Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nettiautosta bongailtua XXXVIII

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Petri.Kekkonen
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2006
    • 7397
    • Oulu

    Originally posted by BMW525Xda View Post
    Kohta 1v syntymäpäivät, oliko tämä aikaisemmin vielä kalliimpi ?
    https://www.nettiauto.com/bmw/530/12536023
    13500e oli alunperin.
    E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
    E39 523i M Sport '00, Titansilber

    Comment

    • zener
      Moderator
      • Oct 2004
      • 14353
      • Oulu

      Onko sitä tullut hulluksi, kun miettinyt välillä tämmöstä...



      Xdrivenä toki ois maukkaampi, mutta... Noh, lompakolla pyyhkäsee otsaa ja ajelee nykyisellä. Ja 4pyttynen.
      E65 730dA '04 klick
      F10 520dA '11 klick
      E34 520iA '91 klick

      Instagram


      "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

      Comment

      • BMW525Xda
        BTCF Member
        • Feb 2014
        • 8681
        • Xxxxxx

        Etuvetoinen, tehoton ja harmaa..urheiluauto, mutta myyjän mielestä klassikko jo nyt.

        Comment

        • Danukos
          Alueaktiivi
          • Feb 2011
          • 1106
          • pks

          Originally posted by BMW525Xda View Post
          Etuvetoinen, tehoton ja harmaa..urheiluauto, mutta myyjän mielestä klassikko jo nyt.

          https://www.nettiauto.com/toyota/celica/12620727
          Noh, rehellisyyden nimissä myyjä ei ole kyllä klassikoksi kirjaimellisesti väittänyt. Upeakuntoisesksi toki kehuu.

          Itse en henk.koht. ole koskaan tykännyt tän korin celicasta.

          Vanhempi on se oikea.
          E90 325iA LCI ///M-Sport -09 Sapphire Schwartz
          Ex - E34
          ///M5 -90 Alpin Weiss II

          Comment

          • BMW525Xda
            BTCF Member
            • Feb 2014
            • 8681
            • Xxxxxx

            Originally posted by Danukos View Post
            Noh, rehellisyyden nimissä myyjä ei ole kyllä klassikoksi kirjaimellisesti väittänyt. Upeakuntoisesksi toki kehuu.

            Itse en henk.koht. ole koskaan tykännyt tän korin celicasta.

            Vanhempi on se oikea.
            Hinnasta päättelin että myyjä pitää klassikkona. Väliinputoajamallihan tuo on kaikin puolin vanhempaan verrattuna, ns juppihippimalli. Tojotallahan on ollut kautta aikain erikoinen laidasta laitaan suunnittelussa, jos katsoo alkupään celikoita ne oli hengettömillä vapareilla ja takavetoja, väliin tuli turbot nelivedolla ja sitten taas etuveto hengettömällä moottorilla. Sama toistuu useassa mallisarjassa.

            Ankka on aina klassikko, tähän joku uudempi zetec tekniikka ja alustaa.
            Last edited by BMW525Xda; 09-02-2022, 12:26.

            Comment

            • mikko
              Bimmer Enthusiast
              • Nov 2002
              • 1750
              • kotona



              sirupula vai mikä se hintoja nosti

              Comment

              • makebm5
                Bimmer Enthusiast
                • May 2009
                • 1234
                • Kainuu

                Originally posted by mikko View Post
                https://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/12609709

                sirupula vai mikä se hintoja nosti
                Hieno ja muita parempikuntoinen..
                -Ruostetta löytyy
                -Kolaroitu
                -Sähkövikoja
                -nestevuotoja
                BMW i4 M50, BMW E89 35is
                Ex E39 M5,335i E92, F10 535i, F01 730d, M550d, F01 750d, F13 650i, G11 730xD, E93 335i, G30 530e

                Comment

                • Jarger
                  Bimmer Enthusiast
                  • Mar 2005
                  • 3729
                  • Finnland

                  Originally posted by BMW525Xda View Post
                  Hinnasta päättelin että myyjä pitää klassikkona. Väliinputoajamallihan tuo on kaikin puolin vanhempaan verrattuna, ns juppihippimalli. Tojotallahan on ollut kautta aikain erikoinen laidasta laitaan suunnittelussa, jos katsoo alkupään celikoita ne oli hengettömillä vapareilla ja takavetoja, väliin tuli turbot nelivedolla ja sitten taas etuveto hengettömällä moottorilla. Sama toistuu useassa mallisarjassa.

                  Ankka on aina klassikko, tähän joku uudempi zetec tekniikka ja alustaa.
                  https://www.nettiauto.com/ford/anglia/12691652
                  Tuo Celica nyt vaan ei oo kaunis mistään kohtaa, ja perus perheauto tekniikaltaan, sisältä niiin muovia. Vanhemmat hienompia.

                  Tuon Anglian vois toki pilata nätisti tuolleen tehokkaasti. Noitahan puussa kasvaakin nykyään :think
                  Negatiiviset kauppakokemukset:
                  Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus

                  Comment

                  • Juhaska
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jan 2007
                    • 3983
                    • Suomi

                    Omalla isäukolla oli ensimmäisenä autonaan tuollainen Ford Anglia ja hän oli siitä kuutisen tuhatta silloista markkaa maksanut, kun kuukausipalkkakin oli laskettu satasissa.

                    Beckerin radiokin autosta löytyi ja se oli kuulemma kova sana.


                    Ja aikaisemmin linkattu toyota crown, niin sellainen 3.5 V6 koneinen on ollut itsellä välillä kiinnostuksen kohteena, kun kone varmaan yksi lujimmista maailmassa, toyotaksi komea auto ja kulkuakin tarpeeksi.

                    Euroopassa taitaa lähimmäksi päästä Lexus GS450h tuota, mutta reilu 10v vanha hybridi tekniikka ja akusto ei oikein sytytä.

                    Kuten ei myöskään innosta Crownin oikeanpuolen ohjaus, että vähän 50/50 fiilikset.
                    ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+

                    Comment

                    • tmth
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jun 2004
                      • 2194
                      • Kangasala

                      Originally posted by zener View Post
                      Onko sitä tullut hulluksi, kun miettinyt välillä tämmöstä...



                      Xdrivenä toki ois maukkaampi, mutta... Noh, lompakolla pyyhkäsee otsaa ja ajelee nykyisellä. Ja 4pyttynen.
                      Et oo F10 on kyllä yllättävän miellyttävä auto, vaikka sitten n47:kin varustettuna.

                      F10 & R55
                      ex:
                      E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316

                      Comment

                      • zener
                        Moderator
                        • Oct 2004
                        • 14353
                        • Oulu

                        Originally posted by tmth View Post
                        Et oo F10 on kyllä yllättävän miellyttävä auto, vaikka sitten n47:kin varustettuna.
                        Kyllä nuita on tässä jo vuosien aikana tullut ajettua ja houkutteleva on. Nykypäivänä ei nuo jakopään osatkaan kovin pahan hintasia ole, jos sen tekasoo pois. Muuta suurempaa nuissa N47:ssa ei taida olla...:think
                        E65 730dA '04 klick
                        F10 520dA '11 klick
                        E34 520iA '91 klick

                        Instagram


                        "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

                        Comment

                        • Cunttory
                          Bimmer Enthusiast
                          • Feb 2004
                          • 1772
                          • Kuopio

                          Originally posted by Juhaska View Post
                          Omalla isäukolla oli ensimmäisenä autonaan tuollainen Ford Anglia ja hän oli siitä kuutisen tuhatta silloista markkaa maksanut, kun kuukausipalkkakin oli laskettu satasissa.

                          Beckerin radiokin autosta löytyi ja se oli kuulemma kova sana.
                          Oliskohan radio ollu kuitenkin Bendix merkkinen (tosi tärkeä tieto)
                          Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!

                          Comment

                          • Juhaska
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jan 2007
                            • 3983
                            • Suomi

                            Originally posted by Cunttory View Post
                            Oliskohan radio ollu kuitenkin Bendix merkkinen (tosi tärkeä tieto)
                            Beckeristähän tuo aina puhuu, kun Angliasta tulee puhe. :think

                            Molemmat merkit, kuitenkin autoradioita näyttää tehneen...
                            ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+

                            Comment

                            • mige95
                              BTCF Member
                              • Mar 2014
                              • 1170
                              • lahti



                              Rohkeesti kokeiltu seiska, hyvin on penkit yms kestäny.
                              -g20 330e
                              -e31 840ci sc
                              -e46 316i (m52tub25)

                              EX- f11 530d lci
                              Ex- f01 730d
                              Ex-94 e36 344i cabriolet harraste.
                              Ex: -06 e61 535d m-sport
                              Ex:-02 e39 530d manual
                              Ex -93 e34 520i

                              Vikakoodin lukua ja bimmercode koodauksia päijät-hämeessä.

                              M62tu ajoitustyökalut.
                              N47/n57 ajoitustyökalut.

                              Comment

                              • |foder|
                                Bimmer Enthusiast
                                • Sep 2006
                                • 7045
                                • Forssa

                                nettiauto.com/bmw/m5/12522185

                                Tämä oli eilen torissa 12500 pyynnillä. Paikkakunta valkeakoski. Puh numeroon ei saanut yhteyttä.

                                Tänään 23500 pyynnillä hämeenkyrössä. Eri puh numero.
                                Kuitenkin myyntiteksti liki 100% sama kuin eilisessä ilmoituksessa.
                                Kuvatkin hieman hassusti hyvin samannäköisessä hallissa kuin tori ilmoituksessa.

                                Oliko tori ilmoitus feikki? Vai tekikö joku todella nopea oikeasti hyvät kaupat? Vai onko vaan hyvä tili tiedossa?

                                Oli miten oli, koko homma hieman haiskahtaa... :think
                                Nyt:
                                E82 135i -11

                                Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎