Jees olin totaalisen väärässä. Ei mee tuo A3, ei millään. Vissiin jo kolmatta vai neljättä kertaa pyörittävät tuota tuolla. Ei varmaan auta jos koeajolla moottorin vikavalot ilmestyny tauluun, saattas lähteäkin sillä 3510 eurolla jos joku tarpeeksi rohkea huutaa
Huh, elämäni ensimmäinen huuto jonka voitin tuolta olisko joku 7 vuotta ainakin tullut oltua jo jäsenenä - sprinterin uusi facelift konepelti jäi käteen. Yhtään autoa en oo tuolta koskaan saanu mutta jöi edes nokkapelli nyt
Kas näin, edelleen ollaan ilman ensimmäistäkään toteutunutta kauppaa kylläpä se vain tuntuu että tavara tuola on 99% epäkuranttia vaikka uudesta tuotteesta oli kyse. Onneksi noudin tuotteen tai siis yritin noutaa. Huomasin heti että siinä oli kuljetus vaurio ja koko pelti oli takareunstaan noin sentin kapeampi ja pullotti keskeltä ylöspäin. Jätin konepellin sinne ja huutokaupat.com palautti rahat parinpäivnä viiveellä kun laitoin kuvat nuosta pellin vaurioista mitkä ei näkynyt /saatikka että olis kerrottu myynti-ilmoituksessa.
Itse olen tuolta huudellu jonninverran rojua. Kerran auton,mikä oli täysin susipaska. Paras saavutus oli jurrissa huudettu 10kg vaahtokarkkeja🤣🤣
Sitä sitte tuli pahvilaatikossa ihan saatanasti.
Siitä sitten sai työkavereiden pennut suut makiaksi,itse maistoin n.3kpl.
Tuota jos joku meinaa huudella https://huutokaupat.com/4056046/bmw-335-2007 niin adaptiivinen vakkari ei toimi, frm moduuli oikosulussa, moottorista kuuluu erittäin selkeä metallinen naputtava ääni. Vaikka konepelti kiinni niin kilinä kuuluu erittäin selkeästi, nopeasti kuunnellessa imusarjan tietämiltä. Ilmoitin viat huutokaupat.comille, mutta silti taas uudestaan tullut myyntiin samoilla myyntipuheilla.
Itse kyselin ja vannotin, että vakkari pitää toimia, jotta auton voisin ottaa niin lupauksista huolimatta vikakoodit taulussa. Tosin tuon moottorin sivuäänen takia olisin jo jättänyt auton ottamatta. Alunperin rahoitusyhtiöltä lunastettu auto ja pistetty sellaisenaan myyntiin.
Taidettu ajella Etelä-Suomessa ja lisäksi pestä ei-koskaan. Perheenjäsenellä oli tuollainen pari vuotta uudempi, -200tkm vähemmän ajettu, mutta eipä siinä ollut kuin muutama kukkakohta koko autossa. Nuokin on varmaan yksilöitä. Tai sitten se on tuo vm.
Maalautin autoa 12 vuotta sitten ja silloin oli tuollainen farmari maalarilla todella ruostuneen takaluukun kanssa, maalari sanoi että ensi vuonna jos olisi tuonut, olisi joutunut jo hitsailemaan. Ja tuohan oli silloin uusinta koppaa.
Negatiiviset kauppakokemukset:
Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus
Hahhaa. Tässä kohtaa repesi. "Auto yllättävän siistikuntoinen ikäisekseen ja kilometreihin nähden."
e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
e32 750 iA -88 DoubleSex.
Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.
Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
Comment