Amerikantuonti A4 cabriolet. Mekaanisesti vaurioituneena huutokaupattu ilmeisesti 875usd hintaan. Mittarilukema +210tmil. Jos ei ole tullut kontin täytteenä, niin ei mitään järkeä.
Amerikantuonti A4 cabriolet. Mekaanisesti vaurioituneena huutokaupattu ilmeisesti 875usd hintaan. Mittarilukema +210tmil. Jos ei ole tullut kontin täytteenä, niin ei mitään järkeä.
Rehellinen myyjä kun kertoo mistä auto on. Mutta yksi juttu vähän klikkaa..
"Auto on Suomeen tullut Liettuasta ja on aikoinaan kolaroitu jenkeissä. Auton pellit suoristettu ja runko on suora, eikä rungolle silloin ole käynyt mitään.
Auto toimii loistavasti eikä autossa ole mitään mistä huomaisi auton olevan kolaroitu, sillä minäkään en tätä ostaessani tiennyt, että auto on sieltä ja minä en sitä jätä kertomatta seuraavalle omistajalle!"
Mistä tietää mitä rungolle on käynyt jossei ostaessaan edes tiennyt ostavansa mällipeliä? :think Ei kuitenkaan malttanut itse pitää kuin puoli vuotta :think
Pikkasen kova hinta. Itse myin samanmoisen mällipelin,mutta suomiauton varmaan 4-5v sitten 60tkm ajettuna n.21ke ja sekin oli työn/tuskan takana.
Nelikko tosin ei ollut.
Leave a comment: