Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nettiautosta bongailtua XLI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Juhaska
    replied
    Originally posted by Silmaauki View Post
    Entä jos rohkeesti vaan kokeilis ja ylpeenä näyttäytyis ihan vaan nähdäkseen muiden reaktiot?

Silloin muinoin yli kymmenen vuotta sitten kun opetin ajo-opetusluvalla poikaani ajamaan. Autona oli pojan E28 518i, johon poika oli hommannut jotkin ”näyttävät” älyttömän leveät vanteet, vaikkei auto muuten ollut kovin näyttävä. Kun olin itse kesälomalla, niin pojan työmatkat hyödynnettiin ajo-opetukseen siten että siinä välissä minä ajoin autolla. Mulla oli siistit housut, pikkutakki ja jokin kesähattu päässä kun kurvasin ”luu ulkona” huoltoasemalle tankkaamaan. Asemalla olleet pari seuruetta (mm. mopoikäisiä poikia) tuijottivat mua ja autoa (ehkä hieman epäuskoisina). Mua ei hävettänyt, vaan huvitti tilanne.
    Lintta tuninkia en vieläkään ymmärrä, mutta eikait tuo muuten ole edes pahimmasta päästä oleva E36 mitä on vastaan tullut. :think

Hintaan en ota kantaa...

Leave a comment:

• Silmaauki
    replied
    Originally posted by TheRipper View Post
    Sääli että ihan ei ole sävytys osunut kohdalleen ovessa...

Pikkuhiljaa alkaa näidenkin hinta tulla alaspäin:
    https://www.nettiauto.com/bmw/545/13705826
    Onkos toi vanha taksi, kun on ajettu ~60tkm/vuosi?

Leave a comment:

• TheRipper
    replied
    Originally posted by Zeta View Post

Pienillä kilsoilla mutta avojen paras myyntiaika alkaa kohta olla mennyttä tältä kesältä
    Sääli että ihan ei ole sävytys osunut kohdalleen ovessa...

Pikkuhiljaa alkaa näidenkin hinta tulla alaspäin:

Leave a comment:

• Zeta
    replied
    Originally posted by VilleP View Post
    Ehkäpä tämä foorumi ja sen käyttäjät on kasvanut aikuiseksi sieltä 2000 luvun alkuaikojen tunign aijoista.
    Kyllä täällä edelleen on näitä muutamia äm-sport fanaatikkoja

Pienillä kilsoilla mutta avojen paras myyntiaika alkaa kohta olla mennyttä tältä kesältä

Leave a comment:

• Silmaauki
    replied
    Originally posted by jaskap View Post
    Pitäisi kyllä vetää lippistä ja huppua syvälle päähän, jotta tuollaisesta kehtaisi julkisilla paikoilla nousta ulos.
    Entä jos rohkeesti vaan kokeilis ja ylpeenä näyttäytyis ihan vaan nähdäkseen muiden reaktiot?

Silloin muinoin yli kymmenen vuotta sitten kun opetin ajo-opetusluvalla poikaani ajamaan. Autona oli pojan E28 518i, johon poika oli hommannut jotkin ”näyttävät” älyttömän leveät vanteet, vaikkei auto muuten ollut kovin näyttävä. Kun olin itse kesälomalla, niin pojan työmatkat hyödynnettiin ajo-opetukseen siten että siinä välissä minä ajoin autolla. Mulla oli siistit housut, pikkutakki ja jokin kesähattu päässä kun kurvasin ”luu ulkona” huoltoasemalle tankkaamaan. Asemalla olleet pari seuruetta (mm. mopoikäisiä poikia) tuijottivat mua ja autoa (ehkä hieman epäuskoisina). Mua ei hävettänyt, vaan huvitti tilanne.

Leave a comment:

• jaskap
    replied
    Originally posted by VilleP View Post
    Ehkäpä tämä foorumi ja sen käyttäjät on kasvanut aikuiseksi sieltä 2000 luvun alkuaikojen tunign aijoista.

Leave a comment:

• VilleP
    replied

Leave a comment:

• jaskap
    replied
    Originally posted by Supra^ View Post
    Näiden kommenttien perusteella ei ihan heti uskoisi että ollaan BTCF-foorumilla. Hienoa toki nähdä että ihan hyväkuntoisen oloinen(?) rakennettu E36 herättää vielä ihmisissä tuntemuksia.
    Nämähän on mielipiteitä, joka löytyy kaikilta kuten se p- reikä. Ei kannata omistajien pahastua setämiesten jutuista. Muutenkin koko foorumi näyttänyt menevän enemmän deittiauto arvostelujen suuntaan ja muu jää vähemmälle.

Leave a comment:

• asis
    replied

Siitä kolmekutonen ämmä sirppikaarilla sopivasti 32k€

Leave a comment:

• Petri.Kekkonen
    replied
    Originally posted by Zeta View Post
    https://www.nettiauto.com/bmw/114/13644558

Koriin laitettu M-Sport hilppeet mutta kun oven aukaisee paljastuu penkeistä karu totuus...
    On kyllä hintaakin reilusti.

Ihme että Oulussa M550i.

F32 440i jo kolmosella alkavalla hinnalla.
    Last edited by Petri.Kekkonen; 12-07-2023, 09:07.

Leave a comment:

• Jarger
    replied
    Näiden kommenttien perusteella ei ihan heti uskoisi että ollaan BTCF-foorumilla. Hienoa toki nähdä että ihan hyväkuntoisen oloinen(?) rakennettu E36 herättää vielä ihmisissä tuntemuksia.
    Tuollaisessa vanhemmassa biilissä itseäni sytyttää enemmän jos on likellä tehtaan kuntoa. Kiva väri ja laiteltu väärällä tavalla, joka tuntuu omaan käteen lähinnä siltä että "pilattu" aiheuttaa sen ettei ilmoa jaksa edes katsoa loppuun. Oikeastihan ei toki ole pilattu, vääränlaista palikkaa kiinni vaan, mutta kun helpompaa on katsella auto ilman niitä, eivät kuitenkaan niin harvinaisia ole.

Leave a comment:

• Zeta
    replied

Koriin laitettu M-Sport hilppeet mutta kun oven aukaisee paljastuu penkeistä karu totuus...

Leave a comment:

• Zeta
    replied
    Parin päivän sisällä meni kaupaksi kaksi 135i. Monesti nämä 135i roikkuvat pitkään myynnissä, ostajakunta on aika marginaalinen pienelle taskuraketille. Molemmat olivat toki nettiauton halvimmat yksilöt

Leave a comment:

• Topi08
    replied
    Rakentelu ei haittaa, mutta jos pyydetään M3 hintoja niin asia on ainakin itselleni jo eri.

https://www.nettiauto.com/bmw/m3/13631737 Halvalla lähtee M3 farkku

Leave a comment:

• Supra^
    replied
    Originally posted by Topi08 View Post
    Originally posted by ritariässä View Post
    Ei oo pakkomyynnissä, siinähän se ja samalla myyjä nolaa itsensä hintapyyntinsä kanssa. Yleisesti myös jousitusvika ( laiton ja överi madallus ja samalla kaaret pilattu ) korottaa hintaa
    Originally posted by Topi08 View Post
    + takapönttö poistettu, toivoisin tuolla hinnalla saavan jonkun paremman, tai edes orkkis putkiston
    Originally posted by jaskap View Post
    Pitäisi kyllä vetää lippistä ja huppua syvälle päähän, jotta tuollaisesta kehtaisi julkisilla paikoilla nousta ulos.
    Originally posted by Jarger View Post
    Se on parempi kuin M3 joten siksi joutaa maksaa ainakin saman verran..

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎