En ole 15 vuoteen katsonut E36 hintoja mutta miten voi olla pyynti noin hurja tuollaisesta…?
Koska, niin älyttömältä kuin se kuulostaakin, niin ilmeisesti karjalalippis jengi maksaa kovia summia noista pommeista. En sitä millään itsekään ymmärrä.
Koska, niin älyttömältä kuin se kuulostaakin, niin ilmeisesti karjalalippis jengi maksaa kovia summia noista pommeista. En sitä millään itsekään ymmärrä.
käynyt samalla tavalla ku edeltäjilleen, nostalgiasta maksetaan nykyään älyttömiä.
BMW E92 325i SPACEGRAU METALLIC 2007 -since 2014 BMW CRUISE BIKE 2017 TREKPOWERFLY 4 2021 @kukisenjussi instagram
Kerrankin tarjolla muutakin kuin iänikuista karvalakkia. Jos sedania etsisin , olisin jo kaupoilla.
Tuo on kyllä erittäin hyvin varusteltu! En ole varmaan noin hyvin varusteltua kolmosta nähnyt edes Saksassa myynnissä...tosin enpä noita nyt hirveästi ole katsonutkaan.
Siitä seuraava helmi edullisesti. Hinta sisältää mm. kaks väriset peltiosat, itsetehdyt tummaoptiikka valot ja paljon muuta herkkua. Peräti sähkö lasit edessä, xenonit ja hitsaamaan pohja Aijjet’
Siitä seuraava helmi edullisesti. Hinta sisältää mm. kaks väriset peltiosat, itsetehdyt tummaoptiikka valot ja paljon muuta herkkua. Peräti sähkö lasit edessä, xenonit ja hitsaamaan pohja Aijjet’
e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
e32 750 iA -88 DoubleSex.
Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.
Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
Henkilömäärä: 3
Meinasko toinen matkustaja pitää tuota vaihdekeppiä jalkojensa välissä?
Ei kai siinä paljoa muitakaan vaihtoehtoja ole? :think
Tuommoinen härveli on yksi mielenvikaisimmista laitteista mitä oon itse koskaan päässyt kokeilemaan. Toki reilut kymmenen vuotta tuostakin on aikaa. Joka tapauksessa todella perverssi, erittäin härö kapistus. Sopii just sellaselle joka etsii autoa, missä ei ole järjen hiventäkään vaan pelkästään sekopäisyyttä ja rähinää.
-22 Lexus ES300h
-23 Nissan Leaf
...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…
Ei kai siinä paljoa muitakaan vaihtoehtoja ole? :think
Tuommoinen härveli on yksi mielenvikaisimmista laitteista mitä oon itse koskaan päässyt kokeilemaan. Toki reilut kymmenen vuotta tuostakin on aikaa. Joka tapauksessa todella perverssi, erittäin härö kapistus. Sopii just sellaselle joka etsii autoa, missä ei ole järjen hiventäkään vaan pelkästään sekopäisyyttä ja rähinää.
Comment