Naurahdin! En ole ennen nähnyt noin radikaalia eroa kuskinpenkin ja repsikan välillä. No ehkä jossain ralli-/ratavehkeissä on joskus ollut mutta ei perus käyttiksissä
Ja kaikki 200hp 🤣🤣. Mahtaakohan penkissä pysyä siinä huimassa kiihtyvyydessä.
100heppanen corolla menee heittämällä ohi
Mahtaakohan penkissä pysyä siinä huimassa kiihtyvyydessä.
Toisaalta olisihan se kiva itse istua kuppi-recarossa ja antaa muijan nauttia vieressä lättänäpenkistä Olisi japsi edes laittanut samanlaiset penkit molemmille puolille
Naurahdin! En ole ennen nähnyt noin radikaalia eroa kuskinpenkin ja repsikan välillä. No ehkä jossain ralli-/ratavehkeissä on joskus ollut mutta ei perus käyttiksissä
Ihan ei rengas koko ja vanne sovitus ole takana onnistunut.
Tarkempaan kun katsoo niin huomaa että on ns”peinepesurimeikattu” aika pitkälle, melko happaman näköistä takakontissa huovat. Onko tuollaisen hinta tallinnassa 1000€ ? Epäilen että siellä ei ole yhtä valveutunutta harrastajakuntaa kuin suomessa jossa osataan näitä arvostaa, tuskin tallinnalaisella on varaa maksaa 12k€ moisesta aarteesta.
Tarkempaan kun katsoo niin huomaa että on ns”peinepesurimeikattu” aika pitkälle, melko happaman näköistä takakontissa huovat.
olihan sitä meikkausta selvästi ihan maalillakin tehty vanhojen paskojen päälle konehuoneessa ainakin+
miltä runkonumeron alue tuulilasin alareunassa näyttää... on loppunu vissii moti hiontaan kesken.
Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan E34 540iA 93 sedan E39 530iA 00 touring
Tosiasiallisesti niissä ei ole mitään yhteistä, paitsi ehkä ulkonäkö hieman.
Sinänsä tehoa oli Mossessa juhlavat 75hv eli saman verran, kuin 315: ssa.
e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
e32 750 iA -88 DoubleSex.
Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.
Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
Tämän kohdalla olen pitkään miettinyt, kuka maksaa tästä M5 rahan? Kuvien perusteella toki hieno kuntoinen harrasteauto.
Nämä rakennellut harrasteautot on vaikea ymmärtää ennenkuin tekee yhden sellaisen johon rakastuu, siksi ymmärrän. Esim itse en myisi tuota turbomirkaa alle 7k€ pois, ja se on sellainen hinta jota kukaan ei siitä maksa mutta ei sitä oikein teekkään itse montaa satasta halvemmalla, voin rehellisesti myöntää että vähän yli 5k€ maksoi rakentelu. Sen lisäksi pitäisi löytää se aihio joka vastaa tuollaista, se aihio ei ole 100 tai 200tkm ajettu, sen pitäisi olla mintti 40tkm ajettu. Sitten kun rakentelun lisäksi tunnearvo, harvinaisuus jne niin se on se hinta (tuutko hakeen, uhkailit ainakin
Ps. En mä kyllä ratacoupeakaan myy alle 11k€, siitähän tarjottiin 4k€ niin pyysin tarjoajaa tekemään viisi noita ja ostan niistä neljä pois häneltä 5k€/kpl niin hän saa ilmaiseksi yhden silloin itselleen.
OT: minusta typeriä myyntitilannekommentteja nuo ”tee itse jos halvemmalla saat”. Auto on se mikä se on, ostaja on kiinnostunut ostamaan (ei tekemään), sillä on pyyntihinta, ostotarjoushinta ja kauppahinta. <- piste.
Comment