Originally posted by E39Fin
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus III
Collapse
X
-
Nimenomaan ”käyttikseksi” haussa, ei siis saisi olla kedon kaunein kukkanen kun pitäis ruveta säälimään ja sit pitäis ostaa heti seuraava käyttis
Oikeestihan mulla ei oo tarvetta autoilla tällä hetkellä metriäkään, mutta joku lelu silti pitäis olla millä käydä kaupassa tai vähän mutkateillä.Jaguar XF Sportbrake R-sport.
E39 523iA Oxfordgreen
Comment
-
-
Tulipa käytyä Vantaalla kauppakeskus Jumbossa Laakkosen BMW -myymälässä. Palvelu oli taattua Laakkosta, eli ihan ahterista. Eipä tarvitse mennä toiste.Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
-
Originally posted by VilleP View PostMillä tavalla ahterista?Originally posted by ritariässä View PostTietty asiakkaan lähestymistavalla merkitys jos herkkä asiakas, odottaako heti punaista mattoa eteensä vai osaa kysyä mistä ja miten kiinnostunut, jos sen jälkeen tökkii, ymmärrän kyllä.Originally posted by Palehti View PostItse olen saanut kyllä hyvää palvelua Jumbon bemumyymälässä, mitä siellä on käynyt haaveilemassa. Koeajot onnistuneet ok, palvelu asiallista ja riittävän asiantuntevaa.Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
-
Jumbon myymälänhän pitäisi ainakin tämän viimekesäisen jutun perusteella korvautua uudella sijainnilla. Haastava ympäristö tuollainen kauppakeskus on varmasti, vaikka en tuolla itse ole vieraillutkaan. Ei välttämättä myöskään myyjälle se palkitsevin ympäristö, paljon ”haaveilijoita” suhteessa ostajiin ja pitkät aukioloajat. https://www.laakkonen.fi/uutinen/bav...nsa-vantaalla/
Itse annan viimeisestä autokaupastani Espoon Laakkosen vaihtoautopuolelle täydet pisteet. Asiallinen tarjous ilman pikkupoikien iltasatuja johti nopeaan kauppaan.
Comment
-
-
Kai se on avauduttava tähän ketjuun. Käyttis pitäisi päivittää baijerilaiseen. Bensa tai diesel, molemmat käy, mutta automaatti pitää olla. Mutta eihän yhtään pikkukoneista voi ostaa.
4-sarjalainen (F36) diesel: B47 ja turbot hajoaa, kun jäät lähtee liikkeelle.
4-sarjalainen (F36) diesel: N47 ja jakopää pettää. Vai onko loppupään koneet parempia?
4-sarjalainen (F36) bensa: N20 ja ihan kaikkea vikaa.
X1 (F48) diesel: B47 ja turbot hajoaa, kun jäät lähtee liikkeelle. Vai onko tässä tätä ongelmaa?
Vai onko kuitenkin niin, että B48 olisi se soiva peli?
Comment
-
-
Originally posted by zeniitti View PostKai se on avauduttava tähän ketjuun. Käyttis pitäisi päivittää baijerilaiseen. Bensa tai diesel, molemmat käy, mutta automaatti pitää olla. Mutta eihän yhtään pikkukoneista voi ostaa.
4-sarjalainen (F36) diesel: B47 ja turbot hajoaa, kun jäät lähtee liikkeelle.
4-sarjalainen (F36) diesel: N47 ja jakopää pettää. Vai onko loppupään koneet parempia?
4-sarjalainen (F36) bensa: N20 ja ihan kaikkea vikaa.
X1 (F48) diesel: B47 ja turbot hajoaa, kun jäät lähtee liikkeelle. Vai onko tässä tätä ongelmaa?
Vai onko kuitenkin niin, että B48 olisi se soiva peli?
Jatketaan tätä:
N57 ja jakopäät ja laakerit pettää ja egr:n jumittelun takia joko cooleriin tai imusarjaan tulee reikä.
Vieläkö tähän saisi lisää konetyyppejä?Jaguar XF Sportbrake R-sport.
E39 523iA Oxfordgreen
Comment
-
-
Originally posted by isolohko View Post0 - 80tkm, 3 vuotta, f31 320iA xDrive B48, ei ensimmäistäkään teknistä vikaa.Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Comment