Ehkä tarina on hieman muuttunut matkalla ja auto on ollut Audi clubin jäsenellä. Itse clubin sen verran köyhä että ei sillä omia autoja ole ja bmw olisi muutenkin hieman outo edustus auto kyseiselle clubille.
Just mun ajatukset… erikoista valita Audi kerhon ”edustusautoks” bemari :think
Huumoriahan siinä on ollu matkassa, ei varmaan ihan kaikille mene läpi En itekkään missään vaiheessa uskonu, että audiklubilla on kolehtia kerätty ja ostettu joku rämänen seiska.
Mitä muita vikoja vielä pitäisi 3000€ saada, hä:think
Jep. Viimeisiä hetkiä saada aito v12 kahvirahoilla. Lyhyt malli on 300 kg pitkää kevyempi, joka on hyvä pitää mielessä. Onhan siellä toki e38 ja Mesen S600, mutta ei lähde pitkään taskurahoilla nekään. Siis jos halua terveen moottorin ja vaihteiston, kaikki muu on höttöhumppaa.
e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
e32 750 iA -88 DoubleSex.
Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.
Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
Jep. Viimeisiä hetkiä saada aito v12 kahvirahoilla. Lyhyt malli on 300 kg pitkää kevyempi, joka on hyvä pitää mielessä. Onhan siellä toki e38 ja Mesen S600, mutta ei lähde pitkään taskurahoilla nekään. Siis jos halua terveen moottorin ja vaihteiston, kaikki muu on höttöhumppaa.
Mä en oikein usko, että on viimeisiä hetkiä, vaan asia on täysin päinvastainen. Noita ostaa lähinnä he joilla on vain karkkirahoja käyttää harrasteautoon, joten karkkirahat tulee riittämään jatkossakin, jos edes tarvitaan muuta kuin maitorahat noihin. Sosialistien helikopterirahoitus ulottui kaikkiin hyödykkeisiin niiden arvoa nostavasti ja nyt kun lasku tuli vihdoin maksettavaksi niin ei nää mene kaupaksi. Lisäksi automiehet vähenee vuosi vuodelta.
Siisti hilux, mut suosittelen myyjälle tsekkaa tän maan kansalaisten varallisuustilanteen:
Ihan hienohan toi Phoenix keltainen on mustalla sisustalla. Ja IMHO parhailla vanteilla.
Minun 2009 maahantuoja ja minulla 2009-2011 ollut. Hienoa nähdä, että edelleen todella mintissä kunnossa oleva lajinsa edusta niin kuin silloinkin. Edelleen samassa asussa ja minun tekemillä pienillä päivityksillä. Minulle tullessa oli täysin alkuperäisessä asussaan mm. 18" vanteilla.
Mä en oikein usko, että on viimeisiä hetkiä, vaan asia on täysin päinvastainen. Noita ostaa lähinnä he joilla on vain karkkirahoja käyttää harrasteautoon, joten karkkirahat tulee riittämään jatkossakin, jos edes tarvitaan muuta kuin maitorahat noihin. Sosialistien helikopterirahoitus ulottui kaikkiin hyödykkeisiin niiden arvoa nostavasti ja nyt kun lasku tuli vihdoin maksettavaksi niin ei nää mene kaupaksi. Lisäksi automiehet vähenee vuosi vuodelta.
Samaa mieltä. Ei tällaiset tule liikkumaan kuin rahalla, pienellä sellaisella. Eri asia poikkeuksellisen hienot yksilöt mutta niiden markkina ei muutenkaan ole Suomessa. Tosiaan automiehet/naiset vähenevät koko ajan syntyvyydenkin mukaan. Ei autot enää kiinnosta nuoria.
Mä en oikein usko, että on viimeisiä hetkiä, vaan asia on täysin päinvastainen. Noita ostaa lähinnä he joilla on vain karkkirahoja käyttää harrasteautoon, joten karkkirahat tulee riittämään jatkossakin, jos edes tarvitaan muuta kuin maitorahat noihin. Sosialistien helikopterirahoitus ulottui kaikkiin hyödykkeisiin niiden arvoa nostavasti ja nyt kun lasku tuli vihdoin maksettavaksi niin ei nää mene kaupaksi. Lisäksi automiehet vähenee vuosi vuodelta.
No mä voisin ottaa vanhan hiluxin ja ihan mielellään, mut siististä yksilöstä olisin valmis maksaa ehkä 6, nelikosta jonkun kasin. Ja noi on IMO jo tosi isoja rahoja niin vanhasta (=paskasta) raudasta.
Se että toisesta rengassetistä otettais lisähintaa on niin last season. Nyt sain yhteen tiedusteluuni vastauksen oheen lisäkommentin ”laitoin siihen vetokoukun juuri, se nostaa hintaa pari tonnia”.
Onpahan vain -96 Impalankin hinnat karanneet ylöspäin. :think
Tuollaisestakin aina välillä tulee haaveiltua.
Sen verran pehmennän äskeistäni, että jenkkiautopuolella tuntuu silleen olevan vähän enemmän rahaa ja vehkeet liikkuukin, jos on haluttu. Harrastajaprofiili kai sen verran erilainen.
Tosta Impalasta vielä, että joskus meilläkin oli vatiohallinnossa jonkunnäköistä pilkettä silmässä, noita oli ulkoministeriöllä edustusautona
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Joo bongasin tuonkin ja tuossa kymppitonnin ja viidentoista välillä olen tottunut noiden hinnat näkemään, toki ajokuntoisia yksilöitä ja tuohan ei sellainen tällä hetkellä ole.
Vähän ajetut alkaa olla harvassa ison veden takanakin... :think
ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+
Comment