Alpinan osat ei ihan ilmaisia ole, ja 300tkm alkaa jo vaikuttaan sellaiselle että koneelle olisi hyvä tehdä vähän laajempaa aukikäyttöä.
Eli ei muuta kuin maksamaan enemmän jos tuntuu uudelle, varsinkin huutokaupan kautta sika säkissä menetelmällä.
Saksassakin ilmeisesti on alueita joissa suolataan, ei ehkä Suomessa ole ajettu talvella, mutta konetilasta hiukan päättelisin että on jossain vaiheessa nähnyt myös sitä. Vaikea sanoa millainen on alta päin, mutta en oleta kuvia katsomalla ainakaan koko maalipinnan olevan alkuperäinen.
Vanhan auton kanssa se päältä päin ja sisustasta katselu on vähän niin ja näin, jos ajattelette esim tuota Mersun W124 joka tuolla oli myynnissä ja josta oli aika kattavasti heitetty analyysiä mukaan, niin oli kyllä alta päin aika eri laite kuin päälle päin.
Oma analyysi on että ainakin 3k kun minimissään heittää rahaa päälle ja tekee kaiken itse niin voi olla hyvä.
Ei sisällä etujarrujen uusintaa, jos levyt onkin vaikkapa kierot tai ohuet, on muuten tyyriit
Toki noita voi keplotella asentamalla jotain "korvaavia" paskaosia, mutta tuollaisissa autoissa OEM on se juttu, eikä muu. Hieno auto, ei sillä. Kattoluukuttomana toki ottaisin mielummin, ja sedanina, mutta onko noita niin varaa valita. Toisaalta taas pääsemme siihen kysymykseen, kuka haluaa maksaa enemmän kuin tusina BMW M5:sta
(ymmärtänette tusinan sarkasmiksi, mutta laitan varulta tähän ettei pahoitella mieltä)
Eli ei muuta kuin maksamaan enemmän jos tuntuu uudelle, varsinkin huutokaupan kautta sika säkissä menetelmällä.
Saksassakin ilmeisesti on alueita joissa suolataan, ei ehkä Suomessa ole ajettu talvella, mutta konetilasta hiukan päättelisin että on jossain vaiheessa nähnyt myös sitä. Vaikea sanoa millainen on alta päin, mutta en oleta kuvia katsomalla ainakaan koko maalipinnan olevan alkuperäinen.
Vanhan auton kanssa se päältä päin ja sisustasta katselu on vähän niin ja näin, jos ajattelette esim tuota Mersun W124 joka tuolla oli myynnissä ja josta oli aika kattavasti heitetty analyysiä mukaan, niin oli kyllä alta päin aika eri laite kuin päälle päin.
Oma analyysi on että ainakin 3k kun minimissään heittää rahaa päälle ja tekee kaiken itse niin voi olla hyvä.
Ei sisällä etujarrujen uusintaa, jos levyt onkin vaikkapa kierot tai ohuet, on muuten tyyriit
Toki noita voi keplotella asentamalla jotain "korvaavia" paskaosia, mutta tuollaisissa autoissa OEM on se juttu, eikä muu. Hieno auto, ei sillä. Kattoluukuttomana toki ottaisin mielummin, ja sedanina, mutta onko noita niin varaa valita. Toisaalta taas pääsemme siihen kysymykseen, kuka haluaa maksaa enemmän kuin tusina BMW M5:sta
(ymmärtänette tusinan sarkasmiksi, mutta laitan varulta tähän ettei pahoitella mieltä)
Comment