https://www.nettiauto.com/bmw/525/13704226 Mahtaako olla isoa vikaa? :think
https://www.nettiauto.com/bmw-alpina/b12/13705904 Ja tusina lintta
					
					
					
				
			Nettiautosta bongailtua XLI
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				
				X
X
- 
	
	
	
	
Se on parempi kuin M3 joten siksi joutaa maksaa ainakin saman verran..
Leave a comment:
 - 
	
	
	
	
Ei oo pakkomyynnissä, siinähän se ja samalla myyjä nolaa itsensä hintapyyntinsä kanssa. Yleisesti myös jousitusvika ( laiton ja överi madallus ja samalla kaaret pilattu ) korottaa hintaaOriginally posted by Topi08 View Post
Leave a comment:
 - 
	
	
	
	
 - 
	
	
	
	
Tuntuu, että Suomessa näiden vanhempien S-moottoristen hinnat on välillä jopa edullisia kun vertaa esimerkiksi Saksan markkinaan. Johtunee pitkälti siitä, että ovat täällä niin marginaalituotteita ja harrastajakunta on loppupeleissä aika pieni.
Olen seurannut mobilea E46-, E39- ja E92-koppaisten M-bemareiden osalta melko aktiivisesti viimeiset 2-3 vuotta ja noissa kaikissa hinnat nousee ihan jatkuvasti. Ensin alkoi nostaa hintaa sellaiset mint-kuntoiset alle 100tkm ajetut ja niiden siivellä sitten porukka alkoi pyytämään niistä +200tkm rullatuistakin aika uskomattomia summia. Sitten kun noihin tuontivehkeisiin tulee vielä verot yms. päälle, niin alkaa olla aika järjetöntä hakea tällaisia vehkeitä Suomen rajojen ulkopuolelta.
Bongona jenkkimarkkinoilla arvostettu ns. stripper-spec E92 M3 kohtuukilometreillä:
https://www.nettiauto.com/bmw/m3/13704060
Leave a comment:
 - 
	
	
	
	
Ei tämäkään liiku vaikka minusta kunto ja hinta natsaa.Originally posted by ritariässä View PostYleisesti kylläkin hintapyyntitaso noussut parissa vuodessa täällä ja toisaallakin eli kuplaa vai jatkaa nousuaan, hyvä kysymys.
https://www.nettiauto.com/bmw/m5/13466483
Leave a comment:
 - 
	
	
	
	
Vähän tämmöistä ajattelinkin. Voisi kuvitella että jossain kansainvälisessä huutokaupassa ehkä jos rahaa on tarpeeksi liikkeellä voisi nousta lähelle tuota pyyntiä, mutta tuskin muuten...jos silloinkaan. Eivät nämä nyt vielä ole ihan riittävän harvinaiseksi käyneet.Originally posted by Esko View PostVoin yhden 20tkm tuota vähemmän ajetun imolarotin E39 M5 toissa syksynä myyneenä sanoa, että ei ole. Realistinen kauppahinta tuolle noin 35k. Ylimenevä toiveajattelua.
Mutta tuskin arvonnousu nyt kuplaakaan on..sitten kun 30 vuotta ylitetään ensimmäisten osalta niin sitten hinnat nousee.
Leave a comment:
 - 
	
	
	
	
Yleisesti kylläkin hintapyyntitaso noussut parissa vuodessa täällä ja toisaallakin eli kuplaa vai jatkaa nousuaan, hyvä kysymys.
Leave a comment:
 - 
	
	
	
	
Voin yhden 20tkm tuota vähemmän ajetun imolarotin E39 M5 toissa syksynä myyneenä sanoa, että ei ole. Realistinen kauppahinta tuolle noin 35k. Ylimenevä toiveajattelua.Originally posted by TheRipper View PostNo huh! Onpas komea. Mutta mahtaako vielä ihan olla arvonnousu tuohon asti päässyt...edes näin vähän ajetun alkuperäiskuntoisen yksilön kohdalla?
Leave a comment:
 - 
	
	
	
	
Originally posted by TheRipper View PostNo huh! Onpas komea. Mutta mahtaako vielä ihan olla arvonnousu tuohon asti päässyt...edes näin vähän ajetun alkuperäiskuntoisen yksilön kohdalla?
Mobile.de useita sekä alle että hiukan yli 100tkm ajettuina ja hintapyynnöt monen osalla 50-70t€ nurkilla. Välillä isosti kunnostetuistakin 200-300tkm ajettuina pyydetään +40t€ hintoja.
Hintakupla vai nousevat jatkossakin?
Leave a comment:
 - 
	
	
	
	
Kuinkas suuria murheekryynejä olisi E65 ja N62 yhdistelmä?
Ei vissiin kovin hyvässä maineessa mutta mitäs suurimpia ja yleisimpiä ongelmia tollasessa paketissa voipi sattua kohdalleen pahimpana päivänä?
Tämä suht halpa ja suht varusteeton mutta sentään soft-close ja comfortit.
https://www.nettiauto.com/bmw/735/13282092
Leave a comment:
 - 
	
	
	
	
No huh! Onpas komea. Mutta mahtaako vielä ihan olla arvonnousu tuohon asti päässyt...edes näin vähän ajetun alkuperäiskuntoisen yksilön kohdalla?Originally posted by Ju11i View Post
Leave a comment:
 
Leave a comment: