Toihan on ties monettako kierrosta nettiautossa ja huutokaupassa vuorotellen. Ruostunu ihme paikoista.
https://www.nettiauto.com/toyota/corolla/13226084
Aika autenttisessa kunnossa, tuplapiiskat, takaikkunalla ritilää, perä ylhäällä, wunderbaumia ja kokonaisuus pilattu taatusti vuotavallaa kakstonnisella. Ei puutu kuin LA radio.
Riski pelihän tuo on. Ikäisekseen jopa voimakoneella varustettu. Kunto vaikuttaa myös hienolta. Parempi sijoitus tuo on kuin yksikään viime vuosikymmenen auto samalla hintaa.
Tuo Robertsin 250 w123 on erittäin hieno ja kestää tarkemmankin tarkastelun. Olen auton nähnyt, tosin en ajanut. Museoauto, jota kannattaa arvioida aikalaisiinsa verraten. Meillä olivat harvassa bensakoneiset w123:set tai ainakin nuo isoimmat 6-koneiset. Suorituskyky on toki vaatimaton nykyautoihin verrattuna, mutta fiiliskerroin ja laatuvaikutelma myös täysin eri kuin isossa osassa nykykippoja.
Kyllähän tuo jollekin harrastajalle varmaan tiensä löytää. Ellei joku ruipelo, tatuoitu lippispää sitä osta ja tontita ilmajousilla maahan kiinni. Ja siltikin arvostan lippispään valintaa ja makua autoihin
Hintaan nähden ne 200Deet oli mopoja ja ei 240d myöskään kovaa kulkenut. Lapsuudesta ( 70/80-luvun nurkilta ) joku hämärä muistikuva jäänyt mieleen jossa Kajaanista pohjoiseen vedetään ns kilpaa… paikkakunnan kunnanjohtajalla w123 mersu ja perässä tulee kuplavolkkari ja ei se tähtikeula saa vakiokoneiseen kuplaan eroa koko matkalla vaikka vauhti oli reippaasti sakotusrajojen yläpuolella.
Varmaan toi ratkaisi kumpaa merkkiä tuli aikuisena harrasteltua
Leave a comment: