umpiot vaihtuu ja etukilpi menee solmuun.

                          Ihan hyvä hinnat alkaen auto se on kuitenkin, ei hinnat alkaen -hinnalla.

                          Olipas työlästä lukea kiukutteluja, liekö tutun auto tms. kun noin tunteita herättää, tai itsellä samanlainen. Kerran moiseen erehtyneenä, vaikkakin faceliftiin, voi sanoa että kun autosta puuttui mm. moottorinlämmölle näyttö, meluinen laite (omaan makuun) niin olisi pieni askel ainakin seuraavaksi siirtyä vaikka Kiaan. Mutta jollainhan sen BMW:nkin pitää ei-premium merkkien asiakaskuntaa koettaa haalia, nää karvalakkisarjat on sitten se juttu
                          Kaikki pääsevät helpommalla kun pysytään faktalinjalla. Umpiot on vaihdettu ja konepelti on 2mm liian syvällä mutta sitä k*lariautoa ei tarvitse heti olla huutelemassa jos ei ole oikeaa tietoa asiasta. Samoin nämä 400tkm huutelut jonkun ruttuisen oven tiivisteen tai penkin pehmusteen perusteella.

                          Itsekin olen vaihtanut e39 prefaceen facelift umpiot ja konepelti istuu miten sattuu, lieneeköhän sekin Latvian tuonti kolaripeli :think
                          E39 540i -96 Ajamisen iloa
                          E34 540i -94 Hitsaamisen iloa
                          E53 4.4i -01 Varaosien tilaamisen iloa
                          Audi A6 Avant 4.2 -99 Tavarankuljetin

                          Comment

                          • isolohko
                            BTCF Member
                            • May 2004
                            • 900
                            • Kymenlaakso

                            Mahtaako tuollainen e87 130i tämä päivänä ostettaessa mennä käyttö- vai harrasteautoksi useimmin, itse veikkaan jälkimmäisen olevan enemmistö, kun 10k€ - 15k€ saa todellakin fiksumpia, uudempia ja varustellumpia, huolettomampia kippoja jokapäiväiseen maitopurkin hakuun, ja mahtuu esim. perhe yms tykötarpeet kyytiinkin.

                            e87 130i M-Sport, N52, 6-speed manual vm. 2005

                            Comment

                            • Jarger
                              Bimmer Enthusiast
                              • Mar 2005
                              • 3714
                              • Finnland

                              Originally posted by ekkoo1 View Post
                              Kaikki pääsevät helpommalla kun pysytään faktalinjalla. Umpiot on vaihdettu ja konepelti on 2mm liian syvällä mutta sitä k*lariautoa ei tarvitse heti olla huutelemassa jos ei ole oikeaa tietoa asiasta. Samoin nämä 400tkm huutelut jonkun ruttuisen oven tiivisteen tai penkin pehmusteen perusteella.

                              Itsekin olen vaihtanut e39 prefaceen facelift umpiot ja konepelti istuu miten sattuu, lieneeköhän sekin Latvian tuonti kolaripeli :think
                              Itse vaihdellut samat E39:iin. Ei ne niin vaikeat ole säätää kohdalleen, eikö ne umpiot kuitenkin vaihdella parantaakseen sitä auton lookkia, näillä pikaremonteilla se vaikutus on lähinnä päinvastainen.
                              Mitään en ole noista penkeistä tai tiivisteistä maininnut - moni muu kyllä. Päätelläänkö tästä sitten jotain
                              Negatiiviset kauppakokemukset:
                              Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus

                              Comment

                              • ekkoo1
                                BTCF Member
                                • Jun 2019
                                • 1368
                                • Pohjanmaa

                                Originally posted by Jarger View Post
                                Itse vaihdellut samat E39:iin. Ei ne niin vaikeat ole säätää kohdalleen, eikö ne umpiot kuitenkin vaihdella parantaakseen sitä auton lookkia, näillä pikaremonteilla se vaikutus on lähinnä päinvastainen.
                                Mitään en ole noista penkeistä tai tiivisteistä maininnut - moni muu kyllä. Päätelläänkö tästä sitten jotain
                                Itsellä suurin syy umpioiden vaihtoon oli täysin sumeaksi vetäneet tarvikelinssit ja perinteinen rikkinäiset säätötangot, uusien linssien vaihto liimailuineen ei napostellut.

                                Pointtina siis, että noiden osien vaihtamisen syitä voi olla monia
                                E39 540i -96 Ajamisen iloa
                                E34 540i -94 Hitsaamisen iloa
                                E53 4.4i -01 Varaosien tilaamisen iloa
                                Audi A6 Avant 4.2 -99 Tavarankuljetin

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎