Mielialan mukaan, välillä tulee provosoiduttua....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ajotapa
Collapse
X
-
Originally posted by M40 Power View PostKieltämättä tulee useimmiten ajeltua niinku kusipää. Jatkuvasti tulee ajeltua ylinopeutta, roikuttua edellä ajavan perseessä kiinni sekä torvea tulee melko usein paineltua, puhumattakaan suurista määristä "voimasanoja", joita tulee kyllä huudeltua, oli joku kyydissä tai ei.
Mutta kun yli 2 vuotta on selvinny ilman sakkoja/pysäytyksiä, niin eiköhän sitä vois vähän alkaa rauhoittumaan...:think
Comment
-
-
Kaivellaas vanha keskustelu, kun törmäsin aiheeseen liittyvään kirjoitukseen.
http://www.automerkit.fi/uutiset-tre...ajat.html?SC=1
Tuohon kyselyyn varmaan on vaikuttanut myös se, että minkälainen auto jää mieleen liikenteessä helpoiten. Itsellä ei ainakaan jää merkki mieleen, ennemminkin oliko teiniviritys, kansanauto vai myyntitykin uusi auto.
Itsellä ajotavat eivät varmaankaan ole parhaasta päästä. Turhaudun, jos joutuu ajamaan alle rajoituksien jonossa. En oikeastaan varaa ylimääräistä aikaa päivittäiseen paikasta toiseen siirtymiseen.Last edited by BMW cruiser; 13-10-2010, 14:59.
Comment
-
-
En muista olenko vastannut tänne vielä mutta lyhyesti:
Ajotyyli riippuu sen hetkisestä mielentilasta hyvin pitkälle, mutta yleensä hiukan ylinopeutta. Ohitusta en ole koskaan suorittanut ilman ylinopeutta. Taajamassa rauhallisesti mutta rivakasti. Koulujen ja kauppojen lähellä tulee ajettua vähän hitaammin, koskaan ei tiedä kuka piruparka sieltä tarjoaa itseään keulaan
Autolla ei ole väliä, ajotapa samanlainen kaikilla merkeillä.G4 -00
Entiset ajokit:
e36 328i Coupé -95
e36 316i Sedan -98
Comment
-
-
1 ainut sakko reilun 10 vuoden sisällä turvavyöstä. Kai siitä jotain voi päätellä millainen ajotyyli.
Mutta eipä sitä voi kieltää etteikö joskus lapsettaisi.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View Post1 ainut sakko reilun 10 vuoden sisällä turvavyöstä. Kai siitä jotain voi päätellä millainen ajotyyli.
Mutta eipä sitä voi kieltää etteikö joskus lapsettaisi.
Kuten cruiser totesi, vituttaa jonottaa alinopeutta. Pieni ylinopeus on oikeestaa aina.
Ohitukset reippaasti. Pakko myöntää, fiilis autoa ajaessa on täysin eri oman e30:in ratissa ku exän uudessa cliossa. Kusipää?E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
-
Originally posted by peltone View PostEihän tuo sakkomäärä todista mitäänLMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Aika reippaasti tulee ajettua, melkein aina ylinopeutta paitsi taajamassa jne.
Ohitukset aina kunnolla eli vauhdilla.
En kuitenkaan kiilaile, tööttäile, roiku puskurissa, näyttele kansainvälisiä käsimerkkejä, huutele, roskaa, vilauttele valoja (paitsi jos varoitan poroista tai poliisista!), annan tietä jalankulkijoille jne. Eli jokainen päättäköön itse olenko kusipää? Varmaankin olen
edit. oho, olinki jo vastannu tähän
Comment
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=zk83HWV9wWw Tommostapa se yleensä hentoo olla.-Official member of BTCF-Sauna team-
Comment
-
-
Mielestäni ajelen ihan sivistyneesti, vaikka päivisin tutuilla 60km/h alueilla tuleekin vedettyä vähintään 80 lasissa, jossei edessä pyöri joku Micra ja motariakin harvoin ajan alle 130 lasissa, oli rajoitus 100 tai 120 ja aina tietysti ohituskaistaa, ellei takaa ole tulossa nopeampi. Ohitukset myös aina nopeasti ja sulavasti. Kaupungissa yms. pihateillä ajelen kyllä varovasti aina. Öisin tulee ajettua aina rajotusten mukaan, kun ei koskaan tiedä onko takana oleva se poliisi.
Talvella sitten ihan kaikki mutkat ja muut missä vähänkään varaa sinne liukusuuntaan, niin aina kammessa ja tulihan lähes päivittäin oikeasti vähintään tunti vedettyä yhtäjaksosta puolelta toiselle bensantuhlailua jäähallin pihalla Tampesterissa. Yhdet sakot saanut ja nekin, kun yöllä katoin, että 1 auto tulossa vastaan ja aattelin oikasta "vasemmalle kielletty"-merkillä merkittyä tietä Hervannan valtaväylälle. Olihan se vastaantuleva sitten sivarit hahah.Last edited by maukk1s; 13-10-2010, 18:51.E60 530i -05
Ex. E36 325iA -92, E36 328i -96
Comment
-
-
ennen tuli ajeltua aika reilustikin liikenteessä (pl. taajamat) kortti kun oli vähän aikaa (=lue 5kk) hyllyllä niin kummasti on sen jälkeen rauhottunu ajotyyli.
pitäs vissiin hakeutua jollekkin vihanhallinta ja itsehillintäkurssille, kun tulee kilahdettua liikenteessä melko useinJoensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
E36 318is class II, e30 turpo
Comment
-
-
Heh , 8 vuotta vanhoja postauksia
petrolin ajotapa : Taajamassa nopeusrajoituksien mukaan ja varsinkin pväkotien ja oppilaitosten kohdalla korostetun varovaisesti , joskus alinopeuttakin :think
Ajotavastani maantiellä en ole ylpeä , turhan reippaasti.
Ajotavastani radalla en ole myöskää ylpeä , turhan hiljaa.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Comment