LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Tuo 9700e on mielestäni normaali hinta 16v vanhalle erikois diiselille. Tuplat onkin sitten myyjän mielikuvitusta. Rahaa laitettu ahtimiin yms, mutta sitten: "uudet kesäkumit joka nurkassa, takana trianglet, edessä nordex"
Neliovisuus vähentänee(?) haluttavuutta E30 harrastajan silmissä, muutenhan tuo on todella siistin näköinen yksilö. Vai onko tässäkin taas joku pikku virhe muuten tahrattomassa historiassa minkä takia tätä ei kukaan halua
En jaksa kaivella mitään tietoja kun ei mulla ole mitään kiinnostusta tätä autoa ostaa.. Kymppihän tuossa on varmaankin liikaa hinnassa. Mutta, hieno 35-vuotias auto tämä joka tapauksessa on.
Ja, museoautoksi rekattuna säästää mukavasti juoksevissa käyttökuluissa ja säästyvät sataset voi käyttää muuhun ehostukseen/ylihuoltamiseen.
Neliovisuus vähentänee(?) haluttavuutta E30 harrastajan silmissä, muutenhan tuo on todella siistin näköinen yksilö. Vai onko tässäkin taas joku pikku virhe muuten tahrattomassa historiassa minkä takia tätä ei kukaan halua
En jaksa kaivella mitään tietoja kun ei mulla ole mitään kiinnostusta tätä autoa ostaa.. Kymppihän tuossa on varmaankin liikaa hinnassa. Mutta, hieno 35-vuotias auto tämä joka tapauksessa on.
Ja, museoautoksi rekattuna säästää mukavasti juoksevissa käyttökuluissa ja säästyvät sataset voi käyttää muuhun ehostukseen/ylihuoltamiseen.
Enemmän häiritsee lokasuojien/etuovien istuvuudet ja sävyerot. Bemarilla noi sporttipuskurit istuu huonosti muissakin malleissa jo tehtaalta tullessa.
Pojat, nyt kun teidän inspiroimana rupesin tutkimaan kuvia tarkemmin niin eniten mua häiritsee tuo pohja. Näyttää siltä, että massaa on suihkittu koko pohja täyteen ja samalta istumalta vetarit, tukivarret, bensalinjat yms
Comment