Hondan tekniikkaa on aina pidetty luotettavana mutta tässä yksilössä on alle 100tkm pamahtanut jakohihna poikki ja moottori tuhoutunut. Luulisi Hondan maahantuojan ottavan tähän kantaa jos huollot on tehty? :think
Hondan tekniikkaa on aina pidetty luotettavana mutta tässä yksilössä on alle 100tkm pamahtanut jakohihna poikki ja moottori tuhoutunut. Luulisi Hondan maahantuojan ottavan tähän kantaa jos huollot on tehty? :think
En ole perehtynyt noin uusiin Hondiin. Oli kumpi tahansa niin pitäisi kestää enemmän kuin 5v ja 100tkm. :think Kovasti kiinnostaa kuitenkin kun yli 10 000e huudettu
Hondan tekniikkaa on aina pidetty luotettavana mutta tässä yksilössä on alle 100tkm pamahtanut jakohihna poikki ja moottori tuhoutunut. Luulisi Hondan maahantuojan ottavan tähän kantaa jos huollot on tehty? :think
Paljon vaikuttaa onko kaikki merkkiliikkeessä tehty vai ei goodwilliin.
G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä
Paljon vaikuttaa onko kaikki merkkiliikkeessä tehty vai ei goodwilliin.
Huoltokirja löytyy kuvista. Onhan siellä muutakin kuin merkkaria mutta jos öljynvaihdot on tehty huolto-ohjelman mukaan niin ei pitäisi enää olla väliä onko kaikki huollot tehty merkkarilla vai ei.
No joo onhan se kilsoiltaan vähän ylitse (alle vuosi mutta 32900km) mutta aika nihkeää on jos tuo on mennyt läpi ilman mitään goodwilliä. Joku sen osti kuitenkin reilulla kympillä, tuskin jää paljon katetta jos koneen joutuu vaihtamaan ja sitten laittaa myyntiin.
Tuollaisessa Hondassa on jakohihna öljytilassa samaan tyyliin kun mm. osassa Fordin EcoBoost-moottoreita. Vaihtoväli 120tkm/6v.
Olisikohan käytetty väärää moottoriöljyä.. Tämä mielestäni enemmän kun todennäköistä, kun katsoo missä nuo viimeisimmät huollot on tehty.
Ahaa. Itse katsoin pikaisella haulla että olisi ketjukone. Nuo öljyssä uivat hihnathan on pirun tarkkoja öljystä eli jos väärillä öljyillä ajettu niin sitten on selvä syy miksi on pettänyt ja ei kyllä mikään goodwill sitä kata.
Comment