Täyttä asiaa!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nettiautosta bongailtua XXXVIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Kanerv4 View PostJumaleisson millaista spekulointia pelkän konepellin sauman kohdalta, jos sillä on vaikka jäänyt toinen lukkomekanisti pellistä auki kuvia otettaessa tai sitten työharjoittelija on takuun aikana säätäny pellin vituralleen. kun on vaihdettu takuuseen vaikka umpio tai muuten vaan vaihdettu ja asiakasta ei ole kiinnostanut lopputarkastaa autoa pimeässä syyskelissä, 12v sitten . Ei kyllä se on kolaroitu, italian tuonti ja tarkkaan kun katsoo niin halkeamat takavalon heijastinlistassa teräsmiehen katseella kertoo sen että on varmasti tippunut Sillalta. Kyllä, johtopäätös sen alapuolella olevasta sormen jäljestä eikä mikä tahansa sormenjälki vaan tuollaista rasvaa ei tule kuin vaijeri silloista joiden vaijereita pitkin on yritetty kavuta turvaan. Eikä mikä tahansa, tuon kaltaista rasvaa käyttää vain Perttilän riippusilta. johtuen naapurin mummon nenä-allergiasta jota muut rasvat aiheuttaa paitsi autossa oleva, kun myrskytuuli tuivertaa sillan vaijerin ympäri vieden rasvahiukkasia läheiselle hieho tilalle missä mummo asuu.
Kaikki tämä soittamatta edes auton omistavalle taholle, käsi toisessa housuissa ja välilehdessä aikuisviihdesivusto ja vielä kotisohvalta seisten Anteeksi sarkasmini. Toki hyvä pointti ja huomio mutta noi nyt selviää aina soittamalla ja historia tiedot etsimällä. Maininta kolari edes kysymysmerkillä ilman faktaa saa osan jengistä ihan pöhköiksi.Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment
-
-
Originally posted by Cunttory View PostOngelmahan nyt oli siinä ettei kuskin penkki antanut saumaa spekulointiin kilometreistä
En edes katsonut kuvia koska kolari ja akselirasvan haju laittoi mielenkiinnon toisaalle enkä ole autoa ostamassa tai arvostelemassa vaikka se tän bongatun tarkoituskin on. Facebookin ostetaan palsta on skidisti pahin noissa jos joku jotain kysyy. Aina popcornit joutuu kaivaa esiin
Comment
-
-
Originally posted by Cunttory View PostOngelmahan nyt oli siinä ettei kuskin penkki antanut saumaa spekulointiin kilometreistä
Ainakin japseista tulevissa Bemuissa kilsoihin nähden kuskinjakkara kuin sumopainijan käytöstä.G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä
Comment
-
-
Originally posted by ritariässä View PostOnks Bemerikuskeilla joku standardiperse ja penkistä helppo indikoida todelliset kilometrit?Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment
-
-
Originally posted by Cunttory View PostOn. Ainoa selite pienillä kilometrilukemilla kuluneelle jakkaralle on manipulaatio, ei erilaisen anatomian omaava kuski, epäergonominen istuma-asento, sääilmiöt tai esim. verhouksen purku ja huono uudelleen kasaus vastuksen korjaamisen johdosta.
Itselläni on 237t ajettu 530xd -12 ja sporttipenkki on lähes uutta vastaavassa kunnossa. Sisustan säilyminen on 90% pelkästään siitä kiinni miten omistaja sitä haluaa säilyttää. Sport/Comfort penkein varustetuissa bemareissa väitän että pelkästään se miten nouset ja lähdet autosta vaikuttaa eniten penkin kuntoon. Rojahtamalla sivutuen päältä aina istuinosalle, saa sen pilalle jo muutamien kuukausien käytöllä. Myös huomannut omassa autossa, että ratti jää hyvin alas ajoasennossa aina ja mikäli esim rotsi on vetoketjuineen auki, jää se hyvin usein kirraamaan rattiin ylös noustessa.
Comsiicomsaa, sisustasta voi ja ei voi päätellä todellisia metrejä.
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View Post
valot yms..Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
-
Originally posted by aae30 View Postoliko tästä vuosimalli näkyvissä/oikein linkatessa? tässähän on raiskattu prefaceen rumemmat
valot yms..
Prod. Date 1986-01-24E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
-
Tuosta ykkösestä vielä, itsellä oli tuollainen 4 vuotta uudempi (jollaisesta faceliftistä nuo valot tuohon on laitettu) 6 vuotta sitten. 240+ rullailtu jo silloin.
Mut joo, tehtaalta ne varmaan noin irvistelee, umpiot vaihtuu ja etukilpi menee solmuun.
Ihan hyvä hinnat alkaen auto se on kuitenkin, ei hinnat alkaen -hinnalla.
Olipas työlästä lukea kiukutteluja, liekö tutun auto tms. kun noin tunteita herättää, tai itsellä samanlainen. Kerran moiseen erehtyneenä, vaikkakin faceliftiin, voi sanoa että kun autosta puuttui mm. moottorinlämmölle näyttö, meluinen laite (omaan makuun) niin olisi pieni askel ainakin seuraavaksi siirtyä vaikka Kiaan. Mutta jollainhan sen BMW:nkin pitää ei-premium merkkien asiakaskuntaa koettaa haalia, nää karvalakkisarjat on sitten se juttu
Comment
-
-
Originally posted by Jarger View PostTuosta ykkösestä vielä, itsellä oli tuollainen 4 vuotta uudempi (jollaisesta faceliftistä nuo valot tuohon on laitettu) 6 vuotta sitten. 240+ rullailtu jo silloin.
Mut joo, tehtaalta ne varmaan noin irvistelee, umpiot vaihtuu ja etukilpi menee solmuun.
Ihan hyvä hinnat alkaen auto se on kuitenkin, ei hinnat alkaen -hinnalla.
Olipas työlästä lukea kiukutteluja, liekö tutun auto tms. kun noin tunteita herättää, tai itsellä samanlainen. Kerran moiseen erehtyneenä, vaikkakin faceliftiin, voi sanoa että kun autosta puuttui mm. moottorinlämmölle näyttö, meluinen laite (omaan makuun) niin olisi pieni askel ainakin seuraavaksi siirtyä vaikka Kiaan. Mutta jollainhan sen BMW:nkin pitää ei-premium merkkien asiakaskuntaa koettaa haalia, nää karvalakkisarjat on sitten se juttu
Itsekin olen vaihtanut e39 prefaceen facelift umpiot ja konepelti istuu miten sattuu, lieneeköhän sekin Latvian tuonti kolaripeli :thinkE39 540i -96 Ajamisen iloa
E34 540i -94 Hitsaamisen iloa
E53 4.4i -01 Varaosien tilaamisen iloa
Audi A6 Avant 4.2 -99 Tavarankuljetin
Comment
-
-
Mahtaako tuollainen e87 130i tämä päivänä ostettaessa mennä käyttö- vai harrasteautoksi useimmin, itse veikkaan jälkimmäisen olevan enemmistö, kun 10k€ - 15k€ saa todellakin fiksumpia, uudempia ja varustellumpia, huolettomampia kippoja jokapäiväiseen maitopurkin hakuun, ja mahtuu esim. perhe yms tykötarpeet kyytiinkin.
e87 130i M-Sport, N52, 6-speed manual vm. 2005
Comment
-
-
Originally posted by ekkoo1 View PostKaikki pääsevät helpommalla kun pysytään faktalinjalla. Umpiot on vaihdettu ja konepelti on 2mm liian syvällä mutta sitä k*lariautoa ei tarvitse heti olla huutelemassa jos ei ole oikeaa tietoa asiasta. Samoin nämä 400tkm huutelut jonkun ruttuisen oven tiivisteen tai penkin pehmusteen perusteella.
Itsekin olen vaihtanut e39 prefaceen facelift umpiot ja konepelti istuu miten sattuu, lieneeköhän sekin Latvian tuonti kolaripeli :think
Mitään en ole noista penkeistä tai tiivisteistä maininnut - moni muu kyllä. Päätelläänkö tästä sitten jotain
Comment
-
-
Originally posted by Jarger View PostItse vaihdellut samat E39:iin. Ei ne niin vaikeat ole säätää kohdalleen, eikö ne umpiot kuitenkin vaihdella parantaakseen sitä auton lookkia, näillä pikaremonteilla se vaikutus on lähinnä päinvastainen.
Mitään en ole noista penkeistä tai tiivisteistä maininnut - moni muu kyllä. Päätelläänkö tästä sitten jotain
Pointtina siis, että noiden osien vaihtamisen syitä voi olla moniaE39 540i -96 Ajamisen iloa
E34 540i -94 Hitsaamisen iloa
E53 4.4i -01 Varaosien tilaamisen iloa
Audi A6 Avant 4.2 -99 Tavarankuljetin
Comment
-
Comment